Nu maak je het alleen nog maar grappiger, dank jequote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.
Speciaal voor jou een duimpje erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet geloven dat iemand dit een +1 geeft. Vast iemand met hetzelfde gebrek aan humor.
gisteren vond hij het ook al niet leukquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat je daar zo geraakt om kan zijn
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
Ben benieuwd of het feit dat de A4 nu een pleurisbende is nog gevolgen gaat hebben voor mijn trip over een uur.
Mensen die niet kunnen rijden en een ongeval veroorzaken
en ja ik recycle mijn grappen als ze passend zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
zodra het A3 of A2 wordt is het groter
Nattekat is een gevoelige jongen. Daar moet je niet lacherig om doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar maak je de wereld een stuk mooier meequote:
Dank jequote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar maak je de wereld een stuk mooier mee
Franky en Coenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Patat bakken in Oekraïne
Kroketten in Gaza
Denken dat ik geraakt ben door zoiets, kom opquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zeg dat.quote:
Mailyquote:
Weghorst zit erin, dus...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ik naar Ajax kijk.
Klopt. 6 oktquote:
Straffen niet, corrigeren welquote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Ook al is ze soms een beetje vervelend.. Ik vind het ook niet nodig om een jonge kat te straffen. Ze doet me geen pijn ofzo en ze sloopt ook niks verder.
klopt...quote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weghorst zit erin, dus...
Moet je niet vaak je verjaardag herhalen. Zes tien wordt verstaan als zestien? Of zeg je gewoon 6 oktober?quote:
Bijzonderquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met je 36e verjaardag
Uitgebreidquote:Op donderdag 9 oktober 2025 21:39 schreef maily het volgende:
[..]
hoi kleppie![]()
had je @:Moeraskat ook al gefeliciteerd?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |