quote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]weet niet of je er zo makkelijk vanaf komt nu
Nee, dat hoeft ze niet te doenquote:
Zeker hoeft ze dat niet te doenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ze niet te doen
Laters, ik was wat doen nu even een half uurtje nietsquote:
arround and arroundquote:
Nog niets gehoord?quote:
Je kan gewoon opruimen toch, neem je je telefoon meer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:18 schreef KoningWouter het volgende:
Vervelend hoor. Wil eigenlijk wat opruimen maar zit telkens met die telefoon.
Je kan beter bezig zijn, gaat de tijd ook wat snellerquote:
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Afwijzing is ook prima maar dit is gewoon vervelend.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan beter bezig zijn, gaat de tijd ook wat sneller
Snap ik. Gelukkig hoef je geen week te wachtenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Afwijzing is ook prima maar dit is gewoon vervelend.
Dat weet niemand nogquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Snap ik. Gelukkig hoef je geen week te wachten
Ja, je snapt niet dat ze daar geen rekening mee houden he, ze weten zelf toch ook hoe het is als je op iets zitt te wachtenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Afwijzing is ook prima maar dit is gewoon vervelend.
Preciesquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je snapt niet dat ze daar geen rekening mee houden he, ze weten zelf toch ook hoe het is als je op iets zitt te wachten
Verdammtquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zou vanmorgen gebeuren volgens hun eigen website.
Had ik voor 16 man eten besteld komen er 5 nietquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
Gebroken Glas — GG,
in de chat, altijd aanwezig,
scherp en net. Leest iets direct, wat grof of pikant — hoest! — verslikt zich, koffie in de hand. ☕️
Hij schuift wat woorden, tikt en verbetert,
maakt z’n post tot iets wat nét iets beter werkt.
Altijd vriendelijk, nooit te nors,
een gentleman — met oploskoffie als trots. 😄
Dus als het gesprek wat te heet wordt van toon,
dan lacht GG zacht: “rustig, gewoon.”
En met een knipoog, charmant van zin,
neemt hij nog een slok — en verslikt zich d’r in. 😄
Ik vind het nog best snel binnen één dag de uitslag.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je snapt niet dat ze daar geen rekening mee houden he, ze weten zelf toch ook hoe het is als je op iets zitt te wachten
Ik zal jou ‘s doen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laters, ik was wat doen nu even een half uurtje niets
Zo, dat zijn aardig wat opzeggingenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik voor 16 man eten besteld komen er 5 niet
Vind dat zo maar om dat dan door tegeven aan die chinees.
Maar ze deed gelukkig niet moeilijk
Heel eerlijk freon, dit gaat hem niet worden. Hoe spijtig ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het zou vanmorgen gebeuren volgens hun eigen website.
Oh gelukkig deden ze niet moeilijk... Scheelt toch een hoopquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik voor 16 man eten besteld komen er 5 niet
Vind dat zo maar om dat dan door tegeven aan die chinees.
Maar ze deed gelukkig niet moeilijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |