Rij voorzichtigquote:
Wat chatGPT niet weet is dat ik een notoire hijger ben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar heeft ChatGPT dan ook volledig gelijk in
Ja, ik gebruik het ook overal voor.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha ja heb hem gewoon uitgelegd over de hele situatie. Hij wist wel goed hoe assessments werken. Heb er wel van geleerd haha.
Hey Dotquote:
Maar nu wel!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat chatGPT niet weet is dat ik een notoire hijger ben.
Alles goed, zie je niet meer zoveel?quote:
Ik weet helemaal niets van een puzzel afquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het ook overal voor.
Alleen die Torn puzzel kon hij niet helemaal oplossen. Uiteindelijk vond ik vanochtend het laatste antwoord, dus zal het wel te laat opgestuurd hebben. Sowieso beetje vreemde structuur dat de eerste instuurder van het goede antwoord wint.
Absence makes the heart grow fonderquote:
Ja, hopelijk bellen ze vandaag dan!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niets van een puzzel af
Ben op het moment daar ook niet echt mee bezig. Ik wacht op de telefoon.
Ja pakketje is ook irritant.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, hopelijk bellen ze vandaag dan!
Ken het heel goed, het niets kunnen doen tot je gebeld bent. (heb het soms zelfs al als ik een pakketje verwacht)
Dan zit ik ook elk kwartier te checken waar de bezorger is en wat de bezorgtijd ongeveer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ken het heel goed, het niets kunnen doen tot je gebeld bent. (heb het soms zelfs al als ik een pakketje verwacht)
Speciaal pakketje zeker?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elk pakketje is speciaal!quote:
Dan kan je je denk ik wel voorstellen hoe erg het is als je op de dealer zit wacht die er binnen 10 min zou zijn, maar je na een half uur nog niks van hem hebt gehoord.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is ook zo.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja pakketje is ook irritant.
Maar deze vind ik wel irritanterHet gaat toch over je toekomst. Hoe je het ook draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |