Ik heb ooit in ver verleden wel eens een een potje backgammon gedaan van 1000 euro per punt, nu backte mijn broer maar als de dobbelsteen op 32 ligt is dat best zweten 😂quote:Op woensdag 5 november 2025 10:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik ontoerekeningsvatbaar verklaard ga worden. Al je spaargeld bedoeld voor de aflossing van je huis.
Jij snapt crypto niet. 1 BTC blijft 1 BTCquote:Op woensdag 5 november 2025 10:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja, Btc zal zich nog moeten ontkoppelen aan de beurzen
1 BTC ter waarde van ¤1,59 is 1 BTCquote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Jij snapt crypto niet. 1 BTC blijft 1 BTC
Ik beantwoorde iemand anders zijn vraag Hans.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:43 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Jij snapt crypto niet. 1 BTC blijft 1 BTC
Betaald door de bagholders.quote:Op zondag 9 november 2025 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zag vechain sponsoring bij de atp finals
@:onlogisch moooon
Cryptoquote:Op zondag 9 november 2025 19:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik zag vechain sponsoring bij de atp finals
@:onlogisch moooon
Bitcoin is 1 van de weinige assets die je altijd met winst had kunnen verkopen als je maar geduld hebt gehad.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:15 schreef alternatif het volgende:
Heeft het nog wel zin om bitcoin te kopen? Ik krijg binnenkort een half miljoen vrij.
Het is met afstand het slechts presterende asset in 2025 zeker in relatie tot het risico. High risk low reward.
Nou. Dat zijn er nogal wat waar dat ook voor geldt hoor. Echt heel. Heel veel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bitcoin is 1 van de weinige assets die je altijd met winst had kunnen verkopen als je maar geduld hebt gehad.
Uiteraard, maar met betrekking tot Bitcoin is de periode behoorlijk kort, en ja ik weet het is een relatief korte termijn dat BTC bestaat. Maar goed voor elke belegging geld dat er een duidelijke relatie is tussen risico en rendement, en dat dit simpelweg nooit te voorspellen is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou. Dat zijn er nogal wat waar dat ook voor geldt hoor. Echt heel. Heel veel.
En voor elke asset geldt dat in het verleden gehaalde resultaten geen garantie voor de toekomst geven.
Heeft geen zin meer, gaat in een rechte lijn naar 0. Ik denk dat we het jaar 2025 afsluiten rond de 50K en dan het jaar 2026 afsluiten op 0.quote:Op donderdag 13 november 2025 16:15 schreef alternatif het volgende:
Heeft het nog wel zin om bitcoin te kopen? Ik krijg binnenkort een half miljoen vrij.
Het is met afstand het slechts presterende asset in 2025 zeker in relatie tot het risico. High risk low reward.
Dat is niet zo. Als het een jaar niet rendeert en je had dat jaar belegd voor gem 12% op de beurs die het (vaak) wel goed doet heb je dik geld laten liggen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bitcoin is 1 van de weinige assets die je altijd met winst had kunnen verkopen als je maar geduld hebt gehad.
zolang criminelen er online heel snel mee kunnen betalen blijft het waarde houdenquote:Op vrijdag 14 november 2025 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 november 2025 17:03 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer, gaat in een rechte lijn naar 0. Ik denk dat we het jaar 2025 afsluiten rond de 50K en dan het jaar 2026 afsluiten op 0.
De digitale euro is juist totaal gekoppeld aan de data van de Europese overheid.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zolang criminelen er online heel snel mee kunnen betalen blijft het waarde houden
maar dat kan ook met andere crypto dus
hoe meeer crimnelen des tehoger de waarde
maar die funktie kan de digitale euro overnemen
Zelfde geldt voor S&P 500 en goud.quote:Op vrijdag 14 november 2025 13:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Achteraf hadden we allemaal de beste belegging gekozen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Als het een jaar niet rendeert en je had dat jaar belegd voor gem 12% op de beurs die het (vaak) wel goed doet heb je dik geld laten liggen.
Ik vind overigens gewoon dat het rijk daar gewoon meer moet uitbetalen en de herbouw cq verstevigingen versneld oppakken. Ook al wordt er misbruik van gemaaktquote:Op vrijdag 14 november 2025 23:20 schreef recursief het volgende:
[..]
Achteraf hadden we allemaal de beste belegging gekozen.
?quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind overigens gewoon dat het rijk daar gewoon meer moet uitbetalen en de herbouw cq verstevigingen versneld oppakken. Ook al wordt er misbruik van gemaakt
Maar dan wel die pompen weer aan.
Pompcoin?quote:Op zaterdag 15 november 2025 00:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind overigens gewoon dat het rijk daar gewoon meer moet uitbetalen en de herbouw cq verstevigingen versneld oppakken. Ook al wordt er misbruik van gemaakt
Maar dan wel die pompen weer aan.
Dat Criminelen Bitcoin gebruiken is een fabeltje, immers elke transactie is openbaar, en zodra je offchain gaat te herleiden, tenzij je enorm veel strapatsen gaat uithalen met mixers, wat gewoon veel te veel gedoe is.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:59 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
zolang criminelen er online heel snel mee kunnen betalen blijft het waarde houden
maar dat kan ook met andere crypto dus
hoe meeer crimnelen des tehoger de waarde
maar die funktie kan de digitale euro overnemen
Dan zet je je geld lekker op de beurs, totaal geen zeepbel natuurlijk.....quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Als het een jaar niet rendeert en je had dat jaar belegd voor gem 12% op de beurs die het (vaak) wel goed doet heb je dik geld laten liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |