abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218981579
Ik ben even geschokt over MB haar post van 4 dagen geleden. Trots zeggen dat je piepende oren hebt. Kinderen geen gehoorbescherming bij luid geluid. Waarom je gehoor nog zo op het spel zetten?! Het is echt een flinke waarschuwing dat je piepende oren hebt want dat betekent dat er schade is en er is kans dat dat nooit meer hersteld!
pi_218981590
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:35 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens en ik ben ook verbaasd dat het hele 'stik' incident zo makkelijk over is gewaaid.
Ze zuigt zulke verhalen dus uit haar duim he, waarvoor? Aandacht? Het is heel erg vreemd.
Op treads zegt ze ‘ Mensen die denken dat je dingen alleen maar doet voor aandacht hebben zelf een aandachtsprobleem. De pot verwijt de ketel verhaal zegmaar.’

Dus je hebt selluf een ffing aandachtsprobleem joh! 🤪
pi_218981762
Oef DBM wordt flink aangepakt op threads met haar screenshot post..

(Het kan zijn dat ik dat heb gemist in de vorige topic, ik heb niet alles gelezen🙈.)

Maar ik vraag me na het kijken van een paar (semi) flu flu's of ze nou serieus zijn, een act aan het spelen zijn, of gewoonweg niet beter weten want oh my🤦🏻‍♀️

En geloof me, ik heb ook echt niet het licht uitgevonden maar common sense did flew right out of the window bij sommige..

Einde spreekbeurt, weer terug in leesmodus😂
pi_218981778
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sjesus kan iemand asjeblieft aan de bel trekken bij dbm over haar onzin over flip??? Ik ben echt niet iemand die roept "haal die kinderen weg" maar ze post etende kinderen en vervolgens onzin over dat kind niet eet... ik zie gewoon grote rode lappen wapperen! Deze vrouw is toch ergens gewoon gevaarlijk voor haar kinderen (van wat ze laat zien he) ziekenhuis in en uit.. speciale drankjes en weet ik veel allemaal..
Ik heb gewoon buikpijn van de onzin die ze roept.... ik skip haar voorlopig hoor die is echt niet goed en vind het zelfs beetje gevaarlijk
Echt helemaal waar. Het wordt echt een soort van gevaarlijk daar. Zij is echt niet goed bij dr hoofd.
pi_218981779
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Och och... ik ga koffie machine ontkalken 🤦‍♂️ klaar ermee...
Hvk bij de bieb (top!) Jongste pakt kastanjes uit een bak (stopt ze bijna in zijn mond) geeft ze aan zijn moeder (lief!) En vervolgens zien we waar de opvoeding fout gaat.. moeder gooit ze terug over de vloer... je ziet beide kinderen kijken en jongste denkt "o.. ook leuk" en begint ook te gooien 🤦‍♂️ zucht...
En dat getrek en geruzie om die pop bij de bieb ook 😳 Zal die vrouw er niet moe van worden elke dag? Wat meer rust (in de zin van niet elke dag bieb) zou die kleinste misschien ook wel goed doen qua slapen 🥲
pi_218981809
En helemaal terecht hoe DBM aangepakt werd over die screenshots, maar ik zou wel willen zien dat ze zo aangepakt werd over de kinderen.
pi_218981843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op treads zegt ze ‘ Mensen die denken dat je dingen alleen maar doet voor aandacht hebben zelf een aandachtsprobleem. De pot verwijt de ketel verhaal zegmaar.’

Dus je hebt selluf een ffing aandachtsprobleem joh! 🤪
🤣🤣 ja daarom kom ik ook op Fok, voor mijn dagelijkse portie bevestiging
pi_218981846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:47 schreef Ballerina888 het volgende:
En helemaal terecht hoe DBM aangepakt werd over die screenshots, maar ik zou wel willen zien dat ze zo aangepakt werd over de kinderen.
Zal er dan niemand in haar omgeving dit doen? De jongste heeft naar zeggen arfid, maar heeft wel een hele poos ‘gewoon’ gegeten? Dan is het toch ook deels gedrag lijkt mij, want arfid zal je niet soms wel soms niet iets eten
pi_218981867
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:54 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Zal er dan niemand in haar omgeving dit doen? De jongste heeft naar zeggen arfid, maar heeft wel een hele poos ‘gewoon’ gegeten? Dan is het toch ook deels gedrag lijkt mij, want arfid zal je niet soms wel soms niet iets eten
Tamara zei ooit dat Link ook arfid heeft. Ik zie hem toch een behoorlijk scala aan diverse producten eten. Dat zelfde zie je bij die flip of flap. Ik neem zoiets met een flinke korrel zout.
pi_218981917
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:58 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Tamara zei ooit dat Link ook arfid heeft. Ik zie hem toch een behoorlijk scala aan diverse producten eten. Dat zelfde zie je bij die flip of flap. Ik neem zoiets met een flinke korrel zout.
Ik ook, Arfid werkt niet in fases. Bij beide influencers is het echt onzin.
pi_218981928
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:54 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Ja precies, Arfid is niet een poosje niks eten. Bij Arfid is er iets heel anders aan de hand.
pi_218982042
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:02 schreef Troelaatje13 het volgende:
AM doet alsof de bootcamp een afslachtingspartij is. Wat een aanstellerij. En deze vrouw wilde meedoen met Kamp van Koningsbrugge?!
DBM is ook niet helemaal wijs. Wel naar frightnight gaan maar verder tegen Halloween zijn? 😂
Ja nu je het zegt, ben je wel tegen halloween maar ga je wel naar Walibi Fright Night 🤣🤣🤣

Ik vind Halloween trouwens een domme ontwikkeling. Net of moet Sint een beetje wijken (andere discussie) en ik vind het Sinterklaas feest de mooiste die er is voor kids....
pi_218982066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:10 schreef Fenne het volgende:

[..]
Dan heb je gewoon geen verstand van overgewicht.
Met je eens beide is een mentale ziekte... Alleen dikke mensen worden weggezet als zelf gedaan.. Ik heb dat gevoel wat veel mensen naar dikke mensne hebben vaak een beetje bij de andere kant, ga gewoon een frikandel eten denk ik dan.
pi_218982069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:58 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Volgens mij had hij geen arfid maar door trauma at hij moeilijk.. dit heeft ze toen ook open gedeeld over langzaam steeds een beetje meer proeven en eten.. niet lang geleden deelde ze dat hij iets nog niet at en hij het toch probeerde
Kim deelt soms in de ochtend dat haar dochter niets eet en deelt in de middag "gezellig samen frietjes eten" met foto van etende dochter.. om de volgende dag weer dramatisch te vertellen dat haar dochter al 2 maanden geen hap eten op heeft.. is echt een ander verhaal dan link van tamara
pi_218982091
N
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:23 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd waarmee ze komt!
Nu al zin in, de gift...
pi_218982190
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:38 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Die deden er net zo hard aan mee. En de kinderen nu afschermen van Jacq is schijnheilig, nu ineens wel. Nu de poly voorbij is. Daarvoor oh oh oh wat een liefde en hoeveel slijmplaatjes werden geplaatst ook door haar.
Eigenlijk wel he. Het kwaad is al geschiet met al de foto's zonder afscherming in de tijd van de poly. Aan de andere kant; nooit te laat om wel mee te beginnen.
pi_218982206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 10:16 schreef Wvlwvdtivdt het volgende:
Ik ben even geschokt over MB haar post van 4 dagen geleden. Trots zeggen dat je piepende oren hebt. Kinderen geen gehoorbescherming bij luid geluid. Waarom je gehoor nog zo op het spel zetten?! Het is echt een flinke waarschuwing dat je piepende oren hebt want dat betekent dat er schade is en er is kans dat dat nooit meer hersteld!
Eens. Ze zou eens moeten ervaren wat tinnitus is.
pi_218982236
Voor een weekje herfstvakantie naar de Antillen?! 2 dagen acclimatiseren, 5 dagen vakantie en dan oververmoeide kinderen (want 's avonds maximaal uit eten met de vrienden die om de hoek zitten, ze zou ook eens écht alleen op vakantie gaan) weer terug op school de maandag.
Het probleem van MB is ook dat ze denkt dat dit het beste is voor haar kinderen, terwijl die alleen maar zitten te wachten op quality time met hun moeder zonder telefoon en zonder jan en alleman die om de haverklap langs komen te knuffelen en zoenen.

Wat is er mis met Mallorca in de herfstvakantie? Oh ja, daar zitten op dit moment vast geen BFF's en dat is #maximaaljankeneenzaam
pi_218982250
Goh, wat toevallig dat de kat van Lotte en de kat van J&V hetzelfde probleem hebben: ze drinken te weinig. Gelukkig is daar iets voor.
Nog meer influencers met katten? MB ook maar die is voorlopig op Curaçao. Debbie vind ik geen influencer.
pi_218982265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Goh, wat toevallig dat de kat van Lotte en de kat van J&V hetzelfde probleem hebben: ze drinken te weinig. Gelukkig is daar iets voor.
Nog meer influencers met katten? MB ook maar die is voorlopig op Curaçao. Debbie vind ik geen influencer.
Een kattenfluflu epidemie.
pi_218982294
De kat van Elisejohanna heeft het ook🤑🥳. Wat een hippe katten
pi_218982333
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:47 schreef Lalaland79 het volgende:
De kat van Elisejohanna heeft het ook🤑🥳. Wat een hippe katten
Zijn er ook fluflu’s met een hond? Ben wel benieuwd of mijn hond net zo ver van de fluflu honden afstaat als ik van de fluflu’s.
pi_218982348
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Of AM wordt wild van zijn paardrijlaarzen, strakke broek, zweepje en nu ook nog een ‘lasso’… rrrrrrrrr 😂
Hou op, ik ben een beelddenker 😱
pi_218982453
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zijn er ook fluflu’s met een hond? Ben wel benieuwd of mijn hond net zo ver van de fluflu honden afstaat als ik van de fluflu’s.
Ook elisejohanna. Zwarte labrador geloof ik
pi_218982486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Het is gewoon te triest voor woorden, zelfs de kat moet reclame maken
pi_218982493
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ja precies, Arfid is niet een poosje niks eten. Bij Arfid is er iets heel anders aan de hand.
Mijn kind met arfid eet alleen stamppot boerenkool en andijvie. Helemaal tot moes gestampt. Beslist zonder 'stukjes'. Zijn vader kan niet voor hem koken want dat is ✨️anders✨️
Hij is heel gevoelig voor structuur en kleur. Voorheen at hij ook wel spinazie. Maar dat hebben we al een keer verpest door niet goed te prakken. Maar de regel is wel dat groenten groen zijn.

Kibbeling eet hij van 1 visboer, want de rest is ✨️anders✨️ en patat kan ook alleen uit eigen frituur, want alle andere patat is ✨️anders✨️ en hij wil het echt heel graag eten. Hij probeert het ook wel eens. Maar het lukt hem niet. Het maakt hem echt heel verdrietig.

Wij krijgen al stressvlekken van edn dagje uit, want dat staat bijna gelijk aan dat hij eigenlijk helemaal niks eet.
pi_218982499
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:05 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ook elisejohanna. Zwarte labrador geloof ik
Is dat een hond? Ik dacht een dochter en zusje.
pi_218982503
Debbie staat weer lekker hysterisch in die bak met oorwarmers te graaien, energie zat weer. Morgen lekker weer op bed want dan kan Roy het overnemen.
pi_218982505
Dbm 🤦♀ wat een figuur
pi_218982515
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hond is vernoemd naar dr overleden dochter. Was haar 2de naam dacht ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lalaland79 op 10-10-2025 12:17:19 (Aanvulling ) ]
pi_218982522
Mirthe die zich verwondert over dat haar moeder ook 28 was toen zij werd geboren en over hoe tijdlijnen zich herhalen. Het is ook echt de grote Mirthe show he
pi_218982540
quote:

[..]
Nou hier wil ik toch even voor springen. (want hij raakt persoonlijk - dochter met ) Arfid is ontzettend complex en heeft vele vormen. Selectief eten, veilig voedsel (bv 2 soorten groenten, alleen wit brood enz.) Heel vaak valt het niet eens op dat de persoon een eetstoornis heeft. Reacties als deze kunnen enorm raken...omdat men zich al zo onbegrepen voelt. 'Ze eet toch gewoon'

Wel eens met de grilligheid bij DBM, de verhalen lijken niet te kloppen. Het kind kon gisteren amper nog lopen maar kan wel naar school en volgens mij zei ze maandag nog dat de kids heerlijk aan de chips zaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door SterreKaatje op 10-10-2025 12:40:28 ]
pi_218982542
.

[ Bericht 99% gewijzigd door SterreKaatje op 10-10-2025 12:20:24 ]
pi_218982606
Creato di Pris heeft ook ‘de achtergrond van Halloween’ gedeeld. Met opgewekte bevallingen, kinderen verkracht en voor de ogen van moeders vermoord. ‘

Maar op een bladibla geloofssite staat een gebedsbrief én specifieke data en tijdstippen van de rituelen 🤪
(Maar ze weten niet precies waar (..) dus kunnen ze het niet doorgeven aan de politie en die zouden er toch niks mee doen)

‘En ‘als de kwetsbaarsten van de samenleving worden gemarteld, verkracht en geofferd om de satan te verhogen (?), wat zetten wij daar dan als gelovigen tegenover?

Gebed.’

Oh, en je moet het bericht doorsturen naar tenminste 1 iemand. 😁

[ Bericht 11% gewijzigd door Huisopdehoek op 10-10-2025 12:49:21 ]
pi_218982643
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Mirthe die zich verwondert over dat haar moeder ook 28 was toen zij werd geboren en over hoe tijdlijnen zich herhalen. Het is ook echt de grote Mirthe show he
Deze vrouw heeft te weinig NEE gehoord in haar leven.... ik vermoed eigenlijk dat ze het woord niet kent... 3 kinderenvan 3 mannen, en dubbel zoveel vaders gepasseerd voor de oudste..... ik zou daar niet trots op zijn... maar ja wie ben ik met 100 volgers
pi_218982694
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:17 schreef Iris2.0 het volgende:
Heeft haar moeder ook voor alle kinderen een andere vader? Dat zou ik pas als een herhaling zien.
pi_218982726
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:23 schreef Noor_ het volgende:

[..]
Ik ben heel benieuwd waarmee ze komt!
Extra oppas voor de kinderen.
Want ze moet meer rusten

[ Bericht 2% gewijzigd door Henrike op 10-10-2025 13:07:28 ]
pi_218982760
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:38 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Die deden er net zo hard aan mee. En de kinderen nu afschermen van Jacq is schijnheilig, nu ineens wel. Nu de poly voorbij is. Daarvoor oh oh oh wat een liefde en hoeveel slijmplaatjes werden geplaatst ook door haar.
Ja dat vind ik ook, 3 volwassenen die er samen niet uit zijn gekomen.
Mb krijgt wel steeds de zwarte piet toegedeeld, komt natuurlijk ook omdat ze zoveel post.
pi_218982773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:50 schreef Henrike het volgende:

[..]
Mb krijgt wel steeds de zwarte piet toegedeeld, komt natuurlijk ook omdat ze zoveel post.
Heb je al een foto met een handtekening van dr? :+ 8-)
pi_218982786
quote:

[..]
Ik denk oprecht dat MB heel dominant is. Even terug over de podcast. Iris zei ook de situatie zoals ie nu is met verdeling van kids net of suggereerde ze of MB en Koen weer samen zouden gaan komen ooit
pi_218982806
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Ik ook, Arfid werkt niet in fases. Bij beide influencers is het echt onzin.
Mijn neefje heeft Arfid, is ook bevestigd maar kent wel momenten dat het beter gaat. En dat hij toch probeert, ook kan het na een tijd een stuk beter gaan dus ik zou het niet zomaar onzin noemen.
pi_218982818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:54 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik denk oprecht dat MB heel dominant is. Even terug over de podcast. Iris zei ook de situatie zoals ie nu is met verdeling van kids net of suggereerde ze of MB en Koen weer samen zouden gaan komen ooit
Dit vond ik ook zo opvallend er werd zo nadrukkelijk benoemd dat het ‘voor nu ‘ zo is !
pi_218982835
Ik ben oprecht benieuwd hoe die medische keuring bij Sanneke gaat bij haar overlijdingsrisicoverzekering. En ben benieuwd of iemand haar ook gezegd heeft dat het over risico’s gaat en niet hoe gezond je bent.

Ik ben super gezond, maar omdat ik ADHD heb en daardoor een verhoogde kans heb op overlijden (volgens de verzekeraars hè) ging mn premie ineens super omhoog 😅
pi_218982844
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:12 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het is gewoon te triest voor woorden, zelfs de kat moet reclame maken
Mega ongeloofwaardig,
En ik vind dit te ver gaan ik bel de dierenbescherming😂🤣de katten moeten beschermd
pi_218982850
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:14 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja precies, ze noemt het ook haar baby en van een hond opvoeden heeft ze totaaaal geen kaas gegeten! Net zoals heel veel mensen overigens.
pi_218982890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:52 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Heb je al een foto met een handtekening van dr? :+ 8-)
En dit vind jij een volwassen reactie?
Ik vind het oprecht jammer dat er hier soms zo kattig en onaardig wordt gereageerd op een mening van een ander.
Soms durf ik gewoon niet eerlijk te zijn omdat ik bang ben voor een "sneer" of dat ik denk; nou zal ik wel weer afgestraft worden om mijn mening.
Daar is dit forum toch niet voor?
Volgens mij mag je gewoon een mening geven of jouw standpunt in een discussie , zoveel mensen zoveel verschillende reacties.
Ik vind dat juist mooi, denk erover na en probeer het vanuit het oogpunt van de ander te zien.
Ik trek dat ook weer lering uit.
Maar de lol gaat er voor mij best een beetje af, jammer want volg dit forum al best een tijd.
Misschien kunnen we hier gewoon wat vriendelijker zijn.

[ Bericht 33% gewijzigd door Henrike op 10-10-2025 13:40:11 ]
pi_218982893
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 09:00 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En in Mexico (en andere landen) is dat een heel mooi ritueel, niks satanischte aan. De doden herdenken door middel van eten, drinken, ‘feest’ op de begraafplaats.

Maar DBM denk dat ze alles weet, en roeptoetert anderen na.
Nee precies, mijn omschrijving was ook een beetje krom idd. Het is idd een mooi ritueel om de doden te herdenken en geen satan aanhangende mensen die 'enge' dingen aan het doen zijn.
pi_218982941
quote:

[..]
Er wordt gewoon gereageerd op wat ze laat zien. Continu de behoefte om schouderklopjes en ❤ te ontvangen. En als je dagelijks post hoe goed je het doet met je klaver, dan wordt daar inderdaad op gereageerd. Op insta met ❤ en hier met een andere blik.
Doe gewoon je ding. Je bent moeder van vier, je bent nu ‘alleen’ met de kinderen. Besteed daar je aandacht aan i.p.v. applaus vragen omdat je de broodtrommels hebt klaargezet.
pi_218982951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 13:05 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ja precies, ze noemt het ook haar baby en van een hond opvoeden heeft ze totaaaal geen kaas gegeten! Net zoals heel veel mensen overigens.
Dit bedoel ik inderdaad. De hond is haar kind en het zusje van de kinderen.
pi_218982975
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 12:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Creato di Pris heeft ook ‘de achtergrond van Halloween’ gedeeld. Met opgewekte bevallingen, kinderen verkracht en voor de ogen van moeders vermoord. ‘

Maar op een bladibla geloofssite staat een gebedsbrief én specifieke data en tijdstippen van de rituelen 🤪
(Maar ze weten niet precies waar (..) dus kunnen ze het niet doorgeven aan de politie en die zouden er toch niks mee doen)

‘En ‘als de kwetsbaarsten van de samenleving worden gemarteld, verkracht en geofferd om de satan te verhogen (?), wat zetten wij daar dan als gelovigen tegenover?

Gebed.’

Oh, en je moet het bericht doorsturen naar tenminste 1 iemand. 😁
Creato di koekoek
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')