Exact 0%quote:Op woensdag 5 november 2025 09:33 schreef capricia het volgende:
Hoe staan jullie nu qua rendement dit jaar? Hier is ie wel goed positief. Maar ik verkoop ook gewoon steeds als er 8 of 10% winst te pakken is.
En ik zit alleen nog maar in BTC. Alle andere crypto heb ik er uit gegooid. Want daar heb ik echt te weinig verstand van.
Als jij niet verder komt dan cryptische oneliners ga ik er verder ook geen energie in stekenquote:Op woensdag 5 november 2025 09:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zolang je het geld systeem niet begrijpt zul je altijd verzanden in deze denkwijze.
quote:
Vooral niet doen, het zijn jouw muntjesquote:Op woensdag 5 november 2025 09:42 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Als jij niet verder komt dan cryptische oneliners ga ik er verder ook geen energie in steken
Welk risico?quote:Op woensdag 5 november 2025 09:43 schreef capricia het volgende:
[..]![]()
Nou, daar doe ik het niet voor. Je loopt tenslotte ook risico.
Maar misschien handel je ook minder, en koop je vooral. Dan is zo:n dip wel ruk.
Ik sta er niet best voorquote:Op woensdag 5 november 2025 09:33 schreef capricia het volgende:
Hoe staan jullie nu qua rendement dit jaar? Hier is ie wel goed positief. Maar ik verkoop ook gewoon steeds als er 8 of 10% winst te pakken is.
En ik zit alleen nog maar in BTC. Alle andere crypto heb ik er uit gegooid. Want daar heb ik echt te weinig verstand van.
Koersrisico.quote:
Ik heb ook alle andere munten behalve BTC op een gegeven moment eruit gegooid. Veel leek vooral naar beneden te reageren.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sta er niet best voor
Flink verlies gemaakt door ETH, en uiteraard ging dat eindelijk de lucht in toen ik een groot deel naar BTC had overgeheveld.
Ik ben enorm liquide, wacht wel af tot bloed door straten loopt.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Koersrisico.
Had je het op de bank gezet, had je nu wel 2 of 3 procent gepakt.
En aangezien crypto zo speculatief als de pest is, vind ik wel dat je rendement moet maken.
Maar goed, dat is mijn insteek. Begrijp dat er mensen ook anders inzitten.
Je denkt dat er nog te veel lucht in zit?quote:Op woensdag 5 november 2025 09:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ben enorm liquide, wacht wel af tot bloed door straten loopt.
Ja, het is misschien ook wel beter zo. Wonden likken en hopen dat het eindelijk eens de goede kant op valt.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb ook alle andere munten behalve BTC op een gegeven moment eruit gegooid. Veel leek vooral naar beneden te reageren.
Wat ik wel geleerd heb, en waar ik me helemaal niet zo bewust van was, is hoe die euro-dollar koers zo uit elkaar is gaan lopen. Al die all time highs in dollars, en dan was het meh in euros.
Ja, Btc zal zich nog moeten ontkoppelen aan de beurzenquote:Op woensdag 5 november 2025 09:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt dat er nog te veel lucht in zit?
Ik durf het eigenlijk ook nog niet met echt grote bedragen, dat hele crypto gebeuren. Een paar duizend euro vind ik al meer dan genoeg.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, het is misschien ook wel beter zo. Wonden likken en hopen dat het eindelijk eens de goede kant op valt.
Ik zit er wel diep in ja. Maar dit is geld dat anders stond te verstoffen op een spaarrekening, en nu is er nog een beetje hoop dat ik er profijt van heb.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik durf het eigenlijk ook nog niet met echt grote bedragen, dat hele crypto gebeuren. Een paar duizend euro vind ik al meer dan genoeg.
Heb de indruk dat sommigen hier er best diep inzitten qua geld.
Dan moet je wel een hele koele kikker zijn.
Ik ben daar echt te schijterig voor. Dus ik vind het dapper van je. En ik hoop dat het zich uit gaat betalen.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit er wel diep in ja. Maar dit is geld dat anders stond te verstoffen op een spaarrekening, en nu is er nog een beetje hoop dat ik er profijt van heb.
Moet toch de hypotheek een keertje aflossen. En dat geld durf ik echt niet in crypto te steken.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het dapper als mensen hun geld in fiat durven te laten staan
Dan denk ik dat ik ontoerekeningsvatbaar verklaard ga worden. Al je spaargeld bedoeld voor de aflossing van je huis.quote:Op woensdag 5 november 2025 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon met 10x leverage al je spaargeld erin gooien
Dan maak je me wel bang.
Ik zou al met het zweet op m'n voorhoofd continu naar die grafiekjes staren als ik mijn huidige portfolio op 10x levarage zou zettenquote:Op woensdag 5 november 2025 10:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik ontoerekeningsvatbaar verklaard ga worden. Al je spaargeld bedoeld voor de aflossing van je huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |