SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup kan ook allemaal nog. Zolang ik geen afwijzing heb kan het alle kanten nog op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is ook zo.
Maar woensdag is voor veel mensen een vrije dag, dus misschien daar ook wel.![]()
Zeker, ik zou een hijgtelefoontje plegenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:44 schreef KillemWieft het volgende: [..] Dan kan je je denk ik wel voorstellen hoe erg het is als je op de dealer zit wacht die er binnen 10 min zou zijn, maar je na een half uur nog niks van hem hebt gehoord.
![]()
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Elf foutquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed, zie je niet meer zoveel?![]()
Maar als je me dan ziet, is het des te specialer
Godver, wat een briljant idee!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zeker, ik zou een hijgtelefoontje plegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Klopt welquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Elf fout![]()
Maar als je me dan ziet, is het des te specialer![]()
![]()
Dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar als je me dan ziet, is het des te specialerProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Godver, wat een briljant idee!Jazeker, soms hebben de onlyfans nog wel eens een goed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik vind het ook altijd speciaal om jou te zien, zelfs al zie ik je iedere dagquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, soms hebben de onlyfans nog wel eens een goed ideeWat? OF? Is dat waarom je hier niet meer zo vaak bent? Druk met content creëren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
x1000@chatgpt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd speciaal om jou te zien, zelfs al zie ik je iedere dag
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ja, ik moet even wachten op iets (op het werk), dus dan kan ik ook even bolken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Laat ze op het werk maar eens wachten op jouquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik moet even wachten op iets (op het werk), dus dan kan ik ook even bolken.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Nou, eigenlijk wel hè.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laat ze op het werk maar eens wachten op jouAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Jazeker. Hoe is het met mevrouw Bones?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:59 schreef KillemWieft het volgende:
Dat doen er niet veel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Het wachten is voorbij, ik moet weer aan de slag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Alsof je dat niet al wistquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat? OF? Is dat waarom je hier niet meer zo vaak bent? Druk met content creëren?
x1000@chatgpt
Sorry voor deze late reactie, ik moest even een telefoontje plegen
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: