Aha. Ik wilde al zeggen, waarom zou je op vrijdag naar kantoor willen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
normaal werk ik thuis op vrijdag maar de buren zijn in de badkamer aan het klussen
Het is vrijdag. Lekker thuis in de pyjama.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm zal ik morgen thuiswerken of naar de zaak gaan.....
vooral kroketten aan het bakken voor Gizmoquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
druk bezig geweest met discussies vandaag?
op krokettendagquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vooral kroketten aan het bakken voor Gizmo
De Bijbel schrijven is er niks bij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoeveel geduld moet je daar wel niet voor hebben
Nee, ben autodidactquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
[..]
erg gedetailleerd, knap heb je veel les gehad om dit te kunnen?
Lolololquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook helemaal niksquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Bijbel schrijven is er niks bij.
ik las voor een fractie van een seconde Gazaquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Patat bakken in Oekraïnequote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las voor een fractie van een seconde Gaza
Gaan we weerquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik las voor een fractie van een seconde Gaza
Beetje halfslappe prozaquote:
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee joh straks komt hij tot de ontdekking dat A1 groter is dan A4
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben we speciaal voor jou geregeld als cadeautje![]()
Ik moest erom gniffelen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.
Dat je daar zo geraakt om kan zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |