Aha. Ik wilde al zeggen, waarom zou je op vrijdag naar kantoor willen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
normaal werk ik thuis op vrijdag maar de buren zijn in de badkamer aan het klussen
Het is vrijdag. Lekker thuis in de pyjama.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm zal ik morgen thuiswerken of naar de zaak gaan.....
vooral kroketten aan het bakken voor Gizmoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
druk bezig geweest met discussies vandaag?
op krokettendagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral kroketten aan het bakken voor Gizmo
De Bijbel schrijven is er niks bij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel geduld moet je daar wel niet voor hebben
Nee, ben autodidactquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
[..]
erg gedetailleerd, knap heb je veel les gehad om dit te kunnen?
Lolololquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook helemaal niksquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Bijbel schrijven is er niks bij.
ik las voor een fractie van een seconde Gazaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Patat bakken in Oekraïnequote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las voor een fractie van een seconde Gaza
Gaan we weerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las voor een fractie van een seconde Gaza
Beetje halfslappe prozaquote:
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh straks komt hij tot de ontdekking dat A1 groter is dan A4
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we speciaal voor jou geregeld als cadeautje![]()
Ik moest erom gniffelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.
Dat je daar zo geraakt om kan zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.
Nu maak je het alleen nog maar grappiger, dank jequote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een duimpje erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
gisteren vond hij het ook al niet leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat je daar zo geraakt om kan zijn
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of het feit dat de A4 nu een pleurisbende is nog gevolgen gaat hebben voor mijn trip over een uur.
Mensen die niet kunnen rijden en een ongeval veroorzaken
en ja ik recycle mijn grappen als ze passend zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra het A3 of A2 wordt is het groter
Nattekat is een gevoelige jongen. Daar moet je niet lacherig om doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar maak je de wereld een stuk mooier meequote:
Dank jequote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar maak je de wereld een stuk mooier mee
Franky en Coenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Patat bakken in Oekraïne
Kroketten in Gaza
Denken dat ik geraakt ben door zoiets, kom opquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zeg dat.quote:
Mailyquote:
Weghorst zit erin, dus...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik naar Ajax kijk.
Klopt. 6 oktquote:
Straffen niet, corrigeren welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook al is ze soms een beetje vervelend.. Ik vind het ook niet nodig om een jonge kat te straffen. Ze doet me geen pijn ofzo en ze sloopt ook niks verder.
klopt...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weghorst zit erin, dus...
Moet je niet vaak je verjaardag herhalen. Zes tien wordt verstaan als zestien? Of zeg je gewoon 6 oktober?quote:
Bijzonderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met je 36e verjaardag
Uitgebreidquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
hoi kleppie![]()
had je @:Moeraskat ook al gefeliciteerd?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
hoi kleppie![]()
had je @:Moeraskat ook al gefeliciteerd?![]()
![]()
![]()
Ja, heel vaak. Kloptquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je niet vaak je verjaardag herhalen. Zes tien wordt verstaan als zestien? Of zeg je gewoon 6 oktober?
Dankje lieverdquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje laat voor een felicitatie
GEfeliciteerd
Wat een onzin, ik ben al 10 jaar 28.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vrouwen zeggen nooit hun leeftijd vandaar
achteraf gezien had ik sowieso beter naar de maccie kunnen rijden.quote:
Ik word in Maart voor de zesde keer 40.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik ben al 10 jaar 28.
Helemaal geen snacks meer of alleen geen warme snacks meer?quote:
maar je karmapunten zijn gestegenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
achteraf gezien had ik sowieso beter naar de maccie kunnen rijden.
Ik wilde aardig doen voor mijn filipijnse collega's en wat cola, red bull en snoep meenemen, dus de winst voor vandaag is alweer op
geen warme snacks en broodjes meer. dus heb maar wat marsen en twixen meegepaktquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal geen snacks meer of alleen geen warme snacks meer?
dat wel.quote:
Matig wel van die niet 24/7 tankstationsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:02 schreef gianni61 het volgende:
geen warme snacks en broodjes meer. dus heb maar wat marsen en twixen meegepakt
ook matig dat de appie niet nog open is. die waar ik altijd ga is tot 22:00, deze tot 20:00quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matig wel van die niet 24/7 tankstations
ja, bamischijven worden echt beter als ze even een tijdje hebben gelegenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
De tankstation bami's zijn meestal wel top
Zo vroeg, zelfs die hier in mijn dorp is nog tot 21.00 openquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook matig dat de appie niet nog open is. die waar ik altijd ga is tot 22:00, deze tot 20:00
Als je echt honger hebt is van dat half warme vettige snackvoer uit de warmhoudbak bij een tankstation altijd lekkerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, bamischijven worden echt beter als ze even een tijdje hebben gelegen
zo'n mexicano die al een beetje uitdrogingsverschijnselen heeftquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je echt honger hebt is van dat half warme vettige snackvoer uit de warmhoudbak bij een tankstation altijd lekker
Heb een tijdje op een neer moeten rijden naar ziekenhuis in Maastricht; op de terugweg altijd bami halen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mexicano die al een beetje uitdrogingsverschijnselen heeft
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een verschroeiend hete kaassouffle er bijquote:
met zo'n warmhoudplaatkorstjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schandaligquote:
maar echt. wat is dit voor nep 24uurs economie!quote:
Liever gewoon warm uit de frituur.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en een verschroeiend hete kaassouffle er bij
Of een kroket die net niet helemaal krokant meer is maar wel gelijk een flinke hap uit kunt nemen zonder je bek te brandenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mexicano die al een beetje uitdrogingsverschijnselen heeft
Echt hequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar echt. wat is dit voor nep 24uurs economie!
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een kroket die net niet helemaal krokant meer is maar wel gelijk een flinke hap uit kunt nemen zonder je bek te branden
quote:
ach ja, ik overleef het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he
Wel de lasten, niet de lusten
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:A streamer gave birth live on Twitch and received congratulations in the chat from the service's CEO
Ik ben nog steeds erg blij dat ik een kruimeldief heb gekocht vorig jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
extra "stofzuiger" gehaald (meer kruimeldief dan echte accu stofzuiger)
voor mijn doel prima, en de prijs was ook prima.
zo bed, want blegh
we zullen het misschien nooit wetenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd naar de mening van @:datismijnmening over het nieuwe album van Taylor Swift.
ik zat er al even over te denken maar nu dus de knoop doorgehakt, zie wel hoe dit ding bevalt,van ibood.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij dat ik een kruimeldief heb gekocht vorig jaar.
Check je DM.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zullen het misschien nooit weten
Ik vraag me echt af hoe ik zo lang zonder heb kunnen leven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat er al even over te denken maar nu dus de knoop doorgehakt, zie wel hoe dit ding bevalt,van ibood.
ik denk dat ik prima zonder kan, maar denk/hoop dat het wat schoner wordt metquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ik zo lang zonder heb kunnen leven.
Goede post Essi. Denk dat je hier de kern van het probleem hebt benoemd. Grmbl kan niet goed inschatten wat knuffelbaar is en wat nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelberen zijn haske aardig
@:bitterbal en ik vertrouwen alleen niet zo op wat jij knuffelbaar acht
Bomenknuffelen ging je ook niet zo goed af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |