abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218984432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith aangehouden door de politie vanwege fietsen waar het niet mocht. Jammer dat ze geen boete kreeg, en jammer dat ze haar niet betrapt hebben met filmen op de fiets
Zij komt ook echt overal mee weg hè? 🫣
pi_218984529
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:24 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij komt ook echt overal mee weg hè? 🫣
Helaas wel
pi_218984585
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:10 schreef Fenne het volgende:

[..]
Dan heb je gewoon geen verstand van overgewicht.
Vriendin, ik heb zelf overgewicht 🤣
pi_218984635
Weleens kayandtayofficial voorbij zien komen? Die hebben elke seconde van deze zwangerschap ook optimaal uitgemolken. Verschrikkelijk. En je kan er donder opzeggen dat alles wat er met deze baby gaat gebeuren gesponsord is. Was in de zwangerschap al zo met alles wat ze kreeg en liet zien
pi_218984752
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:03 schreef Lalaland79 het volgende:
Weleens kayandtayofficial voorbij zien komen? Die hebben elke seconde van deze zwangerschap ook optimaal uitgemolken. Verschrikkelijk. En je kan er donder opzeggen dat alles wat er met deze baby gaat gebeuren gesponsord is. Was in de zwangerschap al zo met alles wat ze kreeg en liet zien
Dat heb ik met meerderen zoals Bij Bonnie en Iterveld, eerder leuk maar alleen nog baby geneuzel.
pi_218984773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:01 schreef SterreKaatje het volgende:
Even iets/iemand anders. Kennen jullie Alruina nog? Je weet wel die vrouw van Vulva stomen, zelfgemaakte krukjes en wonen in het bos.

Ze kwam ineens weer voorbij bij mij. En vertelde gisteren even op dr stories dat ze de dag ervoor s*x hadden gehad, maar dat dat met een hersenschudding toch niet zo lekker ging de dag erna. Eh.......TO MUCH INFORMATION

Ik bedacht wel dat zij wel goed met Zweverige Lotje en Bonjoeri kunnen samenwerken. Lekker met zn allen me time op die krukjes enzo. 8-) 8-)
Oja Alruina met haar yoni stomen 🤭
pi_218984785
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:06 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ben het met je eens. Ik heb jaren als Diëtist gewerkt en overgewicht is een heftig iets wat bij veel mensen ook door een verslaving of controledrang of iets komt. Denk bijvoorbeeld aan boulimia of Binge Eating Disorde. Allemaal net zo heftig als anorexia.
Het is niet zo makkelijk gezegd ooh dan eet ik maar even minder of anders, was het maar zo makkelijk.
Ik ben wel benieuwd wat jij als professional vindt van de weekboodschappen van Sanneke. Want daar is hier regelmatig discussie over. Eten zij, Peppie en Mijan "gezond" als in: redelijk volgens de schijf van 5 of zie je verbeterpunten?
pi_218984838
Ellen-zonder-kwarrel is erg van het manifesteren. Een huis, en nu ook ‘iemand om mee te carnavallen’

Waarom lukt het manifesteren niet voor een goede relatie, en is ze na 7 relaties met 2 huwelijken wéér single?

Ellen-is-koekoek dan maar.
pi_218984892
Debbie "ik deelde dat ik heel veel had aan ..." nou erg geloofwaardig als je ook roept dat het einde nabij is
pi_218984987
Wat ik ook een heel vreemde influencer vind is Iris Broekmanx. Iets van 22 jaar en 3 e kind zonder duidelijke vader cq donor. Zij beweert nu een partner te hebben maar ze was nog niet zo lang geleden met een vriend van ons aan het daten, toen was ze bij nader inzien al zwanger. Hoe dan. Heel bijzonder. Ze praat als een 40 jarige.
Ben gewoon verbaasd over haar denkwijze en waarom 3 kinderen van verschillende donoren met een jaar of 21 of 22. Eerder met eerste 2 kinderen nog op school. Wel een lieve meid maar die keuzes zijn bijzonder op die leeftijd.
pi_218985079
JvP heeft een nieuwe bron van inkomsten gevonden: haar ouders. Nu draaien die mee in de reclame.
pi_218985100
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:13 schreef Henrike het volgende:
Mb; ik vind het allemaal wel meevallen.
Laatst in de auto was ze emotioneel , dat zag je.
We weten niet wat M en Mb met elkaar bespreken in de auto, ja ze knuffelt hem misschien meer dan andere moeders doen met hun kinderen maar moet daar dan gelijk een diagnose aan worden gesteld?
Misschien heeft het kereltje wel behoefte aan een extra knuffel.
Ik zie het liever zo dan een Debbie die haar kinderen alleen maar als een last ziet, een Dbm die ze continu naar een arts sleept , een minibelle die de druk op de kinderen opvoert.
Ik denk dat mb heel hard haar best doet , een scheiding is niet makkelijk.
En inderdaad, ik zou het misschien ook anders doen maar wanneer doe je het goed?
Ik zal er wel anders over denken dan sommigen hier, en gelukkig mag dat.
Het gaat niet om het knuffelen. Ze leunt emotioneel heel zwaar op die jongen, alsof hij een volwassene is. Terwijl zij er voor hem zou moeten zijn. Alles draait om haar.
pi_218985192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:46 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik denk dat men niet zozeer valt over wat extra knuffelen. Men (ik tenminste) valt over de manier waarop EN dat ook filmen en dat showen aan meer dan 100K mensen.
Dat is ongezond, controversieel en niet oke en noem maar op!

Pascal van der Haas: Vind ik ook niet oke. je ziet een patroon van weer oplappen en dan weer weglopen bij opnames. Het hele riedeltje van weer advies vragen over eiwitrijk eten begint weer van voor af aan.
En iedereen maar jubelen dat ze er goed uit ziet.
Ik ben bang dat ze op Aruba de kinderen ook weer vol in beeld brengt.

Vraag me ook af of die 'vrienden op loopafstand' wel beseffen dat ze mede oppas voor de kinderen zijn, want Mies is er ook (vooral) voor zichzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 10-10-2025 19:38:49 (Aanpassing) ]
pi_218985222
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gaat ¤27.97 voor haar ebook vragen en ¤9.97 voor haar excel bestand 🫣 zou daar uberhaupt animo voor zijn
Dat is Heel Erg Duur.
pi_218985225
Ik zag dat Newbornfitmama haar dochter opmaakt met bronzer, blush en highlighter. Is dat tegenwoordig normaal bij de 6jarige meiden?
pi_218985248
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP heeft een nieuwe bron van inkomsten gevonden: haar ouders. Nu draaien die mee in de reclame.
Beter dan kinderen.
pi_218985298
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Beter dan kinderen.
Alles is beter dan kinderen, hoewel die er ook in zitten. Ik vind het wat wanhopig overkomen.
pi_218985370
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 18:30 schreef Jetteleah2401 het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij als professional vindt van de weekboodschappen van Sanneke. Want daar is hier regelmatig discussie over. Eten zij, Peppie en Mijan "gezond" als in: redelijk volgens de schijf van 5 of zie je verbeterpunten?
Ik ben door haar geblokkeerd dus geen idee hoe haar boodschappenlijstjes eruit zien 🫣
Daarnaast moet ik zeggen dat ik verder nog weinig zin heb om inhoudelijk een voedingspatroon en of boodschappenlijstjes te beoordelen. Heb dit werk 17 jaar gedaan, maar al ruim 3.5 jaar niet meer werkzaam ivm ziekte.
pi_218985395
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:38 schreef Hope88 het volgende:
Ik zag dat Newbornfitmama haar dochter opmaakt met bronzer, blush en highlighter. Is dat tegenwoordig normaal bij de 6jarige meiden?
Wat lakte zij haar nageltjes lelijk of leek dat zo, had her idee dat de nagellak alleen op het midden van de nagels zat en niet an de zijkant.
En idd de make up verder, waarom?
pi_218985536
Tien en Wil hebben hardgelopen en delen hun tijd en tempo, 5 km in 28 min. Ik vind dat twijfelachtig. Tienvanwil deelde eerder al een bepaald aantal km in een bepaalde tijd waarbij ik dacht: dat geloof ik niet. Afgelopen weekend deelde ze dat ze voor het eerst had hardgelopen zonder pauzes en nu loopt ze opeens 5 km in 28 min. Ik heb bij haar vaker het idee dat zij dingen groter en mooier maakt dan ze zijn.
pi_218985568
J&V zijn ook weer uitgenodigd voor een weekendje weg.
pi_218985876
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:38 schreef Hope88 het volgende:
Ik vind dat bij de jongste van Lot Keckeis zo heftig
pi_218985883
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:01 schreef Nooomi het volgende:
J&V zijn ook weer uitgenodigd voor een weekendje weg.
Ze zullen er weer aan toe geweest zijn. De gesponsorde vakantie is natuurlijk al een week of vier geleden.
pi_218985890
I
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:24 schreef AardappelPatatten het volgende:
I
[..]
Ik vind dat bij de jongste van Lot Keckeis zo heftig
Ik ook, niet alleen met makeup, maar dat meisje wordt als 16 jarige behandeld
pi_218986042
Is er iets met het gezicht van Tatiana, drieling moeder, gebeurd?
pi_218986059
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:
Is toch niks meer aan die meid.
pi_218986060
Ieuww Tatiana die haar kat eerst uitgebreid aan haar cracker laat likken en vervolgens dat ding opeet. :r
Ik heb zelf ook een kat, maar ik vind dit zo goor! Eerst likt zo'n kat heerlijk zijn p*epgat schoon om er erna aan die cracker te likken :9
pi_218986070
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:44 schreef Muurbloem7 het volgende:

[..]
Is toch niks meer aan die meid.
Ik vond haar altijd al een beetje bijzonder, een wannabe MB.
pi_218986072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:42 schreef Miepje77 het volgende:
Viel mij ook op, alsof ze een klap op haar smoelwerk mondje heeft gehad, zulke dikke lippen.
pi_218986088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Wat lakte zij haar nageltjes lelijk of leek dat zo, had her idee dat de nagellak alleen op het midden van de nagels zat en niet an de zijkant.
En idd de make up verder, waarom?
Nagellak alleen op het middelste stuk laat je nagels minder breed lijken. Wordt vooral gedaan bij brede en korte nagels.
pi_218986162
quote:
Ze zegt nog aan de prednison te zitten... weet alleen niet waarvoor
pi_218986209
quote:
lippen gedaan??
pi_218986224
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Iets met haar longen, ze geeft ook aan te overleggen met longarts of iets dergelijks. Ze had een paar maanden geleden ook al long ontsteking en voorhoofdsholte etc. Maar toen rookte ze ook nog gewoon.
pi_218986236
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Viel mij ook op, alsof ze een klap op haar smoelwerk mondje heeft gehad, zulke dikke lippen.
Zie dat haar wangen ook dikker zijn, zal wel van de prednison komen. Hoop dat het gaat helpen. Ze heeft kinkhoest gehad vorig jaar dacht ik en blijft last houden van haar longen.
pi_218986241
Ik vind Jacqueline nu wel wat verfrissend, minder insta perfect. Beetje kneuterig bij/met haar ouders. Zie dat toch liever dan die enorm perfecte plaatjes bij MB.
En ja, misschien een beetje schijnheilig nu ineens die kinderem afschermen, aan de andere kant; ze doet het nu wel.
pi_218986253
Miniliefde Erin deelt nu elke dag hele tijdschema wie hoe laat wakker was etc. Interesseert me dus echt geen reet.
Doet HVK ook altijd.

Ik heb werkelijk nog nooit op het schoolplein sochtends overlegd hoe laat ieders kind zich aan diende die ochtend.
Wie boeit het?
pi_218986262
Wat betreft die kinder slaap en wakkertijden; Janne Schuin deed dat ook lange tijd.
Om te laten zien dat ze een zorgenkind heeft / om andere moeders het gevoel te geven niet alleen wakker te zijn ofzo.
Heb haar mede om die reden ontvolgt toen.
pi_218986324
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 21:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind Jacqueline nu wel wat verfrissend, minder insta perfect. Beetje kneuterig bij/met haar ouders. Zie dat toch liever dan die enorm perfecte plaatjes bij MB.
En ja, misschien een beetje schijnheilig nu ineens die kinderem afschermen, aan de andere kant; ze doet het nu wel.
Ja heb ik ook wel. Ik kan dit soort beelden wel waarderen. En elke minuut dat de kinderen afgeschermd worden is er weer 1.
Ik vond het wel opmerkelijk dat ze laatst liet doorschemeren dat het een keuze van haarzelf was. Terwijl ik me goed had kunnen voorstellen dat dit een verzoek/eis van de vader geweest is na dat hele poly avontuur.
pi_218986373
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:47 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Nagellak alleen op het middelste stuk laat je nagels minder breed lijken. Wordt vooral gedaan bij brede en korte nagels.
Ooh echt haha. Heb er geen verstand van blijkbaar 🤣
pi_218986497
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat zal het zijn!
pi_218986659
Zo flauw dat Lotte niet reageert op de reactie van “uitdetweedehand”. Ze kan zich er niet uitlullen?!
En Ellen zonder kwarrel, ik vind het bijna hilarisch wat voor blinde vlek zij heeft. Iets lukt; heeft ze gemanifesteerd, het loopt toch fout; het universum wil haar wat vertellen. En dan in dat kringetje blijven hangen. Wel sneu dat mensen zoveel geld gaan betalen voor haar ‘kennis’. Al zegt dat ook wat over die mensen.
pi_218986741
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 20:44 schreef Nieve het volgende:
Ieuww Tatiana die haar kat eerst uitgebreid aan haar cracker laat likken en vervolgens dat ding opeet. :r
Ik heb zelf ook een kat, maar ik vind dit zo goor! Eerst likt zo'n kat heerlijk zijn p*epgat schoon om er erna aan die cracker te likken :9
Ik bind dat altijd zo goor, als mensen hun hond in hun gezicht laten likken 🤢
pi_218986831
Judith heeft een trampoline besteld. Leuk voor kind, minder leuk voor de buren denk ik.

Met haar weet-ik-veel creditcard kreeg ze ¤ 170,- cashback. Ze heeft een sticker geplaatst met ‘20% cashbackkorting’

Dus die trampoline kostte ¤ 850 euro?! 😳
(Of is dat een normale prijs en heb ik er geen idee van..)
pi_218986872
Hvk post ook gewoon dat haar 2 jongste die pop aan 't trekken/afpakken zijn.
Vraag me echt af wat die voorlezer elke keer ervan vindt 😅
pi_218986873
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith heeft een trampoline besteld. Leuk voor kind, minder leuk voor de buren denk ik.

Met haar weet-ik-veel creditcard kreeg ze ¤ 170,- cashback. Ze heeft een sticker geplaatst met ‘20% cashbackkorting’

Hoezo minder leuk voor de buren? Ze zet hem in haar eigen tuin neem ik aan. De prijs is normaal hoor.
pi_218986879
Lichtelijk verbaasd om DBM die de ene keer naar Fright Night gaat en een paar dagen later zegt dat ze tegen Halloween is.
pi_218986893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

Die rekensom maakte ik ook al maar ik kan mij niet voorstellen dat zij zomaar iets koopt wat 850 euro kost. Hoewel die dingen wel echt prijzig zijn, het zal dus wel kloppen.
pi_218986981
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die rekensom maakte ik ook al maar ik kan mij niet voorstellen dat zij zomaar iets koopt wat 850 euro kost. Hoewel die dingen wel echt prijzig zijn, het zal dus wel kloppen.
Ze zoekt nog wel (gratis) hulp om dat ding in te graven. De buurman mag weer aan de bak 🫣
pi_218986996
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:30 schreef Leesje het volgende:

[..]
Hoezo minder leuk voor de buren? Ze zet hem in haar eigen tuin neem ik aan. De prijs is normaal hoor.
Dat gepongpongpong en een kind iedere keer met zijn hoofd boven de schutting uit, misschien ook nog met vreugdekreten hier en daar: ik kan me voorstellen dat je dat als buren niet echt leuk vindt.

Ben benieuwd waar ze hem neer zet. Neer gaat laten zetten.
Op de plek van het zwembad?
pi_218987022
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 22:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat gepongpongpong en een kind iedere keer met zijn hoofd boven de schutting uit, misschien ook nog met vreugdekreten hier en daar: ik kan me voorstellen dat je dat als buren niet echt leuk vindt.

Ben benieuwd waar ze hem neer zet. Neer gaat laten zetten.
Op de plek van het zwembad?
Als je niet tegen spelende kinderen kan moet je niet in een woonwijk gaan wonen. Onze buren hebben ook een trampoline, kan niet zeggen dat wij er last van hebben, soms een kind boven de schutting uit. Het enige vervelende is dat die van ons er nu ook 1 willen 🙈.

Ben ook wel benieuwd waar die komen moet.
Vind t wel echt een geld, ik wist niet dat ze een trampoline potje had 🙈
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')