Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja preciesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Yoga is misschien ook wel iets voor mij, maar het moet niet te zweverig worden.
Nee dat is de Drommedaris.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
De Dromedaris is een monument in Enkhuizen
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Volgens xe reviews bij deze yogaschool is het daar niet zo zweverig
Browniepoints.quote:
Ik dacht al, dit ziet er op 1 of andere manier verkeerd uit voor de Drommedarisquote:
Drommeldaris.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht al, dit ziet er op 1 of andere manier verkeerd uit voor de Drommedaris
Ik denk dat hij in het centrum van Emmen nog niet eens staat. Dacht er even aan om morgen langs te fietsen maar besef me ineens dat ik recent een nieuwsartikel zag wat altijd daar op die plek is en ik zag de kraam niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:54 schreef Donna het volgende:
Bij 'mijn' oliebollenkraam steken ze dan ook nog even nu een herfstchocolaatje in de room. En met sinterklaas een sint figuurtje. En met kerst van die hulstblaadje chocola.
Ze ruiken in elk geval wel fris dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips we moeten in opstand komen!
Dat ligt er maar heel aan welke.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang je maar niet into de Dubai repen bent.
1 nov maggie hier geloof ik. Ook pas de laatste jaren. Voorheen was het alleen 29,30 en 31 dec.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in het centrum van Emmen nog niet eens staat. Dacht er even aan om morgen langs te fietsen maar besef me ineens dat ik recent een nieuwsartikel zag wat altijd daar op die plek is en ik zag de kraam niet.Denk dat ik nog iets te vroeg ben, einde van de maand staat die er wel.
Dan zou dat hier ook wel ongeveer rond die tijd zijn ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:57 schreef Donna het volgende:
[..]
1 nov maggie hier geloof ik. Ook pas de laatste jaren. Voorheen was het alleen 29,30 en 31 dec.
Ja leuk. Veel plezier.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Vandaag ga ik een poging doen om te beginnen met deze:
[ link | afbeelding ]
Uh oh.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De laptop van mijn vader had een bios update, maar die bleef hangen op 100% bij de firmware.
Ja, precies. Sowieso bios-updates zijn altijd spannend.quote:
Owh cool!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:57 schreef Ama het volgende:
Vandaag ga ik een poging doen om te beginnen met deze:
[ link | afbeelding ]
Ik heb met mijn verjaardag zoveel LEGO gekregen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Owh cool!
Mijn haakpakket voor een kerstdorp haken komt zo meteen. Ik ga het grijs er uit halen en dan misschien vandaag nog wel even naar de wolwinkel voor een ander bijpassend kleurtje.
Eens.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, precies. Sowieso bios-updates zijn altijd spannend.
Bricked.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De laptop van mijn vader had een bios update, maar die bleef hangen op 100% bij de firmware.
🤔🤔🤔quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn telefoon heeft ook een update.
Staat er "Er is een systeemupdate gedownload. Deze wordt nu geīnstalleerd wanneer het apparaat 's nachts niet wordt gebruikt."
Maar wordt ie nou "nu" geīnstalleerd, of "'s nachts"?
🤔
Of als ik mijn telefoon vannacht niet ga gebruiken , gaat ie de update dan nu installeren?quote:
Uhmquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of als ik mijn telefoon vannacht niet ga gebruiken , gaat ie de update dan nu installeren?
Dit doe ik echt te vaak en dat is zo'n slecht idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga boodschappen doen met honger.
Rip portemonnee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga boodschappen doen met honger.
zoals het nu is ingesteld wordt deze aankomende nacht ingesteld als je er met je tengels afblijft.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staat er "Er is een systeemupdate gedownload. Deze wordt nu geīnstalleerd wanneer het apparaat 's nachts niet wordt gebruikt."
🤔
Cool!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Owh cool!
Mijn haakpakket voor een kerstdorp haken komt zo meteen. Ik ga het grijs er uit halen en dan misschien vandaag nog wel even naar de wolwinkel voor een ander bijpassend kleurtje.
Jaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
🤔
nur fur den kick fur den augenblickquote:
Ik heb alleen maar kaas bij de appie gehaald. Geen boter en eieren (laatste koop ik sws weinig)quote:
best druk in je eentjequote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
Leuk dat ik nog in het andere topic zat.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
-Moet grinniken- dankje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ook het beste paard katje van stal struikelt wel eensquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Moeraskat het volgende:
Duidelijker dan dit wordt het niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals het nu is ingesteld wordt deze aankomende nacht ingesteld als je er met je tengels afblijft.
Tenzij je aangeeft dat je het NU als in op dit moment wilt installeren.
Of dat je een andere tijd aangeeft.
dank uquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duidelijker dan dit wordt het niet.
of na een uitgebreide lunchquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een lekker pecanbroodje weer. Burp. Weet niet of het de bedoeling is dat ik steeds een pecanbroodje koop bij het boodschappen doen. Misschien kan ik dan beter 's avonds of eind van de middag naar de winkel.
Zo'n 375 tot 450 kilocalorieën per broodje lees ik op Google. Heb je toch alweer zo'n 20% van je dagelijkse hoeveelheid binnen. Lekker efficiënt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een lekker pecanbroodje weer. Burp. Weet niet of het de bedoeling is dat ik steeds een pecanbroodje koop bij het boodschappen doen. Misschien kan ik dan beter 's avonds of eind van de middag naar de winkel.
Volgens mij heb ik dat echt nog nooit gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
o fmlquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n 375 tot 450 kilocalorieën per broodje lees ik op Google. Heb je toch alweer zo'n 20% van je dagelijkse hoeveelheid binnen. Lekker efficiënt.
Gelukkig heb je nog even.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:06 schreef Ama het volgende:
Oh kut moet nog een nieuwe OVkaart. Anders kom ik nog niet in Woerden.
Ja hierquote:
Mot je aan de regen vragenquote:
vast welquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is een goededag
De promotie is ingeregeld
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ben misselijk
En dan niet de medicijnbijwerkingmisselijk maar de nog ff en ik moet overgeven misselijk
Niet hier gaan fietsen danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik wilde even een stuk gaan fietsen, maar ik heb geen zin helemaal nat te miezeren.
neem een gekookt eiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
Ik ben misselijk
En dan niet de medicijnbijwerkingmisselijk maar de nog ff en ik moet overgeven misselijk
Vorige week hebben broer en schoonzus elkaar afgewisseld met buikgriep achtige verschijnselen, en afgelopen weekend was broertje ook niet lekker en darmkrampen enzoquote:
Dat werkt tegen de bijwerkingenmisselijkheid, maar dat is dit nietquote:
Per jaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar liefst 20 euro bruto meer mensen
Ja, meestal is dat vrij snel over gelukkig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week hebben broer en schoonzus elkaar afgewisseld met buikgriep achtige verschijnselen, en afgelopen weekend was broertje ook niet lekker en darmkrampen enzo
En nu ik
Bij hen was het allemaal snel weer over dus hopelijk bij mij ook
vast niet per uurquote:
Per maand, voor dit jaar. Volgend jaar wordt het beterquote:
Ondertussen ben ik continu aan het boerenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, meestal is dat vrij snel over gelukkig.
Ben je helemaal opgeblazen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik continu aan het boerendat helpt een beetje
Ja mijn buik is helemaal dikquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week hebben broer en schoonzus elkaar afgewisseld met buikgriep achtige verschijnselen, en afgelopen weekend was broertje ook niet lekker en darmkrampen enzo
En nu ik
Bij hen was het allemaal snel weer over dus hopelijk bij mij ook
Ik ben de afgelopen 3 jaar verded nauwelijks ziek geweest omdat ik toch nergens komquote:
Het boeren wel jaquote:
Dacht dat ze alleen een motorrijbewijs had gekochtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
heeft @:bitterbal een auto gekocht?
[ afbeelding ]
ja ik ook... maar misschien heeft ze het billboard ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dacht dat ze alleen een motorrijbewijs had gekocht
Ze zien er bejaard uit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is er met Danny en/of Jeroen ??
jij ookquote:
Tja een artiestenleven is een zwaar bestaan....quote:
Geef het dan ook geen aandachtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:52 schreef UitStraling het volgende:
Domme linkse huppelkut,
https://www.telegraaf.nl/(...)-toont/95875660.html
Snabbelen lijkt me heel uitputtend inderdaad.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja een artiestenleven is een zwaar bestaan....
regenboogkapsel incommingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
kitten gaat alleen naar de kapper![]()
![]()
ze wordt groot.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
heeft @:bitterbal een auto gekocht?
[ afbeelding ]
De eerste keer alleen naar de kapper weet ik nogquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:13 schreef Moeraskat het volgende:
kitten gaat alleen naar de kapper![]()
![]()
ze wordt groot.
Hoe komen de dode punten dan uit je haar?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga al jaren niet naar de kapper
Same. heb kappersfobiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga al jaren niet naar de kapper
Zelf knippenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe komen de dode punten dan uit je haar?
zoveel geld heeft ze niet meequote:
Snap ikquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De eerste keer alleen naar de kapper weet ik nogVond het spannend
hoe komt dat?quote:
zodra het A3 of A2 wordt is het groterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of het feit dat de A4 nu een pleurisbende is nog gevolgen gaat hebben voor mijn trip over een uur.
Mensen die niet kunnen rijden en een ongeval veroorzaken
Ah, ja, de A3. Die mooie snelweg dwars door het groene hartquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra het A3 of A2 wordt is het groter
Houd je het nog 23 dagen vol?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, ja, de A3. Die mooie snelweg dwars door het groene hart
Slechte grap verder.
Straks nog even wintertijd eroverheen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen NK nog naar zijn oude werk ging, hoorde ik hem niet zo klagen over werk of reistijd.
Ik zit klaar met de popcorn om hiervan te genietenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks nog even wintertijd eroverheen.
Donker heen, donker terug.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
winterpenen en uienquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
kan hij daarna op zijn werk klagen in plaats van hier?quote:
Is 2 maanden.quote:
1 novemberquote:
Ik wilde zeggen, dat ziet er helemaal niet gehaakt uit. Maar toen bedacht ik me, "oh nee, het is lego".quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Oke de basis is af. 👌🏼
[ link | afbeelding ]
aparte kettingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Oke de basis is af. 👌🏼
[ link | afbeelding ]
Ik ben allang blij dat ik hier geduld voor heb maar voor haken ofzo heb ik echt geen geduld.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, dat ziet er helemaal niet gehaakt uit. Maar toen bedacht ik me, "oh nee, het is lego".
Dat is wel echt kut ja...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het vroeger altijd verneukt werd geknipt dus nu durf ik niet meer
Ik ben benieuwd of jij meer LEGO gaat kopen als je dat ene setje in elkaar hebt gezet. Wel leuk dat we allebei dezelfde hebben.quote:
bouwlamp van Nattekat lenenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik stof de daglichtlamp maar weer af.
ik denk dat hij met de knopjes speeltquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Het is het teken dat we naar bed mogen.
Ik moet nog 2x met de hondquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Oh ja, daar zijn knopjes wel voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik denk dat hij met de knopjes speelt
De vraag is of zij eraan gewend raken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is 2 maanden.
En heel eerlijk ben ik er vrij snel aan gewend eigenlijk
De mensen die niet kunnen rijden en in een ongeval terecht komen? Vast ook wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
De vraag is of zij eraan gewend raken.
Nee, je werk aan jou.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mensen die niet kunnen rijden en in een ongeval terecht komen? Vast ook wel.
Gaan we weer reminders doen in de ochtend?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik stof de daglichtlamp maar weer af.
nee, smorgens is het lekker donker, dan kan ik nog met een goed gevoel in bed kruipenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan we weer reminders doen in de ochtend?
Dat we wakker moeten worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan we weer reminders doen in de ochtend?
NIET STOKENquote:
Ik den k meer een reminder dat we ons moeten gedragen als levende mensenquote:
moet dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik den k meer een reminder dat we ons moeten gedragen als levende mensen
*ik kan naar binnen kijken*quote:
Ik doe gewoon allebeiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:47 schreef Recce het volgende:
Ik had vanochtend bezoek. Toen toch maar even de verwarming aangezet. Bezoek onder een dekentje zetten is ook een beetje raar.
Nee dit is een gaapquote:
quote:
krijgt bezoek ook sloffen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe gewoon allebei
Verwarming aan čn onder dekentjes liggen
Bezoek mag ook dekentjes als ze dat willen
Ze mogen best sloffen lenen, maar denk niet dat ze de mijne passenquote:
Ja, maar jij bent ook lamgelegd, dan mag dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe gewoon allebei
Verwarming aan čn onder dekentjes liggen
Bezoek mag ook dekentjes als ze dat willen
Dat we de daglichtlamp aanzetten. En weer uit.quote:
Nahquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik den k meer een reminder dat we ons moeten gedragen als levende mensen
O ja, dat uitzetten vergeet ik steeds.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat we de daglichtlamp aanzetten. En weer uit.
Lolquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat uitzetten vergeet ik steeds.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdschakelaarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smart verlichting is echt een life saver voor alles. Nooit meer in het donker zitten enzoquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik zit ondertussen op dag 30 en nog steeds niet ongesteld geworden![]()
Waarom kan dat niet gewoon consistent
Iets zegt mij dat ik dat denk ik ook moet kunnen instellen op mijn plafondlamp.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smart verlichting is echt een life saver voor alles. Nooit meer in het donker zitten enzo
Heb je al namen bedacht?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Onvoorspelbaarheid is toch veel leuker!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Funquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onvoorspelbaarheid is toch veel leuker!
Op welke dag vind ik opeens bloed in mijn onderbroek?
En is dat voor ik compleet doorlek of erna?
Heb ik voldoende maandverband/tampons/andere middelen mee of eventuele schone kleren bij de hand?
Komt het net op die ene dag dat het totaaaal niet uitkomt?
Is toch veel spannender?
Je hebt toch die slimme stekkers gekregen laatst?quote:
Ik heb één stekker gekregen maar ik weet niet meer zo goed wat hij doet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt toch die slimme stekkers gekregen laatst?
Ja volgens mij kun je met die sat soort dingen doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb één stekker gekregen maar ik weet niet meer zo goed wat hij doet.Ik had meer interesse in dat schermpje hehe.
Unieke inkijk in het leven van een vrouwquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
Wat een SC is dit toch, dat we zelfs live de ongesteldheden van anderen meemaken.
Ik wil de komende 48 uur wel een complete live update doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
Wat een SC is dit toch, dat we zelfs live de ongesteldheden van anderen meemaken.
Eeuhm.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil de komende 48 uur wel een complete live update doen?
"Dag 1: heftig. Foto gemaakt voor Recce."quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil de komende 48 uur wel een complete live update doen?
Ik moet om 19.10 uur weg, dus dat wordt nagelbijten.quote:We staan vandaag voor de deur tussen 17.30 - 19.40 uur
Je hebt van die dagen dat je bij het koken echt met alles knoeit.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Ik ben vet goed in kibbensoep opwarmen
Stap 1: blikje opentrekken en daarbij wat morsen op het aanrecht
Stap 2: 'hey hoezo is het hier nat?” *houdt blikje scheef zodat er nog meer morst
Stap 3: soep te snel in pannetje gooien zodat er een beetje over de rand gaat
Stap 4: beetje soep op het dienblad gooien ipv in het kommetje
KIIIEEEB.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Stap 2: 'hey hoezo is het hier nat?” *houdt blikje scheef zodat er nog meer morst
Ik ben verbaasd dat er überhaupt soep in het kommetje is gekomenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt van die dagen dat je bij het koken echt met alles knoeit.
jij blij dat je dienbladen gebruiktquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:27 schreef essnhills het volgende:
Hopen dat je straks nog naar je bed kunt lopen zonder overal over te struikelen!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:30 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben verbaasd dat er überhaupt soep in het kommetje is gekomen
Blijkbaar heb ik totaal geen coördinatie meer over vandaag
Meteen het nut bewezenquote:
Ik moet mijn bed nog opmakenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopen dat je straks nog naar je bed kunt lopen zonder overal over te struikelen!
oeps.... kussen, slaapzak en op een laken liggenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken
Want vanmorgen was ik nog oke
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet mijn bed nog opmaken
Want vanmorgen was ik nog oke
Ik zal voor ik aan de slag ga even melden en als ik dan niet binnen 20 minuten weer terug ben dan moeten jullie alarm slaanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]Straks raak je helemaal verstrikt in de dekbedovertrek. Post je nog wel even dat je oké bent als je klaar bent?
Oh hip maar heb niet echt iets wat ik eraan wil hangen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja volgens mij kun je met die sat soort dingen doen
Een lampquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hip maar heb niet echt iets wat ik eraan wil hangen.
Ja, dat lijkt me wel zo veilig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal voor ik aan de slag ga even melden en als ik dan niet binnen 20 minuten weer terug ben dan moeten jullie alarm slaan
quote:
Je hebt maar 1 lamp?quote:
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uitquote:
Beetje zoals die hype een tijdje terug met die universele afstandsbedieningen. Iemands tv op een andere zender zetten enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uit
een tijdje terug?!?!?!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals die hype een tijdje terug met die universele afstandsbedieningen. Iemands tv op een andere zender zetten enzo
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tijdje terug?!?!?!
dat was 1988 mens!
Iedere kamer een plafondlamp ja. Heb een kleine woonkamer en een plafondlamp die ik zo kan instellen als ik wil.quote:
Waar is die?quote:
Dat is toch een tijdje terug?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tijdje terug?!?!?!
dat was 1988 mens!
Weet niet hoe iemand dat wil doen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uit
die was hier een tijdje terug.....quote:
Die komt af en toe de muffinfabriek van essn leegjatten en gaat er dan weer vandoor.quote:
you saw what I did therequote:
Moet ik meer muffins bakken als @4EverBlackEyed lokkertje?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komt af en toe de muffinfabriek van essn leegjatten en gaat er dan weer vandoor.
Die heeft vast nog een voorraadje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik meer muffins bakken als @:4everblackeyed lokkertje?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft vast nog een voorraadje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
6263 stappen nu. Het wordt hem ook vandaag weer nietZo maar eens groenten en worsten.
Paar jaar nog en ze gaat op kamers.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
''Mam, wat is hoge educatieve waarde?''
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was te gulzig met de pizza, nu een blaar in m'n mond.
"Wanneer je iets leert en tegelijkertijd beseft dat je waarschijnlijk nooit rijk wordt met die kennis."quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
De blaar die je wist dat zou komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was te gulzig met de pizza, nu een blaar in m'n mond.
Hele dag moeten Teamsen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie en dan mezelf naar buiten slepen voor een uurtje lopen.
Ja, had megaveel overlegjes en te weinig tijd voor een fatsoenlijk lunchrondje. Dus nu moet ik een grote ronde om het centrum maken ter compensatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hij is bol en volquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]Dat heb ik soms met soep. Van die velletjes aan je gehemelte. Heerlijk.
please nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar nog en ze gaat op kamers.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind. De rest van het jaar.Gewoon doen in je vrije tijd, wat let je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind. De rest van het jaar.Ik heb hier nog een ruggengraat liggen in de kast, wil je hem lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Zou best een goed begin zijn. Zonder dit erin tenminste.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een ruggengraat liggen in de kast, wil je hem lenen?
@bitterbalquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een ruggengraat liggen in de kast, wil je hem lenen?
Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind. De rest van het jaar.Tien nattekatlampen kopen en de rest van het jaar BBQ-en op je balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, even wisselenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best een goed begin zijn. Zonder dit erin tenminste.
[ afbeelding ]
Want die heb ik al.
iiiiiiieeeeeeeeequote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb ook wel eens zo'n bloedblaar in m'n wang gehad van op m'n wang bijten.
Mijne is morgen ook ziedend. Heb de laatste 2 stukken rijstevlaai opgegetenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Die zak speculaasjes gaat leeg. Morgen de weegschaal weer ziedend gillen
Kom kom. Van 400 gram speculaas kom je geen twee kilo aanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Die zak speculaasjes gaat leeg. Morgen de weegschaal weer ziedend gillen
Volgens mijn moeder was dat altijd prima mogelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom. Van 400 gram speculaas kom je geen twee kilo aan
E = WC2quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder was dat altijd prima mogelijk.
"Zoooveeel gegeten gisteren, ik ben wel twee kilo aangekomen."
Morgen op de loopband, Kwiwi.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne is morgen ook ziedend. Heb de laatste 2 stukken rijstevlaai opgegeten
Zo voelt het soms wel na een zware maaltijd.quote:
Nee, maar mijn weegschaal is erg streng.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom. Van 400 gram speculaas kom je geen twee kilo aan
Morgen weer op de fietsquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen op de loopband, Kwiwi.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |