Kan. Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Ook geen afwijzing.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk freon, dit gaat hem niet worden. Hoe spijtig ook.
Lekker positiefquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel eerlijk freon, dit gaat hem niet worden. Hoe spijtig ook.
KWquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan. Tot op heden heb ik nog niets gehoord. Ook geen afwijzing.
Heer Killem.quote:
@KoningWouterquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:30 schreef JustinK het volgende:
@:KoningWouter Duurt het niet langer, omdat het gisteren geannuleerd is en alleen voor jou is doorgegaan?
Ik heb geen flauw idee. ChatGPT zegt dat het goed komt haha.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:30 schreef JustinK het volgende:
@:KonimgWouter Duurt het niet langer, omdat het gisteren geannuleerd is en alleen voor jou is doorgegaan?
Ja is het ook, maar waarom zetten ze dat er dan ook op hequote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vind het nog best snel binnen één dag de uitslag.
Als ze zich daaraan houden dan...
Dan komt het goedquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. ChatGPT zegt dat het goed komt haha.
Lijkt me het meest logisch. Wordt gewoon nog een week wachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:30 schreef JustinK het volgende:
@:KoningWouter Duurt het niet langer, omdat het gisteren geannuleerd is en alleen voor jou is doorgegaan?
Kom danquote:
ChatGPT zegt ook dat ik 113 moet bellen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja wij hebben nogal heel veel punten, waar ze niet b lij mee zijn. Die had ik ze alvast toegestuurd.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo, dat zijn aardig wat opzeggingen
Is chatGPT jouw magic 8-ball?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar heeft ChatGPT dan ook volledig gelijk inquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:33 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
ChatGPT zegt ook dat ik 113 moet bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |