Dat is wel echt kut ja...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat het vroeger altijd verneukt werd geknipt dus nu durf ik niet meer
Ik ben benieuwd of jij meer LEGO gaat kopen als je dat ene setje in elkaar hebt gezet. Wel leuk dat we allebei dezelfde hebben.quote:
bouwlamp van Nattekat lenenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik stof de daglichtlamp maar weer af.
ik denk dat hij met de knopjes speeltquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Het is het teken dat we naar bed mogen.
Ik moet nog 2x met de hondquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef CherryLips het volgende:
Oh ja, daar zijn knopjes wel voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik denk dat hij met de knopjes speelt
De vraag is of zij eraan gewend raken.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is 2 maanden.
En heel eerlijk ben ik er vrij snel aan gewend eigenlijk
De mensen die niet kunnen rijden en in een ongeval terecht komen? Vast ook wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:27 schreef Recce het volgende:
[..]
De vraag is of zij eraan gewend raken.
Nee, je werk aan jou.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De mensen die niet kunnen rijden en in een ongeval terecht komen? Vast ook wel.
Gaan we weer reminders doen in de ochtend?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik stof de daglichtlamp maar weer af.
nee, smorgens is het lekker donker, dan kan ik nog met een goed gevoel in bed kruipenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan we weer reminders doen in de ochtend?
Dat we wakker moeten worden?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaan we weer reminders doen in de ochtend?
NIET STOKENquote:
Ik den k meer een reminder dat we ons moeten gedragen als levende mensenquote:
moet dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik den k meer een reminder dat we ons moeten gedragen als levende mensen
*ik kan naar binnen kijken*quote:
Ik doe gewoon allebeiquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:47 schreef Recce het volgende:
Ik had vanochtend bezoek. Toen toch maar even de verwarming aangezet. Bezoek onder een dekentje zetten is ook een beetje raar.
Nee dit is een gaapquote:
quote:
krijgt bezoek ook sloffen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe gewoon allebei
Verwarming aan čn onder dekentjes liggen
Bezoek mag ook dekentjes als ze dat willen
Ze mogen best sloffen lenen, maar denk niet dat ze de mijne passenquote:
Ja, maar jij bent ook lamgelegd, dan mag dat.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe gewoon allebei
Verwarming aan čn onder dekentjes liggen
Bezoek mag ook dekentjes als ze dat willen
Dat we de daglichtlamp aanzetten. En weer uit.quote:
Nahquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik den k meer een reminder dat we ons moeten gedragen als levende mensen
O ja, dat uitzetten vergeet ik steeds.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat we de daglichtlamp aanzetten. En weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |