Ik niet, Mutske heeft dat steedsquote:
Gewoon. Last van Volle Maan en een paar dagen na de Volle Maanquote:
Ohja, dikke knuffelquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gewoon. Last van Volle Maan en een paar dagen na de Volle Maan
En natuurlijk ook mijn struggles
Ik ook kunnen we elkaar de hand gevenquote:
Ohjee, was het weer zo ver met die tokkiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook kunnen we elkaar de hand geven
Ik ging net naar de AH rij ik het pad bij op komt die achterlijke buurmeid er weer aanlopen.
Wauw ze keek mij smerig aan tot ik haar voorbij was en toen deed ze een schreeuw als een tijger of zo.
Ik (ja ik weer het stom) zeg, doe even normaal. Kom dan, zegt ze, kom dan. Ik zeg hou op kutwijf en steek mijn middelvinger omhoog. (weet het had het niet moeten doen maar ze zuigt het bloed onder je nagels weg)
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook kunnen we elkaar de hand geven
Ik ging net naar de AH rij ik het pad bij op komt die achterlijke buurmeid er weer aanlopen.
Wauw ze keek mij smerig aan tot ik haar voorbij was en toen deed ze een schreeuw als een tijger of zo.
Ik (ja ik weer het stom) zeg, doe even normaal. Kom dan, zegt ze, kom dan. Ik zeg hou op kutwijf en steek mijn middelvinger omhoog. (weet het had het niet moeten doen maar ze zuigt het bloed onder je nagels weg)
Ja steeds als ik weg gaat komt zei er ook net toevallig aan. We kwamen elkaar eerder nooit tegen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohjee, was het weer zo ver met die tokkie
Waarom ben jij pissed dan?quote:
Beste is om gewoon te negeren, maar snap dat dat moeilijk is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja steeds als ik weg gaat komt zei er ook net toevallig aan. We kwamen elkaar eerder nooit tegen.
Gisteren ook al joh die blik van haar pppfffff dom mokkel
Maar ik moet mij gewoon niet laten uitdagen, verkeerde reactie van mij.
Ik ken dit ook helemaal heb nog nooit ruzie met buren of mensen uit de straat gehad.
Ik ben ditkeer net zo dom door er op in te gaanquote:
Dat kan ook een struggle zijnquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef devzero het volgende:
Wat een struggles allemaal. Dan zet ik nog maar een kopje thee
Doe ik normaal ook, maar dit speelt al zolang. Zeg nooit wat terug, maar nu boem bats.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beste is om gewoon te negeren, maar snap dat dat moeilijk is.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ditkeer net zo dom door er op in te gaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mini-ToT en z'n vriendinnetje zitten hier weer Dolfje te kijken!quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Gewoon. Last van Volle Maan en een paar dagen na de Volle Maan
En natuurlijk ook mijn struggles
ToTtiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en z'n vriendinnetje zitten hier weer Dolfje te kijken!
O weet niemand hoe die deur vernaggeld is dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik moet betalen voor het herstellen van een deur.
Precies of ik heb die vernaggeld.
Ok er wonen 24 mensen en ik hoop dat die moeten betalen.
/pissed
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en z'n vriendinnetje zitten hier weer Dolfje te kijken!
Nou ene kant ook wel logisch dat je een keer uit je slof schietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben ditkeer net zo dom door er op in te gaan
quote:
Beetje raar, kom je aan als volwassen vrouw. Mijn buurmeisje kijkt heel gemeen naar mij en ze doet een tijger naquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ene kant ook wel logisch dat je een keer uit je slof schiet
Maar veel verander je er niks aan.
Weet ook niet of je melding van kan maken eigelijk
Ik wel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O weet niemand hoe die deur vernaggeld is dan?
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje raar, kom je aan als volwassen vrouw. Mijn buurmeisje kijkt heel gemeen naar mij en ze doet een tijger na
Ze zien mij al aankomen
Jwtquote:
Hoe dan, en door wie?quote:
Nou mocht het nog een keer gebeurenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje raar, kom je aan als volwassen vrouw. Mijn buurmeisje kijkt heel gemeen naar mij en ze doet een tijger na
Ze zien mij al aankomen
wel een slap tokkiewijf hoor om iemand die niet makkelijk loopt uit te dagenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja steeds als ik weg gaat komt zei er ook net toevallig aan. We kwamen elkaar eerder nooit tegen.
Gisteren ook al joh die blik van haar pppfffff dom mokkel
Maar ik moet mij gewoon niet laten uitdagen, verkeerde reactie van mij.
Ik ken dit ook helemaal heb nog nooit ruzie met buren of mensen uit de straat gehad.
Heb ik laatst al gedaan, bij de wijkagent, de politie en de woningcooperatiequote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou mocht het nog een keer gebeuren
Maar je kan wel door geven dat ze vaker je uitscheld en voor je huis staat etc
Ah okquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik laatst al gedaan, bij de wijkagent, de politie en de woningcooperatie
Ik zie de directeur zometeen bij het overleg dus vertel hem wel ffkes
Paul van Loon is hier nu vlakbij aan het optreden en boeken aan het signeren, maar het is me te duur daar voor 3 personen te gaan betalen.quote:
Haar moeder zei van de zomer toen ik lekker buiten met de buurvrouw zat te beppen dat ik eens met mij luie kont van de stoel moest komen. Terwijl ze heel goed weet wat er met mij aan de hand is.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wel een slap tokkiewijf hoor om iemand die niet makkelijk loopt uit te dagen
Moet er wel wat meer gebeuren dat dit ben ik bang.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok
Hoop dat ze haar toch op haar gedrag aanspreken..
Is je vriendin er al?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Paul van Loon is hier nu vlakbij aan het optreden en boeken aan het signeren, maar het is me te duur daar voor 3 personen te gaan betalen.
Lekker dat jij moet betalen danquote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee. Er woont raar volk hier in het gebouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |