Of let je gewoon extra op iets met de intentie je eraan te willen ergeren?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet de achterban, ik sta erbuiten en deel wat mij het meest bereikt. Als je wel fan bent van de partij krijg je hele andere dingen mee.
Dat komt dus neer op zeer zieke kinderen die complexe zorg nodig hebben in Nederland willen helpen. Dat is de grote verkeerde prioriteit blijkbaar…quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat zijn dan die verkeerde prioriteiten in jouw ogen?
Als er een hier is die geobsedeerd is door Gaza is Nattekat het wel. Het gaat al 10 posts lang daarover bij hem.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:04 schreef Fok-it het volgende:
Wel bijzonder hoe Nattekat altijd koortsachtig meent te moeten bewijzen wat een hekel hij heeft aan rechtse partijen maar dat radicaal gedachtegoed immer bij 1 kant van het spectrum voorkomt
En dat terwijl hij hier jarenlang de fanatiekste fan van FvD wasquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:04 schreef Fok-it het volgende:
Wel bijzonder hoe Nattekat altijd koortsachtig meent te moeten bewijzen wat een hekel hij heeft aan rechtse partijen maar dat radicaal gedachtegoed immer bij 1 kant van het spectrum voorkomt
misschien moeten we toch buiten het dorp gaan bouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Hanca het volgende:
En misschien wel het belangrijkste onderwerp van deze verkiezingen:
[ afbeelding ]
Ik snap de laatste zin van het artikel in die zin dat zij de enige zijn die er actief bepaalde wetten voor willen, maar iedere partij doet iets aan asielmigratie, maar de anderen zetten in op betere (spreiding van de) opvang, snellere procedures en afspraken met landen om uitgeprocedeerden terug te sturen, naast het nieuwe Europese asielbeleid dat volgend jaar in gaat.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:13 schreef Hanca het volgende:
Hier het commentaar van de NRC op de doorrekening: https://www.nrc.nl/nieuws/2025/10/10/70613562-a4909106
Er wordt niet bezuinigd op de zorg. De meerkosten worden gedempt, dat is echt wat anders. Bezuinigen is: minder geld naar de zorg. Maar bij alle partijen gaat er meer geld naar de zorg. En de 'bezuiniging' bestaat bij alle partijen grotendeels gewoon uit het laten van het eigen risico zoals die nu is. Niet verhogen, maar ook niet halveren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:24 schreef Nexum het volgende:
En wederom weer bezuinigen op de zorg en dan klagen dat de zorg vastloopt. Dit is toch hetzelfde riedeltje wat we al jarenlang moeten aanhoren? Wanneer gaan deze partijen eens bezuinigen op fiscale voordelen en subsidies?
Jammer.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je postte net een seconde voor mij, dus het was niet aan jou gericht.
En even eerlijk gezegd heb ik nu even genoeg van dit topic. Men denkt dat het normaal is om zo met z'n allen op iemand te springen tot ridiculisatie aan toe. Daar heb ik geen zin in, dat is mijn energie niet waard. Zelfs Reddit is een betere plek voor discussies.
Misschien dat ik later vandaag nog terugkom om je post te antwoorden.
Ze hadden er achter moeten zetten: de andere partijen willen vooral het nieuwe Europese pact wat asielmigratie fors moet verminderen zo snel mogelijk invoeren.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik snap de laatste zin van het artikel in die zin dat zij de enige zijn die er actief bepaalde wetten voor willen, maar iedere partij doet iets aan asielmigratie, maar de anderen zetten in op betere (spreiding van de) opvang, snellere procedures en afspraken met landen om uitgeprocedeerden terug te sturen, naast het nieuwe Europese asielbeleid dat volgend jaar in gaat.
Van een kant goed dat ze niet teveel aandacht hieraan schenken, want het is niet het grootste, meest urgente probleem dat we hebben, dus dat moeten we er met aandacht ook niet van maken. Maar ik ben bang dat met deze zin veel stemmers die die partijen overwegen niet verder kijken en denken "daar moet ik zijn, want de rest doet niks, zie je wel".
Precies. Ik vind dit niet handig gedaan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze hadden er achter moeten zetten: de andere partijen willen vooral het nieuwe Europese pact wat asielmigratie fors moet verminderen zo snel mogelijk invoeren.
Die kinderen die er dan na veel gedoe wel zouden komen, maar nog steeds niet zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:19 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat komt dus neer op zeer zieke kinderen die complexe zorg nodig hebben in Nederland willen helpen. Dat is de grote verkeerde prioriteit blijkbaar…
Het bevestigt het beeld.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:14 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Maar die club was toch al nooit een optie voor je? Althans je bijdrages hier wijzen op een veel en veel rechtsere voorkeur.
Dus wat voegt zo’n reactie toe?
https://nos.nl/artikel/25(...)elwit-van-terreurcelquote:Belgische zender: ook Geert Wilders doelwit van terreurcel
Ook PVV-leider Geert Wilders zou een doelwit zijn geweest van de Belgische terreurcel die gisteren werd opgepakt. Dat meldt een journalist van de Belgische commerciële omroep VTM Nieuws.
In Nederland doet de NCTV er geen uitspraken over, maar Wilders heeft het NOS-debat op NPO Radio 1 van vanmiddag afgezegd.
Hij schrijft op X dat wordt uitgezocht of het bericht klopt. "Tot ik dat weet ga ik nergens heen", laat hij weten.
Naar. Erg dat dit gewoon speelt. Denk af en toeneemt weemoed terug aan de gemoedelijke debatjes begin jaren 90quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:11 schreef capricia het volgende:
Wilders ook mogelijk doelwit. Zegt debat af
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)elwit-van-terreurcel
Ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:14 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Naar. Erg dat dit gewoon speelt. Denk af en toeneemt weemoed terug aan de gemoedelijke debatjes begin jaren 90
Met je hele partij niet naar debatten komen die je zelf hebt aangevraagd is dat ook. Democratie is voor volk als Wilders alleen maar een obstakel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Het is ook slecht voor de democratie dit. Als lijsttrekkers niet eens met elkaar in debat kunnen gaan, en politici dus dit soort debatten af moeten zeggen.
Eenmanszaak PVV is zelf slecht voor de democratiequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Het is ook slecht voor de democratie dit. Als lijsttrekkers niet eens met elkaar in debat kunnen gaan, en politici dus dit soort debatten af moeten zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |