Ik zal voor ik aan de slag ga even melden en als ik dan niet binnen 20 minuten weer terug ben dan moeten jullie alarm slaanquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]Straks raak je helemaal verstrikt in de dekbedovertrek. Post je nog wel even dat je oké bent als je klaar bent?
Oh hip maar heb niet echt iets wat ik eraan wil hangen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja volgens mij kun je met die sat soort dingen doen
Een lampquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hip maar heb niet echt iets wat ik eraan wil hangen.
Ja, dat lijkt me wel zo veilig.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal voor ik aan de slag ga even melden en als ik dan niet binnen 20 minuten weer terug ben dan moeten jullie alarm slaan
quote:
Je hebt maar 1 lamp?quote:
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uitquote:
Beetje zoals die hype een tijdje terug met die universele afstandsbedieningen. Iemands tv op een andere zender zetten enzoquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uit
een tijdje terug?!?!?!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zoals die hype een tijdje terug met die universele afstandsbedieningen. Iemands tv op een andere zender zetten enzo
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tijdje terug?!?!?!
dat was 1988 mens!
Iedere kamer een plafondlamp ja. Heb een kleine woonkamer en een plafondlamp die ik zo kan instellen als ik wil.quote:
Waar is die?quote:
Dat is toch een tijdje terug?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tijdje terug?!?!?!
dat was 1988 mens!
Weet niet hoe iemand dat wil doen dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien wel zo verstandig... straks gaat er iemand inbreken op dr schermpje en doet de hele tijd de lampen aan en uit
die was hier een tijdje terug.....quote:
Die komt af en toe de muffinfabriek van essn leegjatten en gaat er dan weer vandoor.quote:
you saw what I did therequote:
Moet ik meer muffins bakken als @4EverBlackEyed lokkertje?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die komt af en toe de muffinfabriek van essn leegjatten en gaat er dan weer vandoor.
Die heeft vast nog een voorraadje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet ik meer muffins bakken als @:4everblackeyed lokkertje?
Ohquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heeft vast nog een voorraadje.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
6263 stappen nu. Het wordt hem ook vandaag weer nietZo maar eens groenten en worsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |