Paar jaar nog en ze gaat op kamers.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
''Mam, wat is hoge educatieve waarde?''
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was te gulzig met de pizza, nu een blaar in m'n mond.
"Wanneer je iets leert en tegelijkertijd beseft dat je waarschijnlijk nooit rijk wordt met die kennis."quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:17 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
De blaar die je wist dat zou komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:15 schreef Moeraskat het volgende:
Ik was te gulzig met de pizza, nu een blaar in m'n mond.
Hele dag moeten Teamsen?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Kopje koffie en dan mezelf naar buiten slepen voor een uurtje lopen.
Ja, had megaveel overlegjes en te weinig tijd voor een fatsoenlijk lunchrondje. Dus nu moet ik een grote ronde om het centrum maken ter compensatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hij is bol en volquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:19 schreef Recce het volgende:
[..]Dat heb ik soms met soep. Van die velletjes aan je gehemelte. Heerlijk.
please nee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar nog en ze gaat op kamers.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind. De rest van het jaar.Gewoon doen in je vrije tijd, wat let je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind. De rest van het jaar.Ik heb hier nog een ruggengraat liggen in de kast, wil je hem lenen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Zou best een goed begin zijn. Zonder dit erin tenminste.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een ruggengraat liggen in de kast, wil je hem lenen?
@bitterbalquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een ruggengraat liggen in de kast, wil je hem lenen?
Ik ga alleen nog maar dingen doen die ik leuk vind. De rest van het jaar.Tien nattekatlampen kopen en de rest van het jaar BBQ-en op je balkonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi, even wisselenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best een goed begin zijn. Zonder dit erin tenminste.
[ afbeelding ]
Want die heb ik al.
iiiiiiieeeeeeeeequote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]Ik heb ook wel eens zo'n bloedblaar in m'n wang gehad van op m'n wang bijten.
Mijne is morgen ook ziedend. Heb de laatste 2 stukken rijstevlaai opgegetenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Die zak speculaasjes gaat leeg. Morgen de weegschaal weer ziedend gillen
Kom kom. Van 400 gram speculaas kom je geen twee kilo aanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Die zak speculaasjes gaat leeg. Morgen de weegschaal weer ziedend gillen
Volgens mijn moeder was dat altijd prima mogelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom. Van 400 gram speculaas kom je geen twee kilo aan
E = WC2quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder was dat altijd prima mogelijk.
"Zoooveeel gegeten gisteren, ik ben wel twee kilo aangekomen."
Morgen op de loopband, Kwiwi.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne is morgen ook ziedend. Heb de laatste 2 stukken rijstevlaai opgegeten
Zo voelt het soms wel na een zware maaltijd.quote:
Nee, maar mijn weegschaal is erg streng.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom kom. Van 400 gram speculaas kom je geen twee kilo aan
Morgen weer op de fietsquote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen op de loopband, Kwiwi.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |