Commodity Discovery fund bijgekochtquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:11 schreef C64 het volgende:
Lol nog steeds hoop denial hier
Crypto gaat door het putje en de extreem overgewaardeerde beurzen zijn next.
50 tot 60k van voor de Trumpmanie is een heel logisch prijsniveau voor bitcoin als de economie tenminste een beetje blijft draaien. Want dat is een beetje de vraag met alle onzekerheid.
Hoge inflatiequote:Op dinsdag 4 november 2025 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Commodity Discovery fund bijgekocht
Nog even wachten..... En dan BOEM!!quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin crasht as we speak met wel 5% afgelopen uur.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nog even wachten..... En dan BOEM!!
Tja, we gaan het zien. Ooit gaan de beurzen klappen en dan trekt het bitcoin mee naar beneden. Kan morgen zijn, kan ook over 3 jaar zijn.quote:
Je snapt bitcoin niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:04 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Tja, we gaan het zien. Ooit gaan de beurzen klappen en dan trekt het bitcoin mee naar beneden. Kan morgen zijn, kan ook over 3 jaar zijn.
Maar verder staan de seinen wel op groen wat mij betreft, verwacht dat het steeds meer een geaccepteerde asset wordt, ook voor institutionele beleggers of landen. Dus als het een stukje daalt koop ik een stukje bij.
Dat er wezenlijk niets aan de bitcoin die je bezit veranderd.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:39 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het prima snap, maar altijd bereid om te leren. Waar zit ik fout?
1 BITCOIN = 1 BITCOINquote:Op woensdag 5 november 2025 07:04 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Tja, we gaan het zien. Ooit gaan de beurzen klappen en dan trekt het bitcoin mee naar beneden. Kan morgen zijn, kan ook over 3 jaar zijn.
Maar verder staan de seinen wel op groen wat mij betreft, verwacht dat het steeds meer een geaccepteerde asset wordt, ook voor institutionele beleggers of landen. Dus als het een stukje daalt koop ik een stukje bij.
Zolang mijn salaris, boodschappen en woning nog in euro’s uitgedrukt wordt, is de prijs in euro’s voor mij het meest relevant.quote:Op woensdag 5 november 2025 07:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat er wezenlijk niets aan de bitcoin die je bezit veranderd.
Zolang je het geld systeem niet begrijpt zul je altijd verzanden in deze denkwijze.quote:Op woensdag 5 november 2025 09:17 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Zolang mijn salaris, boodschappen en woning nog in euro’s uitgedrukt wordt, is de prijs in euro’s voor mij het meest relevant.
Wat nou als je een believer van Doge bent?quote:Op woensdag 5 november 2025 08:36 schreef RamboDirk het volgende:
Bitcoin daalt en alle non believers komen weer even koekeloeren.
check deze fluitketels
@:onlogisch
@:wereldgozer
@:atypisch
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |