SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup kan ook allemaal nog. Zolang ik geen afwijzing heb kan het alle kanten nog op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Maar woensdag is voor veel mensen een vrije dag, dus misschien daar ook wel.![]()
Zeker, ik zou een hijgtelefoontje plegenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:44 schreef KillemWieft het volgende: [..] Dan kan je je denk ik wel voorstellen hoe erg het is als je op de dealer zit wacht die er binnen 10 min zou zijn, maar je na een half uur nog niks van hem hebt gehoord.
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Elf foutquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed, zie je niet meer zoveel?![]()
Maar als je me dan ziet, is het des te specialer
Godver, wat een briljant idee!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker, ik zou een hijgtelefoontje plegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elf fout![]()
Maar als je me dan ziet, is het des te specialer![]()
![]()
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je me dan ziet, is het des te specialerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Godver, wat een briljant idee!Jazeker, soms hebben de onlyfans nog wel eens een goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik vind het ook altijd speciaal om jou te zien, zelfs al zie ik je iedere dagquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, soms hebben de onlyfans nog wel eens een goed ideeWat? OF? Is dat waarom je hier niet meer zo vaak bent? Druk met content creëren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x1000@chatgpt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd speciaal om jou te zien, zelfs al zie ik je iedere dag
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, ik moet even wachten op iets (op het werk), dus dan kan ik ook even bolken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Laat ze op het werk maar eens wachten op jouquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moet even wachten op iets (op het werk), dus dan kan ik ook even bolken.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Nou, eigenlijk wel hè.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat ze op het werk maar eens wachten op jouAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker. Hoe is het met mevrouw Bones?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:59 schreef KillemWieft het volgende:
Dat doen er niet veel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het wachten is voorbij, ik moet weer aan de slag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alsof je dat niet al wistquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat? OF? Is dat waarom je hier niet meer zo vaak bent? Druk met content creëren?
x1000@chatgpt
Sorry voor deze late reactie, ik moest even een telefoontje plegen
Ik mis AmieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Terecht welquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-10-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 3276 / +336 / +99 / 3203 / 3508 / 0.93
2. FreshFruit / 1027 / +216 / +63 / 917 / 1240 / 0.83
3. KillemWieft / 286 / +33 / +26 / 228 / 361 / 0.79
4. Dotteke / 239 / +35 / +21 / 1049 / 1260 / 0.19
5. KoningWouter / 182 / +5 / +23 / 449 / 538 / 0.34
6. hemarookworst / 142 / +7 / +5 / 313 / 478 / 0.3
7. _UserName_ / 139 / +38 / +64 / 95 / 127 / 1.09
8. Pinnenmutske / 92 / +5 / +17 / 240 / 364 / 0.25
9. Shii / 84 / +0 / +36 / 141 / 208 / 0.4
10. greysbones / 81 / +7 / +9 / 541 / 639 / 0.13
11. gebrokenglas / 79 / +0 / +36 / 412 / 507 / 0.16
12. gianni61 / 60 / +0 / +27 / 30 / 49 / 1.22
13. kree / 57 / +0 / +0 / 151 / 193 / 0.3
14. HappyCharly / 54 / +1 / +4 / 137 / 181 / 0.3
15. Dr.Mikey / 53 / +27 / +14 / 18 / 40 / 1.33
16. devzero / 45 / +6 / +0 / 118 / 152 / 0.3
17. marc0871 / 41 / +4 / +0 / 177 / 229 / 0.18
18. mario390 / 41 / +8 / +8 / 105 / 171 / 0.24
19. StevenHyde / 40 / +5 / +4 / 203 / 279 / 0.14
20. DJMO / 31 / +0 / +7 / 80 / 128 / 0.24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee dat mag nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal nog fijner zijn,als ik wat puntjes mag![]()
![]()
* gebrokenglas bolkt Justin snoeihard
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Even een berichtje naar Liev sturen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pica gestuurd!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van je tarzanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Diequote:waren een typo!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van je tarzan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker helikopteren
Plakkakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ff fappen, dan lijkt het alsof iemand anders je aftrekt.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik niet, Mutske heeft dat steedsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon. Last van Volle Maan en een paar dagen na de Volle Maanquote:
En natuurlijk ook mijn strugglesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ohja, dikke knuffelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gewoon. Last van Volle Maan en een paar dagen na de Volle Maan
En natuurlijk ook mijn struggles![]()
![]()
Ik ook kunnen we elkaar de hand gevenquote:
Ik ging net naar de AH rij ik het pad bij op komt die achterlijke buurmeid er weer aanlopen.
Wauw ze keek mij smerig aan tot ik haar voorbij was en toen deed ze een schreeuw als een tijger of zo.
Ik (ja ik weer het stom) zeg, doe even normaal. Kom dan, zegt ze, kom dan. Ik zeg hou op kutwijf en steek mijn middelvinger omhoog. (weet het had het niet moeten doen maar ze zuigt het bloed onder je nagels weg)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ohjee, was het weer zo ver met die tokkiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook kunnen we elkaar de hand geven
Ik ging net naar de AH rij ik het pad bij op komt die achterlijke buurmeid er weer aanlopen.
Wauw ze keek mij smerig aan tot ik haar voorbij was en toen deed ze een schreeuw als een tijger of zo.
Ik (ja ik weer het stom) zeg, doe even normaal. Kom dan, zegt ze, kom dan. Ik zeg hou op kutwijf en steek mijn middelvinger omhoog. (weet het had het niet moeten doen maar ze zuigt het bloed onder je nagels weg)![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook kunnen we elkaar de hand geven
Ik (ja ik weer het stom) zeg, doe even normaal. Kom dan, zegt ze, kom dan. Ik zeg hou op kutwijf en steek mijn middelvinger omhoog. (weet het had het niet moeten doen maar ze zuigt het bloed onder je nagels weg)![]()
Werewolf
Ja steeds als ik weg gaat komt zei er ook net toevallig aan. We kwamen elkaar eerder nooit tegen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohjee, was het weer zo ver met die tokkie
Gisteren ook al joh die blik van haar pppfffff dom mokkel
Maar ik moet mij gewoon niet laten uitdagen, verkeerde reactie van mij.
Ik ken dit ook helemaal heb nog nooit ruzie met buren of mensen uit de straat gehad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ben jij pissed dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beste is om gewoon te negeren, maar snap dat dat moeilijk is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja steeds als ik weg gaat komt zei er ook net toevallig aan. We kwamen elkaar eerder nooit tegen.
Ik ken dit ook helemaal heb nog nooit ruzie met buren of mensen uit de straat gehad.![]()
Ik moet betalen voor het herstellen van een deur.
Precies of ik heb die vernaggeld.
Ok er wonen 24 mensen en ik hoop dat die moeten betalen.
/pissedWerewolf
Ik ben ditkeer net zo dom door er op in te gaanquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan ook een struggle zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef devzero het volgende:
Wat een struggles allemaal. Dan zet ik nog maar een kopje thee![]()
![]()
Werewolf
Doe ik normaal ook, maar dit speelt al zolang. Zeg nooit wat terug, maar nu boem bats.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beste is om gewoon te negeren, maar snap dat dat moeilijk is.
Straks natuurlijk weer die ouwe aan de deur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ditkeer net zo dom door er op in te gaanquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mini-ToT en z'n vriendinnetje zitten hier weer Dolfje te kijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gewoon. Last van Volle Maan en een paar dagen na de Volle Maan
En natuurlijk ook mijn struggles![]()
![]()
ToTtiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en z'n vriendinnetje zitten hier weer Dolfje te kijken!![]()
![]()
O weet niemand hoe die deur vernaggeld is dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik moet betalen voor het herstellen van een deur.
Precies of ik heb die vernaggeld.
Ok er wonen 24 mensen en ik hoop dat die moeten betalen.
/pissedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en z'n vriendinnetje zitten hier weer Dolfje te kijken!
Werewolf
Nou ene kant ook wel logisch dat je een keer uit je slof schietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ditkeer net zo dom door er op in te gaan
Maar veel verander je er niks aan.
Weet ook niet of je melding van kan maken eigelijkMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:
Beetje raar, kom je aan als volwassen vrouw. Mijn buurmeisje kijkt heel gemeen naar mij en ze doet een tijger naquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ene kant ook wel logisch dat je een keer uit je slof schiet
Maar veel verander je er niks aan.
Weet ook niet of je melding van kan maken eigelijk
Ze zien mij al aankomen
Ik wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weet niemand hoe die deur vernaggeld is dan?
Werewolf
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje raar, kom je aan als volwassen vrouw. Mijn buurmeisje kijkt heel gemeen naar mij en ze doet een tijger na
Ze zien mij al aankomen![]()
![]()
JwJwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe dan, en door wie?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou mocht het nog een keer gebeurenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje raar, kom je aan als volwassen vrouw. Mijn buurmeisje kijkt heel gemeen naar mij en ze doet een tijger na
Ze zien mij al aankomen
Maar je kan wel door geven dat ze vaker je uitscheld en voor je huis staat etcMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
wel een slap tokkiewijf hoor om iemand die niet makkelijk loopt uit te dagenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja steeds als ik weg gaat komt zei er ook net toevallig aan. We kwamen elkaar eerder nooit tegen.
Ik ken dit ook helemaal heb nog nooit ruzie met buren of mensen uit de straat gehad.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb ik laatst al gedaan, bij de wijkagent, de politie en de woningcooperatiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou mocht het nog een keer gebeuren
Maar je kan wel door geven dat ze vaker je uitscheld en voor je huis staat etc
Ik zie de directeur zometeen bij het overleg dus vertel hem wel ffkesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah okquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik laatst al gedaan, bij de wijkagent, de politie en de woningcooperatie
Ik zie de directeur zometeen bij het overleg dus vertel hem wel ffkes
Hoop dat ze haar toch op haar gedrag aanspreken..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Paul van Loon is hier nu vlakbij aan het optreden en boeken aan het signeren, maar het is me te duur daar voor 3 personen te gaan betalen.quote:![]()
![]()
Haar moeder zei van de zomer toen ik lekker buiten met de buurvrouw zat te beppen dat ik eens met mij luie kont van de stoel moest komen. Terwijl ze heel goed weet wat er met mij aan de hand is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel een slap tokkiewijf hoor om iemand die niet makkelijk loopt uit te dagen
Raar volk is hetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moet er wel wat meer gebeuren dat dit ben ik bang.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok
Hoop dat ze haar toch op haar gedrag aanspreken..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is je vriendin er al?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Paul van Loon is hier nu vlakbij aan het optreden en boeken aan het signeren, maar het is me te duur daar voor 3 personen te gaan betalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker dat jij moet betalen danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Er woont raar volk hier in het gebouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Partyhardy jwt jatogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kale koppen niet te stoppenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waarom moet jij daarvoor betalen? Of verhalen ze de kosten op alle bewoners?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Er woont raar volk hier in het gebouw.![]()
Een wiskundige verhouding tussen twee grootheden, vaak uitgedrukt als een breuk of met een dubbele punt, zoals in beeldverhoudingen (bijvoorbeeld 16:9) of financiële kengetallen.quote:![]()
De ratio wijsheden per letter is weer erg hoog in deze postquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een wiskundige verhouding tussen twee grootheden, vaak uitgedrukt als een breuk of met een dubbele punt, zoals in beeldverhoudingen (bijvoorbeeld 16:9) of financiële kengetallen.![]()
![]()
Jwtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef devzero het volgende:
[..]
De ratio wijsheden per letter is weer erg hoog in deze post![]()
Slecht contact met de buren dus ik ga het niet te weten komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom moet jij daarvoor betalen? Of verhalen ze de kosten op alle bewoners?
Dat laatste is best mogelijk.
Ow ja slapies.Werewolf
Staat in de stats en ik ben geen wiskundig wonderquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een wiskundige verhouding tussen twee grootheden, vaak uitgedrukt als een breuk of met een dubbele punt, zoals in beeldverhoudingen (bijvoorbeeld 16:9) of financiële kengetallen.
Werewolf
punten/posts verhoudingquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Staat in de stats en ik ben geen wiskundig wonderUw ADH vitamine Worst
Het gemiddelde aantal punten per post.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Staat in de stats en ik ben geen wiskundig wonder![]()
Ik moest lachen in Antwerpen Centraal met in het groot Jupiler reclame. Er staat dan: Alcohol brengt schade toe als standaardzinnetje, en dan Belgen weten waarom
Uw ADH vitamine Worst
net ontvangenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik stuurde net nog een maily, komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
maily, hoe ben je aan je username gekomen ? Je stuurt graag mailtjes?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Actie! HTM Avondkaart: reis voor 2 euro per persoon vanaf 18.00 uur onbeperkt met HTM. Meer info: HTM.nl/avond
Nice
Uw ADH vitamine Worst
"gearchiveerd"quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het is half vijfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vergeten op teams te kijken vandaag, nu 100 berichten ofzoUw ADH vitamine Worst
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
vergeten op teams te kijken vandaag, nu 100 berichten ofzo
En gemiste oproepen? Inclusief die van je baas?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt ik heb ze allemaal raak geschoten
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik plaats eventjes deze postIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Like gegevenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: