En waarom hoopt ze dat ze gezond is? Dat is ze toch? Zegt ze zelf altijd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:03 schreef Utopica het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe die medische keuring bij Sanneke gaat bij haar overlijdingsrisicoverzekering. En ben benieuwd of iemand haar ook gezegd heeft dat het over risico’s gaat en niet hoe gezond je bent.
Ik ben super gezond, maar omdat ik ADHD heb en daardoor een verhoogde kans heb op overlijden (volgens de verzekeraars hè) ging mn premie ineens super omhoog 😅
Zou inderdaad een goede reden kunnen zijn jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:37 schreef IlseMarije het volgende:
DBM nog niet zolang terug schreef ze op treads dat haar dochter een “verslaving “ van een bepaald koekje, ze eten daar “machtig veel” fruit (dus ook dochter) en ze eet graag droge worst. Ik heb geen verstand van arfid maar ze zegt vanmorgen dat het al maanden bezig is dat ze niks WIL eten en dat ze daar stress van krijgt. Is het niet een machtsspelletje dan. De oudste krijgt natuurlijk veel aandacht doordat hij “ziek” is, is dat dan niet zo dat het meisje zo haar aandacht krijgt?
Fijn dat je zo goed op de hoogte bent. Ik zal het zijn arts vertellen dat hij zijn diploma moet inleveren .quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 11:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ik ook, Arfid werkt niet in fases. Bij beide influencers is het echt onzin.
Naar he die kortzichtige aannames? Een buitenstaander ziet niet de strijd, sterker nog; zelfs eigen familie heeft vaak onbegrip. Wij kregen over verjaardagen wel eens te horen: "Nou gewoon niet zo zeuren hoor, ze kan gewoon eten, want ze eet dat ook"quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:46 schreef Seriously123 het volgende:
[..]
Fijn dat je zo goed op de hoogte bent. Ik zal het zijn arts vertellen dat hij zijn diploma moet inleveren .
Je ziet een hoop bij mij maar niet alles. Wij eten vanavond rode kool . Link eet een wit broodje hagelslag . Net zoals vanmorgen. Misschien neemt hij er fruit bij
Ik weet dat hij er niet ondervoed uit ziet, en gelukkig is er aardig wat , wat hij wèl eet waaronder fruit. En chips! Maar hij heeft ARFID vanuit trauma .
Met dank aan bio vader , want ook als kindje van 13 maanden eet je je bord leeg, of je het nu wel of niet lekker vind . Dan proppen we het er gewoon in.
Denk om je aannames.
k vrees net zoveel animo als het ebook van Debbue( staat dat nog steeds op 7?)quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gaat ¤27.97 voor haar ebook vragen en ¤9.97 voor haar excel bestand 🫣 zou daar uberhaupt animo voor zijn
En dan gaat ze je uitleggen hoe je leerplicht kunt omzeilen? Zoiets? Het is weer typisch Judith, doet net of zij de wijsheid in pacht heeft.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gaat ¤27.97 voor haar ebook vragen en ¤9.97 voor haar excel bestand 🫣 zou daar uberhaupt animo voor zijn
Natuurlijk maken ouders zich zorgen als je kind weinig tot niets eet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:53 schreef Henrike het volgende:
Ik heb het ook niet altijd hoog op Dbm maar ik begrijp wel dat ze zich zorgen maakt als haar dochtertje weinig tot niets eet.
Je probeert echt van alles maar je kunt ze niet dwingen.
Ze is al een heel bezorgde moeder en waar de 1 misschien denkt van: ach komt wel weer denkt zij gelijk het ergste.
Wat een raar bedrag ook, ¤ 27.97quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft bij veel mensen de achossie factor.. je ziet het ook in de reactiesquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dit idd.. ze zegt dat kind maanden geen hap gegeten heeft terwijl ze gewoon laat zien dat kind eet...quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Natuurlijk maken ouders zich zorgen als je kind weinig tot niets eet.
Het punt is hier, dat DBM zeer tegenstrijdig post hierover want je ziet kind steeds vanalles eten.
Wauw 27 euro heequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat een raar bedrag ook, ¤ 27.97
Dat betaal je volgens mij nog niet eens voor een (wereldwijde!) bestseller.
En ze is er al máánden mee bezig. Als je dat in geld berekend moet ze er heel veel verkopen.
Ben benieuwd.
Ja precies en ik snap het best hoor. Want je ziet niet alles maar dan roepen dat ik er zelf maar een diagnose op heb geplakt vind ik nogal vervelend als ik al van zijn derde jaar via Youz en GGZ loopt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:50 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Naar he die kortzichtige aannames? Een buitenstaander ziet niet de strijd, sterker nog; zelfs eigen familie heeft vaak onbegrip. Wij kregen over verjaardagen wel eens te horen: "Nou gewoon niet zo zeuren hoor, ze kan gewoon eten, want ze eet dat ook"
Laat je niet ontmoedigen door 1 of 2 zulke reacties hier. Velen namen het voor jou (en andere Arfidpatienten en familie op)
Exact wat ik bedoel. Het is geen peuter/kleuterfase van af en toe niks eten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 12:13 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Mijn kind met arfid eet alleen stamppot boerenkool en andijvie. Helemaal tot moes gestampt. Beslist zonder 'stukjes'. Zijn vader kan niet voor hem koken want dat is ✨️anders✨️
Hij is heel gevoelig voor structuur en kleur. Voorheen at hij ook wel spinazie. Maar dat hebben we al een keer verpest door niet goed te prakken. Maar de regel is wel dat groenten groen zijn.
Kibbeling eet hij van 1 visboer, want de rest is ✨️anders✨️ en patat kan ook alleen uit eigen frituur, want alle andere patat is ✨️anders✨️ en hij wil het echt heel graag eten. Hij probeert het ook wel eens. Maar het lukt hem niet. Het maakt hem echt heel verdrietig.
Wij krijgen al stressvlekken van edn dagje uit, want dat staat bijna gelijk aan dat hij eigenlijk helemaal niks eet.
Op die bewuste dame ga ik niet eens reageren. Maar lees jij mijn reactie nu eens goed!quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 13:50 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Naar he die kortzichtige aannames? Een buitenstaander ziet niet de strijd, sterker nog; zelfs eigen familie heeft vaak onbegrip. Wij kregen over verjaardagen wel eens te horen: "Nou gewoon niet zo zeuren hoor, ze kan gewoon eten, want ze eet dat ook"
Laat je niet ontmoedigen door 1 of 2 zulke reacties hier. Velen namen het voor jou (en andere Arfidpatienten en familie op)
Prima trui. Voor een kind om mee buiten te spelen. Nou houd ik sowieso niet van dat soort truien en die kwaliteit.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:25 schreef Missinglink24 het volgende:
Trouwens ik vind die Zeeman trui die Debbie showt geen porem. En Sanneke die al twee stories van Debbie deelt, hebben die elkaar gevonden?
Ze heeft 'm ook weer een maatje te klein gepakt vind ik, wellicht dat dat ook uitmaakt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:32 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Prima trui. Voor een kind om mee buiten te spelen. Nou houd ik sowieso niet van dat soort truien en die kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |