Of een kroket die net niet helemaal krokant meer is maar wel gelijk een flinke hap uit kunt nemen zonder je bek te brandenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo'n mexicano die al een beetje uitdrogingsverschijnselen heeft
Echt hequote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar echt. wat is dit voor nep 24uurs economie!
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of een kroket die net niet helemaal krokant meer is maar wel gelijk een flinke hap uit kunt nemen zonder je bek te branden
quote:
ach ja, ik overleef het wel.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt he
Wel de lasten, niet de lusten
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:A streamer gave birth live on Twitch and received congratulations in the chat from the service's CEO
Ik ben nog steeds erg blij dat ik een kruimeldief heb gekocht vorig jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:49 schreef mschol het volgende:
extra "stofzuiger" gehaald (meer kruimeldief dan echte accu stofzuiger)
voor mijn doel prima, en de prijs was ook prima.
zo bed, want blegh
we zullen het misschien nooit wetenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:43 schreef Ama het volgende:
Ben benieuwd naar de mening van @:datismijnmening over het nieuwe album van Taylor Swift.
ik zat er al even over te denken maar nu dus de knoop doorgehakt, zie wel hoe dit ding bevalt,van ibood.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds erg blij dat ik een kruimeldief heb gekocht vorig jaar.
Check je DM.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we zullen het misschien nooit weten
Ik vraag me echt af hoe ik zo lang zonder heb kunnen leven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zat er al even over te denken maar nu dus de knoop doorgehakt, zie wel hoe dit ding bevalt,van ibood.
ik denk dat ik prima zonder kan, maar denk/hoop dat het wat schoner wordt metquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe ik zo lang zonder heb kunnen leven.
Goede post Essi. Denk dat je hier de kern van het probleem hebt benoemd. Grmbl kan niet goed inschatten wat knuffelbaar is en wat nietquote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelberen zijn haske aardig
@:bitterbal en ik vertrouwen alleen niet zo op wat jij knuffelbaar acht
Bomenknuffelen ging je ook niet zo goed af
hoe komt dat?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik slaap de laatste tijd echt zo slecht
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee maar word constant snachts wakker
misschien het begin van de menopauze![]()
![]()
![]()
Dat is toch veel te vroeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 02:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee maar word constant snachts wakker
misschien het begin van de menopauze![]()
![]()
![]()
je hebt daarvoor nog de perimenopauze, die begint zo als je 35 bent blijkbaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 04:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is toch veel te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |