Is toch niks meer aan die meid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:22 schreef JaNeeDan het volgende:
JvP heeft een nieuwe bron van inkomsten gevonden: haar ouders. Nu draaien die mee in de reclame.
Ik vond haar altijd al een beetje bijzonder, een wannabe MB.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:44 schreef Muurbloem7 het volgende:
[..]
Is toch niks meer aan die meid.
Viel mij ook op, alsof ze een klap op haar smoelwerk mondje heeft gehad, zulke dikke lippen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:42 schreef Miepje77 het volgende:
Is er iets met het gezicht van Tatiana, drieling moeder, gebeurd?
Nagellak alleen op het middelste stuk laat je nagels minder breed lijken. Wordt vooral gedaan bij brede en korte nagels.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:49 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Wat lakte zij haar nageltjes lelijk of leek dat zo, had her idee dat de nagellak alleen op het midden van de nagels zat en niet an de zijkant.
En idd de make up verder, waarom?
Ze zegt nog aan de prednison te zitten... weet alleen niet waarvoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:42 schreef Miepje77 het volgende:
lippen gedaan??quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:42 schreef Miepje77 het volgende:
Iets met haar longen, ze geeft ook aan te overleggen met longarts of iets dergelijks. Ze had een paar maanden geleden ook al long ontsteking en voorhoofdsholte etc. Maar toen rookte ze ook nog gewoon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt nog aan de prednison te zitten... weet alleen niet waarvoor
Zie dat haar wangen ook dikker zijn, zal wel van de prednison komen. Hoop dat het gaat helpen. Ze heeft kinkhoest gehad vorig jaar dacht ik en blijft last houden van haar longen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:46 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Viel mij ook op, alsof ze een klap op haar smoelwerk mondje heeft gehad, zulke dikke lippen.
Ja heb ik ook wel. Ik kan dit soort beelden wel waarderen. En elke minuut dat de kinderen afgeschermd worden is er weer 1.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind Jacqueline nu wel wat verfrissend, minder insta perfect. Beetje kneuterig bij/met haar ouders. Zie dat toch liever dan die enorm perfecte plaatjes bij MB.
En ja, misschien een beetje schijnheilig nu ineens die kinderem afschermen, aan de andere kant; ze doet het nu wel.
Ooh echt haha. Heb er geen verstand van blijkbaar 🤣quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:47 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Nagellak alleen op het middelste stuk laat je nagels minder breed lijken. Wordt vooral gedaan bij brede en korte nagels.
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze zegt nog aan de prednison te zitten... weet alleen niet waarvoor
Ik bind dat altijd zo goor, als mensen hun hond in hun gezicht laten likken 🤢quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 20:44 schreef Nieve het volgende:
Ieuww Tatiana die haar kat eerst uitgebreid aan haar cracker laat likken en vervolgens dat ding opeet.![]()
Ik heb zelf ook een kat, maar ik vind dit zo goor! Eerst likt zo'n kat heerlijk zijn p*epgat schoon om er erna aan die cracker te likken
Hoezo minder leuk voor de buren? Ze zet hem in haar eigen tuin neem ik aan. De prijs is normaal hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith heeft een trampoline besteld. Leuk voor kind, minder leuk voor de buren denk ik.
Met haar weet-ik-veel creditcard kreeg ze ¤ 170,- cashback. Ze heeft een sticker geplaatst met ‘20% cashbackkorting’
Dus die trampoline kostte ¤ 850 euro?! 😳
(Of is dat een normale prijs en heb ik er geen idee van..)
Die rekensom maakte ik ook al maar ik kan mij niet voorstellen dat zij zomaar iets koopt wat 850 euro kost. Hoewel die dingen wel echt prijzig zijn, het zal dus wel kloppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith heeft een trampoline besteld. Leuk voor kind, minder leuk voor de buren denk ik.
Met haar weet-ik-veel creditcard kreeg ze ¤ 170,- cashback. Ze heeft een sticker geplaatst met ‘20% cashbackkorting’
Dus die trampoline kostte ¤ 850 euro?! 😳
(Of is dat een normale prijs en heb ik er geen idee van..)
Ze zoekt nog wel (gratis) hulp om dat ding in te graven. De buurman mag weer aan de bak 🫣quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Die rekensom maakte ik ook al maar ik kan mij niet voorstellen dat zij zomaar iets koopt wat 850 euro kost. Hoewel die dingen wel echt prijzig zijn, het zal dus wel kloppen.
Dat gepongpongpong en een kind iedere keer met zijn hoofd boven de schutting uit, misschien ook nog met vreugdekreten hier en daar: ik kan me voorstellen dat je dat als buren niet echt leuk vindt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:30 schreef Leesje het volgende:
[..]
Hoezo minder leuk voor de buren? Ze zet hem in haar eigen tuin neem ik aan. De prijs is normaal hoor.
Als je niet tegen spelende kinderen kan moet je niet in een woonwijk gaan wonen. Onze buren hebben ook een trampoline, kan niet zeggen dat wij er last van hebben, soms een kind boven de schutting uit. Het enige vervelende is dat die van ons er nu ook 1 willen 🙈.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 22:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat gepongpongpong en een kind iedere keer met zijn hoofd boven de schutting uit, misschien ook nog met vreugdekreten hier en daar: ik kan me voorstellen dat je dat als buren niet echt leuk vindt.
Ben benieuwd waar ze hem neer zet. Neer gaat laten zetten.
Op de plek van het zwembad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |