Misschien ben ik wel een vrouw?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:23 schreef sp3c het volgende:
omdat je het niet goed uitgelegd hebt
de man maakt een grapje, beetje zwarte humor, dat kan op fok!
ik ben de juryquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:27 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Bestaat daar een jury voor? Maar goed, hij was wel slecht ja. Maar niet slechter dan een kadavermelding
ze maakten een slecht grapjequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel vrouw?![]()
Anno 2025 kan alles.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Jippie het volgende:
Zullen we de vermissingtopics verplaatsen naar CRI? En dan Amber Alerts wel in NWS?
Of anders?
@:sp3c @:Frutsel @:Pizzakoppo @:Straatcommando.
@:NWS-users
Huh, vermissingen zijn vaak helemaal geen Crime of misdaad.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Jippie het volgende:
Zullen we de vermissingtopics verplaatsen naar CRI? En dan Amber Alerts wel in NWS?
Of anders?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:06 schreef recursief het volgende:
Hallo? Is deze over het hoofd gezien?
[..]
@:de_boswachter
Is weggehaald.quote:In een vermissingstopic vind ik dit tamelijk onsmakelijk.
zodra de politie getrokken is vind ik het wel in CRI passen in de zin van opsporing.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:41 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Huh, vermissingen zijn vaak helemaal geen Crime of misdaad.
Lijkt me daar al helemaal niet horen.
Na het lezen van de OP weggeflikkerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Starhopper het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2746030
-> Roermond
Lijkt me een prima idee, tenzij het inderdaad een amber alert oid. betreft.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Jippie het volgende:
Of anders?
Edit: ik modereer ook in CRI en vind het prima.
Ben ik gek? Dat jij het geen probleem vindt begrijp ik nu, maar ik heb het je een stuk of vier keer uitgelegd wat ik er wel problematisch aan vond. Als je ondanks dat ik je steeds antwoord dan toch iedere keer opnieuw gaat vragen wat het probeem is loopt de irritatie wel hoog op. En als ik dan geirriteerd reageer wil je opeens niet meer met me praten vanwege de toon. Je had ook meteen kunnen zeggen dat je vindt dat ik me aanstel, dat was wel zo duidelijk geweest en had een hoop irritaties gescheeld.quote:
Je zal het maar lezen als bekende van hem.quote:de man maakt een grapje, beetje zwarte humor, dat kan op fok!
(Urgente) Vermissingen zijn wel nieuws natuurlijk, zeker als de moeite word genomen om er een nieuws/persbericht de deur uit te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:39 schreef Jippie het volgende:
Of anders?
Edit: ik modereer ook in CRI en vind het prima.
Ja urgent wel, maar niet elke zaak is urgent als het alleen maar het regionale nieuws haalt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:59 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
(Urgente) Vermissingen zijn wel nieuws natuurlijk, zeker als de moeite word genomen om er een nieuws/persbericht de deur uit te doen.
Dan kun je alle topics uit NWS waar de politie bij betrokken is wel naar CRI verplaatsen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:50 schreef Jippie het volgende:
[..]
zodra de politie getrokken is vind ik het wel in CRI passen in de zin van opsporing.
Waar zou jij deze vermissingen dan plaatsen in NWS of elders
Naar de VERgaarbak vind ik ook zo respectloos.
Nee maar fok heeft nog altijd een redelijk bereik, alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja urgent wel, maar niet elke zaak is urgent als het alleen maar het regionale nieuws haalt
Ik denk dat de kans daarop klein is.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 21:56 schreef recursief het volgende:
[..]
Ben ik gek? Dat jij het geen probleem vindt begrijp ik nu, maar ik heb het je een stuk of vier keer uitgelegd wat ik er wel problematisch aan vond. Als je ondanks dat ik je steeds antwoord dan toch iedere keer opnieuw gaat vragen wat het probeem is loopt de irritatie wel hoog op. En als ik dan geirriteerd reageer wil je opeens niet meer met me praten vanwege de toon. Je had ook meteen kunnen zeggen dat je vindt dat ik me aanstel, dat was wel zo duidelijk geweest en had een hoop irritaties gescheeld.
[..]
Je zal het maar lezen als bekende van hem.
Zie editquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee maar fok heeft nog altijd een redelijk bereik, alle beetjes helpen.
Amateur baantjers daargelaten.
Zo was het ook. Lekker zuigen zonder ook maar uit te zoeken of het nog urgent is of niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja urgent wel, maar niet elke zaak is urgent als het alleen maar het regionale nieuws haalt.
Ik had vooral vanavond het idee dat mensen maar opzoek gingen naar een vermissing om een topic te kunnen openen.
Waar zijn jouw topics in NWS dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja urgent wel, maar niet elke zaak is urgent als het alleen maar het regionale nieuws haalt.
Ik had vooral vanavond het idee dat mensen maar opzoek gingen naar een vermissing om een topic te kunnen openen.
Maar hoe bepaal je of een kind is weggelopen of niet? Want die informatie deelt de politie niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:
De ene vermissing is de andere niet. Het is maar zelden dat een weggelopen puber niet terugkomt of dat er iets ergs gebeurd is. Je merkt vaak al dat de politie wel denkt te weten waar zo iemand uithangt en in dat geval vind ik het niet echt een vermissing waar het leven van af hangt.
Hiervoor zou een algemeen wegloop topic aangemaakt kunnen worden.
Kinderen in gevaar of ontvoerd in NWS
Voor volwassen zoals de ontvoerde vrouwen of een verwarde die dagen zoek is en met zichzelf in de knoop zit vind ik dat dit in NWS hoort. Maar wie ben ik?
In de meeste gevallen merk je zelf wel of het urgent is en of het NWSwaardig is ofniet. En soms zit je er naast en soms ook niet. That' s life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |