abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218983379
Ook echt zo'n open deur van DBM, dat ze tegen satanisch misbruik is. Alsof iemand daarvoor zou zijn!
pi_218983440
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:30 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Op die bewuste dame ga ik niet eens reageren. Maar lees jij mijn reactie nu eens goed!

Ik zeg juist dat Arfid veel ernstiger is dan af en toe niet eten.
Er wordt door influencers gestrooid met diagnoses die niet kloppen.
Geloof me, je hoeft mij niets uit te leggen over Arfid.
Help me even want ik reageerde toch ook helemaal niet op jou? Ik reageer hier op Tamara en daarvoor reageer ik op iemand die Arfid van Link wegzet als onzin.
pi_218983442
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:20 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat een raar bedrag ook, ¤ 27.97
Dat betaal je volgens mij nog niet eens voor een (wereldwijde!) bestseller.

En ze is er al máánden mee bezig. Als je dat in geld berekend moet ze er heel veel verkopen.

Ben benieuwd.
Dit is de startprijs, met korting, hierna word de prijs vast verhoogd, net als Debbie’s bestseller
pi_218983453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:32 schreef Ballerina888 het volgende:
Die opmerking van Jolein (thezhoufamily) moet wel over DBM gaan😉
😂 dat kan niet anders
pi_218983460
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Trouwens ik vind die Zeeman trui die Debbie showt geen porem. En Sanneke die al twee stories van Debbie deelt, hebben die elkaar gevonden?
Viel mij ook op! Nieuwe online besties, misschien kunnen ze eens samen afspreken en dan lekker de hele dag bankhangen

Die trui is geen porem, en hoe ze er ook zo aan staat te trekken. En die broek die ze aan heeft is ook weer slonzig, lijkt wel of ze een huispak aan heeft (prima voor thuis hoor, maar niet voor buiten)
pi_218983509
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:32 schreef Ballerina888 het volgende:
Die opmerking van Jolein (thezhoufamily) moet wel over DBM gaan😉
Ja dat kan niet missen. Dacht precies hetzelfde.

Ergens hoop je bij DBM dat ze een act opvoert, dat ze niet echt zo is. Ook in het belang van Flip en Flap. Maar helaas moeten we concluderen dat zij echt non-stop uit het cervicale deel van haar wervelkolom kletst.
pi_218983516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:34 schreef Nieve het volgende:

[..]
Ze heeft 'm ook weer een maatje te klein gepakt vind ik, wellicht dat dat ook uitmaakt.
Weer een goed voorbeeld van: dat je ergens in past zegt niet dat het je maat is.
pi_218983534
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:37 schreef Missinglink24 het volgende:
Ook echt zo'n open deur van DBM, dat ze tegen satanisch misbruik is. Alsof iemand daarvoor zou zijn!
Ik ben tegen misbruik in alle soorten, maten en vormen. Dus ook tegen misbruik van wel of niet bestaande aandoeningen van je kinderen om aandacht te genereren.
pi_218983573
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:13 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Mijn kind met arfid eet alleen stamppot boerenkool en andijvie. Helemaal tot moes gestampt. Beslist zonder 'stukjes'. Zijn vader kan niet voor hem koken want dat is ✨️anders✨️
Hij is heel gevoelig voor structuur en kleur. Voorheen at hij ook wel spinazie. Maar dat hebben we al een keer verpest door niet goed te prakken. Maar de regel is wel dat groenten groen zijn.

Kibbeling eet hij van 1 visboer, want de rest is ✨️anders✨️ en patat kan ook alleen uit eigen frituur, want alle andere patat is ✨️anders✨️ en hij wil het echt heel graag eten. Hij probeert het ook wel eens. Maar het lukt hem niet. Het maakt hem echt heel verdrietig.

Wij krijgen al stressvlekken van edn dagje uit, want dat staat bijna gelijk aan dat hij eigenlijk helemaal niks eet.
Je laatste zin is zo herkenbaar. Hier eet hij voornamelijk alleen brood. 1 specifieke soort brood. En als ik dat dan tijdens een dagje uit het ook nog eens vergeet dan is het gewoon niet eten.

Bij DBM is het wsl gewoon een kieskeurige eter.. als het dat al is.
pi_218983580
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:43 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Help me even want ik reageerde toch ook helemaal niet op jou? Ik reageer hier op Tamara en daarvoor reageer ik op iemand die Arfid van Link wegzet als onzin.
Zij quote mij en jij reageert daar op dat ze zulke mensen maar moet negeren die niet weten hoe het er daar aan toe gaat.
Ik ging er daarom (misschien onterecht) vanuit dat het over mij ging.
Ik ken Arfid heel goed en het is niet bij iedereen exact hetzelfde.
Maar het is niet zoals een peuter een dwarse fase die "even weigert te eten".
De influencer kinderen waar het hier om ging heb ik genoeg weg zien werken waar ouders met arfid kinderen en de kinderen zelf jaloers op zouden zijn.
pi_218983637
Dat met die telefoonrek van dbm is ook vaag. Heeft zij of een van haar kids niet gewoon een dienst gekocht?
pi_218983710
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Dat met die telefoonrek van dbm is ook vaag. Heeft zij of een van haar kids niet gewoon een dienst gekocht?
Klinkt als telefoon aan je kind geven en die komt op de provider app en zet een spotify abonnement aan... geen idee of dit klopt.. maar zo klinkt het
pi_218983720
Jólin 🤣😂 ze heeft gewoon gelijk
pi_218983921
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klinkt als telefoon aan je kind geven en die komt op de provider app en zet een spotify abonnement aan... geen idee of dit klopt.. maar zo klinkt het
Je ziet toch dat je telefoonrekening opeens 10,- hoger is geworden ook, vaag verhaal.
pi_218984043
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:48 schreef papierentas het volgende:

[..]
Je ziet toch dat je telefoonrekening opeens 10,- hoger is geworden ook, vaag verhaal.
Ik kijk mijn rekening ook nooit na maar zie wel wat er afgeschreven wordt en als dat afwijkt dan valt dat op.
pi_218984099
Op 17 september (nog geen maand terug) schreef DBM op treads; “ Mijn dochter heeft een lichte cafe noir koekjes verslaving” en in augustus “ Mijn dochter heeft yoghurt leren eten 🥳🎉 ” dus dat ze niks wil eten is echt al maanden bezig.
pi_218984101
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 15:48 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja dit is ook raar... zeker omdat ze alle rekeningen zelf beweert te moeten betalen
pi_218984178
DBM had het in haar filmpje over, 'de laatste maand, 2maanden, 3maanden'. Verschilt nogal he 1 of 3 maanden.

Ik weet niks van Arfid, dus ik blijf daar ver vandaan. Ik vind DBM in zijn geheel gewoon niet geloofwaardig, maakt niet uit waar ze het over heeft.
Alles wordt uitvergroot (zo lijkt het iig) bij haar.
pi_218984188
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 14:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Trouwens ik vind die Zeeman trui die Debbie showt geen porem. En Sanneke die al twee stories van Debbie deelt, hebben die elkaar gevonden?
Ik vind de trui leuk, maar hij lijkt haar te klein en te kort zitten.
pi_218984219
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:17 schreef IlseMarije het volgende:
Op 17 september (nog geen maand terug) schreef DBM op treads; “ Mijn dochter heeft een lichte cafe noir koekjes verslaving” en in augustus “ Mijn dochter heeft yoghurt leren eten 🥳🎉 ” dus dat ze niks wil eten is echt al maanden bezig.
Laat maar
pi_218984289
Even iets/iemand anders. Kennen jullie Alruina nog? Je weet wel die vrouw van Vulva stomen, zelfgemaakte krukjes en wonen in het bos.

Ze kwam ineens weer voorbij bij mij. En vertelde gisteren even op dr stories dat ze de dag ervoor s*x hadden gehad, maar dat dat met een hersenschudding toch niet zo lekker ging de dag erna. Eh.......TO MUCH INFORMATION

Ik bedacht wel dat zij wel goed met Zweverige Lotje en Bonjoeri kunnen samenwerken. Lekker met zn allen me time op die krukjes enzo. 8-) 8-)
pi_218984325
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM had het in haar filmpje over, 'de laatste maand, 2maanden, 3maanden'. Verschilt nogal he 1 of 3 maanden.

Ik weet niks van Arfid, dus ik blijf daar ver vandaan. Ik vind DBM in zijn geheel gewoon niet geloofwaardig, maakt niet uit waar ze het over heeft.
Alles wordt uitvergroot (zo lijkt het iig) bij haar.
Dat bedoel ik ook, zeggen dat ze al maanden niet wil eten, op treads schrijven wat je dochter ineens heel veel eet (koekjes) en van de week moest het meisje bloedprikken omdat ze in 2wk tijd een kilo was afgevallen. Het klopt gewoon niet wat ze zegt.
pi_218984341
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat MB heel dominant is. Even terug over de podcast. Iris zei ook de situatie zoals ie nu is met verdeling van kids net of suggereerde ze of MB en Koen weer samen zouden gaan komen ooit
Ze komt op mij ook dominant over. Alhoewel ze in de podcast overruled wordt door Iris. Dat valt blijkbaar meer mensen op want er wordt door verschillende mensen aangegeven dat Iris haar de kans moet geven om uit te spreken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218984344
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 17:01 schreef SterreKaatje het volgende:
Even iets/iemand anders. Kennen jullie Alruina nog? Je weet wel die vrouw van Vulva stomen, zelfgemaakte krukjes en wonen in het bos.

Ze kwam ineens weer voorbij bij mij. En vertelde gisteren even op dr stories dat ze de dag ervoor s*x hadden gehad, maar dat dat met een hersenschudding toch niet zo lekker ging de dag erna. Eh.......TO MUCH INFORMATION

Ik bedacht wel dat zij wel goed met Zweverige Lotje en Bonjoeri kunnen samenwerken. Lekker met zn allen me time op die krukjes enzo. 8-) 8-)
🫣 oh die was ik alweer helemaal vergeten, die bosjesvrouw
pi_218984382
Judith aangehouden door de politie vanwege fietsen waar het niet mocht. Jammer dat ze geen boete kreeg, en jammer dat ze haar niet betrapt hebben met filmen op de fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')