Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wow dat is wel heftig eigenlijk! Beterschap!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef STING het volgende: [..] M'n blinde darm was acuut stout geworden en ook opengesprongen, dus die moest er gisterenavond heel snel uit. Maar allemaal snel en smooth verlopen tot zover gelukkig. Omdat hij opengesprogen is er wat schade in de buik, dus daarvoor mag ik nu een tijdje aan de antibiotica helaas, wat nu is gestart via een infuus in het ziekenhuis en daarna mag ik thuis verder met medicijnen.
Oh dat is wel chill iddquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Ik deel de kamer met 1 ander persoon, dus dat is best luxe.
De huidige, een 80-er, gaat morgenochtend weg, maar verwacht wel dat er gelijk iemand anders komt te liggen.
Wow dat klinkt matigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:23 schreef STING het volgende:
[..]
M'n blinde darm was acuut stout geworden en ook opengesprongen, dus die moest er gisterenavond heel snel uit. Maar allemaal snel en smooth verlopen tot zover gelukkig. Omdat hij opengesprogen is er wat schade in de buik, dus daarvoor mag ik nu een tijdje aan de antibiotica helaas, wat nu is gestart via een infuus in het ziekenhuis en daarna mag ik thuis verder met medicijnen.
was jij nou jarig begreep ik?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wow dat is wel heftig eigenlijk! Beterschap!
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Nooit mijn bedoeling geweest haar te verkrachten"
Ja, je kan dan zegmaar ook haar dan... Niet verkrachten. Dat is niet heel ingewikkeld. Dat lukt de meeste mensen hun hele leven, niemand verkrachten
Weet ik eigenlijk niet precies, zou kunnen dat dat bij de operatie is aangetroffen idd en dat ze dat hebben schoongemaakt.quote:
Nee, eigenlijk niet, was wel al ziek toen ik de eerste symptomen kreeg. (verkoudheid)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Sterkte, beterschap! Weet je ook hoe dit gekomen is?
Die hebben ze tot hun beschikking, maar zelfs paracetamol is vooralsnog niet nodig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je ook een goed stel pijnstillers gekregen in het ziekenhuis?
heb je niet eens om de camerabeelden gevraagd?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:32 schreef STING het volgende:
Weet ik eigenlijk niet precies, zou kunnen dat dat bij de operatie is aangetroffen idd en dat ze dat hebben schoongemaakt.
Vannacht werden elke 3 uur m'n waarden opgenomen jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill idd
Ik heb 1x op de observatie van die spoedafdeling overnacht, en toen moest ik ook nog iedere 2 uur worden wakker gemaakt
Geen oog dicht gedaan
Hopelijk lukt het slapen vannacht
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:32 schreef STING het volgende:
Die hebben ze tot hun beschikking, maar zelfs paracetamol is vooralsnog niet nodig.
Je zou denken van welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Vannacht werden elke 3 uur m'n waarden opgenomen jamaar dat hoeft nu gelukkig niet meer.
Dus je zou zeggen dat dat wel moet helpen
Ik heet geen CLquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je niet eens om de camerabeelden gevraagd?
verhuis je toch meer naar t oosten toequote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de enige file in heel Nederland gevonden, zal wel karma zijn voor iets
Ook al is ze soms een beetje vervelend.. Ik vind het ook niet nodig om een jonge kat te straffen. Ze doet me geen pijn ofzo en ze sloopt ook niks verder.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Zijn ze echt niet van onder de indruk.
nee joh straks komt hij tot de ontdekking dat A1 groter is dan A4quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
verhuis je toch meer naar t oosten toe![]()
Had je anders verwachtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:35 schreef Nizno het volgende:
en zelfs op donderdag kunnen we weer gerust zijn.. Nattekat heeft weer een klaag gevonden
Ik moest hierom gniffelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Nooit mijn bedoeling geweest haar te verkrachten"
Ja, je kan dan zegmaar ook haar dan... Niet verkrachten. Dat is niet heel ingewikkeld. Dat lukt de meeste mensen hun hele leven, niemand verkrachten
Beterschapquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Vannacht werden elke 3 uur m'n waarden opgenomen jamaar dat hoeft nu gelukkig niet meer.
Dus je zou zeggen dat dat wel moet helpen
Hebben we speciaal voor jou geregeld als cadeautjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de enige file in heel Nederland gevonden, zal wel karma zijn voor iets
Morgen weer toch?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we speciaal voor jou geregeld als cadeautje![]()
Waar heb je de files voor morgen geregeld?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we speciaal voor jou geregeld als cadeautje![]()
Weet niet of Natkat morgen thuiswerktquote:
In Mookquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar heb je de files voor morgen geregeld?
wat was hij denkende?quote:
Beeeequote:
Dit was wel heel dom.quote:
*plop*quote:
Waarquote:
Zeg dat.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat ontbreekt.
Jezus, jij maakt het meteen weer viezig.quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, jij maakt het meteen weer viezig.
wat breng u hier?quote:
knappe vrouw is dat, he?quote:
Noord-Limburgquote:
Kuch kuch.quote:
jeetjequote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf iedere dag.
Denk dat die vraagt hoe je hier in het topic komt, niet gelijk een existentiële vraagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
wow, nicequote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik heb een tekenprijs gewonnen
Verbaast me niksquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
alleen mbt FOK! of ook voor andere dingen?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Te makkelijkquote:
Wat moet je daar nou weerquote:
Dank voor de verduidelijking.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die vraagt hoe je hier in het topic komt, niet gelijk een existentiële vraag
feli ! heb je een foto?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar 1x geweest bij een bedrijf op bezoekquote:
Alles.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
alleen mbt FOK! of ook voor andere dingen?
quote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben daar 1x geweest bij een bedrijf op bezoek
Zal vast een grote multinational zijn geweestquote:Mook is een kerkdorp in de Nederlandse gemeente Mook en Middelaar en na Molenhoek de noordelijkste plaats in de provincie Limburg. Het is de hoofdplaats van deze gemeente. Op 1 januari 2023 had Mook 3.085 inwoners.
Was best groot iddquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Zal vast een grote multinational zijn geweest
Ja we zijn hier gewoon graag duidelijkquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank voor de verduidelijking.
Dit topic staat in mijn MyAT.
Ik ben er net vanaf.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef mschol het volgende:
de mannengriep wordt mij gewoon aangepraat
That's what she said.quote:
Dat waardeer ikquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja we zijn hier gewoon graag duidelijk
quote:
Jou kennende is dat waarschijnlijk well deservedquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
That's what she said.
jaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm zal ik morgen thuiswerken of naar de zaak gaan.....
Hoeveel geduld moet je daar wel niet voor hebbenquote:
normaal werk ik thuis op vrijdag maar de buren zijn in de badkamer aan het klussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |