abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218981199
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Iedereen mag er anders naar kijken. Je kind knuffelen of een kus geven is normaal. Je kind zoenen op de manier zoals MB doet? Noem mij bekrompen of wat dan ook, maar ik vind het niet normaal.
Ik zal nooit zeggen dat ik iemand bekrompen vind, een andere mening hebben kan en mag.
pi_218981212
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vraag deze persoon dan eens of Halloween een "feestdag" is

Halloween is namelijk helemaal geen officiële feestdag voor satanisten (ze kunnen het prima mee vieren met de rest van de wereld... maar het heeft geen spirituele waarde)
Ik ken ook mensen die daar banden mee hebben. Zelf pagan en erg geïnteresseerd in dit soort zaken. Niet zo naief dus...

Misbruik is erg maar wel beter te verdoezelen dan moord... en er gebeuren hele rare dingen namens ieder geloof... om dan te zeggen dat elke christen kinderen misbruikt is even grote onzin.. zegt niet dat het niet gebeurd maar het heeft niets met het geloof zelf te maken
Net als dat satanisten niets met Halloween/samhein te maken hebben
Ja, Halloween is inderdaad een feestdag bij de satanskerk.

Mij ging het vooral om het hard lachen om wat anderen denken, en dan vooral het " worden deze kinderen dan gekweekt"? Alsof dat nodig is om bepaalde idiote gedachtenkronkels te botvieren op kinderen. Recent nog de paddenstoelbaby, zal vast niet " gekweekt" zijn maar wel overleden door de zieke geesten die zich zijn ouders noemden.
Niet alles wat je zelf niet kunt begrijpen bestaat niet.

Waarmee ik niet wil ontkennen dat de mevrouw in kwestie een wappie is, ik volg haar niet en ken haar niet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 10-10-2025 09:18:25 ]
pi_218981238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:07 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Sorry, maar ik ga een ziekte niet vergelijken met een luie Sanneke die zelf überhaupt niet wil. Wat is dit voor vergelijking?
Dit. Sanneke heeft letterlijk gezegd dat ze niets wil doen aan haar gewicht want ze is verder heel gezond. En dat is ook prima. Maar wel zeuren als iemand geen rekening houdt met haar gewicht of wanneer ze geen passende kleding kan vinden.
pi_218981251
Sjesus kan iemand asjeblieft aan de bel trekken bij dbm over haar onzin over flip??? Ik ben echt niet iemand die roept "haal die kinderen weg" maar ze post etende kinderen en vervolgens onzin over dat kind niet eet... ik zie gewoon grote rode lappen wapperen! Deze vrouw is toch ergens gewoon gevaarlijk voor haar kinderen (van wat ze laat zien he) ziekenhuis in en uit.. speciale drankjes en weet ik veel allemaal..
Ik heb gewoon buikpijn van de onzin die ze roept.... ik skip haar voorlopig hoor die is echt niet goed en vind het zelfs beetje gevaarlijk
pi_218981261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie houd zich de afgelopen week opvallend koest online, zou ze afspraken met de gemeente of uwv hebben 👀
Ik heb het idee dat ze weer op iets zit te broeden.
pi_218981280
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:10 schreef Fenne het volgende:

[..]
Dan heb je gewoon geen verstand van overgewicht.
Hier kan ik me volledig bij aansluiten!
pi_218981284
Als het bij het dochtertje van DBM echt zo gaat.. Ik denk dan heel erg: hier moet een gedragsmatige aanpak komen. Voor het hele gezin. Sneu.
pi_218981290
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd waarmee ze komt!
pi_218981306
quote:

[..]
Misschien zit ze wel een weekje op Gambia 😜
pi_218981321
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:26 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
Misschien zit ze wel een weekje op Gambia 😜
In The Gambia hè? Want ze is deels livverpoefs, je weet wel 😁
pi_218981326
quote:

[..]
Ideeën opdoen uit de boeken, aantekenen wat ze kan gebruiken.
pi_218981333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maarten met dat lasso speeltje is wel een goede anticonceptie vorm lijkt me
Of AM wordt wild van zijn paardrijlaarzen, strakke broek, zweepje en nu ook nog een ‘lasso’… rrrrrrrrr 😂
pi_218981341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:23 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd waarmee ze komt!
Ze heeft gewoon gelezen dat we niet mogen praten over haar onzin op bepaalde Facebook groepen dus plempt haar bs daar nu neer 🤣 op insta enkel haar aantekeningen boekjes
pi_218981365
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sjesus kan iemand asjeblieft aan de bel trekken bij dbm over haar onzin over flip??? Ik ben echt niet iemand die roept "haal die kinderen weg" maar ze post etende kinderen en vervolgens onzin over dat kind niet eet... ik zie gewoon grote rode lappen wapperen! Deze vrouw is toch ergens gewoon gevaarlijk voor haar kinderen (van wat ze laat zien he) ziekenhuis in en uit.. speciale drankjes en weet ik veel allemaal..
Ik heb gewoon buikpijn van de onzin die ze roept.... ik skip haar voorlopig hoor die is echt niet goed en vind het zelfs beetje gevaarlijk
Helemaal mee eens en ik ben ook verbaasd dat het hele 'stik' incident zo makkelijk over is gewaaid.
Ze zuigt zulke verhalen dus uit haar duim he, waarvoor? Aandacht? Het is heel erg vreemd.
pi_218981386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 07:43 schreef Iris2.0 het volgende:
Mijn laatste post in vorig topic:

Het probleem is gewoon dat het hele gezin daar om MB draait. Een beetje wat ze vroeger tekort is gekomen? Ook altijd dat verheerlijken van haar eigen gezin, zo bijzonder bladibla. Gewoon een doorsnee brabants gezin 🙄.. Denk dat JvP en Koen ergens wel blij zijn dat die verheerlijking en geklit voorbij ziin
Die deden er net zo hard aan mee. En de kinderen nu afschermen van Jacq is schijnheilig, nu ineens wel. Nu de poly voorbij is. Daarvoor oh oh oh wat een liefde en hoeveel slijmplaatjes werden geplaatst ook door haar.
pi_218981398
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Zo is het. Zij is zelf ziek in haar hoofd. Het is gewoon niet oké voor die kinderen. Zij wil dat ze iets hebben. Hoe denkt die man daarover of is dat net een MG.
pi_218981427
Is "Uitdetweedehand" iemand van hier bij Lotte, die schrijft een mooie reactie.
pi_218981434
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 08:13 schreef Henrike het volgende:
Mb; ik vind het allemaal wel meevallen.
Laatst in de auto was ze emotioneel , dat zag je.
We weten niet wat M en Mb met elkaar bespreken in de auto, ja ze knuffelt hem misschien meer dan andere moeders doen met hun kinderen maar moet daar dan gelijk een diagnose aan worden gesteld?
Misschien heeft het kereltje wel behoefte aan een extra knuffel.
Ik zie het liever zo dan een Debbie die haar kinderen alleen maar als een last ziet, een Dbm die ze continu naar een arts sleept , een minibelle die de druk op de kinderen opvoert.
Ik denk dat mb heel hard haar best doet , een scheiding is niet makkelijk.
En inderdaad, ik zou het misschien ook anders doen maar wanneer doe je het goed?
Ik zal er wel anders over denken dan sommigen hier, en gelukkig mag dat.
Ik denk dat men niet zozeer valt over wat extra knuffelen. Men (ik tenminste) valt over de manier waarop EN dat ook filmen en dat showen aan meer dan 100K mensen.
Dat is ongezond, controversieel en niet oke en noem maar op!

Pascal van der Haas: Vind ik ook niet oke. je ziet een patroon van weer oplappen en dan weer weglopen bij opnames. Het hele riedeltje van weer advies vragen over eiwitrijk eten begint weer van voor af aan.
En iedereen maar jubelen dat ze er goed uit ziet.
pi_218981442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:40 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Zo is het. Zij is zelf ziek in haar hoofd. Het is gewoon niet oké voor die kinderen. Zij wil dat ze iets hebben. Hoe denkt die man daarover of is dat net een MG.
Volgens mij is Maarten wel type dat hard op de rem trapt als annemarie de kinderen ziek kletst...
Maar partner van kim is volgens mij ook niet helemaal goed als we de verhalen van kim moeten geloven..
Zo reageerde ze een keer (op haar eigen account) op een bericht van sanne (van onsgezin...) die het overlijden van haar oudste herdacht dat haar man had gezegd dat hij zo blij was met haar als moeder voor zijn kinderen omdat zij wel op haar strepen gaat staan en zo het leven van hun zoon had gered.. (indirect roept ze dus dat het sanne haar schuld was)
Dit soort dingen zeg je niet.. en zet je sowieso niet online..
Maar haar vent is dus blijkbaar blij dat ze voor iedere dwarse scheet naar het ziekenhuis rent
pi_218981453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft gewoon gelezen dat we niet mogen praten over haar onzin op bepaalde Facebook groepen dus plempt haar bs daar nu neer 🤣 op insta enkel haar aantekeningen boekjes
Noou ze is er weer hoor!! Rondje zeeman haha 😅 het geld mag weer rollen.
Ziet iemand haar rolstoel? Ik he het idee dat ik in de weerspiegeling van de spiegel de buggy zie
pi_218981457
Debbie weer rolstoel loos bij de zeeman 👍 ik hoor die trui al knetteren en voor de electrische schokjes al door alleen te kijken 😵‍💫 ik kan dat echt niet dragen
pi_218981468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:50 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Noou ze is er weer hoor!! Rondje zeeman haha 😅 het geld mag weer rollen.
Ziet iemand haar rolstoel? Ik he het idee dat ik in de weerspiegeling van de spiegel de buggy zie
Denk dat ze even snel op en neer geraced is voor de gesubsidieerde oppas komt vanmiddag om voor haar kinderen te zorgen.. dus Liam mocht mee
pi_218981472
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Debbie weer rolstoel loos bij de zeeman 👍 ik hoor die trui al knetteren en voor de electrische schokjes al door alleen te kijken 😵‍💫 ik kan dat echt niet dragen
Die trui is toch ook veel te warm voor in bed of onder een wollen deken op de bank? Ze kan beter pyjama’s kopen.
pi_218981492
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Die trui is toch ook veel te warm voor in bed of onder een wollen deken op de bank? Ze kan beter pyjama’s kopen.
Misschien gaat ze weer naar een onverwarmde hut op de hei in november 🤔 dan zou ik er nog 3 aan trekken... ze staat ook te passen in de winkel he.. wie weet heeft ze dat ding helemaal niet gekocht 🤣 vast wel de oorwarmers voor haar 8 jarige tiener
pi_218981518
Och och... ik ga koffie machine ontkalken 🤦‍♂️ klaar ermee...
Hvk bij de bieb (top!) Jongste pakt kastanjes uit een bak (stopt ze bijna in zijn mond) geeft ze aan zijn moeder (lief!) En vervolgens zien we waar de opvoeding fout gaat.. moeder gooit ze terug over de vloer... je ziet beide kinderen kijken en jongste denkt "o.. ook leuk" en begint ook te gooien 🤦‍♂️ zucht...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')