Lolquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat uitzetten vergeet ik steeds.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tijdschakelaarquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Smart verlichting is echt een life saver voor alles. Nooit meer in het donker zitten enzoquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja ik zit ondertussen op dag 30 en nog steeds niet ongesteld geworden![]()
Waarom kan dat niet gewoon consistent
Iets zegt mij dat ik dat denk ik ook moet kunnen instellen op mijn plafondlamp.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Smart verlichting is echt een life saver voor alles. Nooit meer in het donker zitten enzo
Heb je al namen bedacht?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Onvoorspelbaarheid is toch veel leuker!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Funquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onvoorspelbaarheid is toch veel leuker!
Op welke dag vind ik opeens bloed in mijn onderbroek?
En is dat voor ik compleet doorlek of erna?
Heb ik voldoende maandverband/tampons/andere middelen mee of eventuele schone kleren bij de hand?
Komt het net op die ene dag dat het totaaaal niet uitkomt?
Is toch veel spannender?
Je hebt toch die slimme stekkers gekregen laatst?quote:
Ik heb één stekker gekregen maar ik weet niet meer zo goed wat hij doet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt toch die slimme stekkers gekregen laatst?
Ja volgens mij kun je met die sat soort dingen doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb één stekker gekregen maar ik weet niet meer zo goed wat hij doet.Ik had meer interesse in dat schermpje hehe.
Unieke inkijk in het leven van een vrouwquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:11 schreef Recce het volgende:
Wat een SC is dit toch, dat we zelfs live de ongesteldheden van anderen meemaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |