abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219003322
Ik weet vooral op welke partijen ik niet wil stemmen en dat zijn er best veel.

Wij mogen volgende week kennis komen maken bij een Golden retriever fokker :) Als de klik er dan is, komen we op de lijst voor een nestje begin 2026.

Ik heb 15 (!) fokkers aangeschreven en zij waren de enige die een kennismaking vooraf willen. Vind ik een fijne methode. Heb al wel veel vragen online moeten beantwoorden overigens.
pi_219003345
Oooh wat gaaf exode! Das denk ik ook wel de beste methoden hoor, vooraf kennismaken :Y Ik ga duimen voor een klik :)

En ja, dat dus. Ik weet waar ik absoluut niet op ga stemmen en er blijft niet veel over :')

Zo afspraak met een vriendin, bijbeppen O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:09:16 #203
35189 Troel
scherp en bot
pi_219003347
Wat Mush zzegt Yns. Gewoon spuien. Ik vind t best naar klinken dat je t allemaal niet meer voelt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:29:17 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219003453
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:00 schreef exode het volgende:
Ik weet vooral op welke partijen ik niet wil stemmen en dat zijn er best veel.

Wij mogen volgende week kennis komen maken bij een Golden retriever fokker :) Als de klik er dan is, komen we op de lijst voor een nestje begin 2026.

Ik heb 15 (!) fokkers aangeschreven en zij waren de enige die een kennismaking vooraf willen. Vind ik een fijne methode. Heb al wel veel vragen online moeten beantwoorden overigens.
Ik dacht even dat je mensen van hier had aangeschreven, ha ha ha ik ben nog niet wakker
pi_219003464
@BE gefeliciteerd met jullie 20 jarig jubileum :*

@Ynske :*

Ik fok sinds: mei 2003 (bijna 22,5 jaar dus).

Ik hang in de wacht bij de verzekering, ik ben benieuwd of ze op enig moment gaan opnemen...
Ik had een ander nummer gekregen laatst, die werd snel opgenomen, maar ik werd nogal lelijk te woord gestaan dat dat nummer niet voor klantcontact was... Uh... vorige keer werd ik ook geholpen en het ging nu om hetzelfde, maar goed.

Ik heb intussen het toilet al gepoetst *) . Als ik ga stofzuigen dan hoor ik niet of ze opnemen :+ dus ik zit noodgedwongen achter mn computer. Wel mooi even bij kunnen lezen.

Vannacht alweer verrot geslapen, intussen al weken. Ik ga de huisarts maar even bellen straks (als ik uit deze wachtrij kom... :{ ) even overleggen of ik een strip van mijn oude medicatie kan krijgen waar ik wel aardig op sliep. Kijken of we dit kunnen doorbreken, want dit gaat me opbreken.
Als het dat niet al doet :{
Fake it till you make it...
pi_219003472
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:29 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik dacht even dat je mensen van hier had aangeschreven, ha ha ha ik ben nog niet wakker
Dat dacht ik eerst ook te lezen :+
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:35:00 #207
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219003488
Succes met wachten, Nijna en hopelijk kan de huisarts iets voor je betekenen
pi_219003500
@exode
Wel tof dat er al een kennismakingsgesprek gaat plaatsvinden! Ga je, mocht de pup bij jullie komen, ook daarover op Insta schrijven? O+
Dan wordt het wel heel echt al hè.

Wisten de kinderen het nu al? *O*
pi_219003508
@Ynske Dat gevoel van niks en leeg zijn is heel herkenbaar. :*
Geen idee wat er verder speelt maar soms is alles zo meh, meh en meh.
pi_219003583
Inmiddels een uur in de wacht, ik denk dat ik het later nog maar eens probeer... zouden ze een never ending wachtrij hebben waar ze lastige mensen in zetten... :+
Dat wachtmuziekje doet me denken aan de sims _O-

Zie net op de site van de huisarts dat ze er deze week niet zijn, dus volgende week maar proberen, die week extra plafondstaren zal vast ook niet meer uitmaken.
pi_219003593
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:37 schreef vencodark het volgende:
@:exode
Wel tof dat er al een kennismakingsgesprek gaat plaatsvinden! Ga je, mocht de pup bij jullie komen, ook daarover op Insta schrijven? O+
Dan wordt het wel heel echt al hè.

Wisten de kinderen het nu al? *O*
Ik heb een pagina voor onze hond, gewoon voor de lol, omdat dat beest soms zo lomp is en de familie het een beetje kan volgen maar dat is dus echt een hele wereld...

Superleuk exode, ben benieuwd! Hoe vinden de kinderen het?

Ynske, veel sterkte ik hoop dat je hulp hebt hierbij.
S. 2014
J. 2016
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:54:24 #212
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219003609
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ik heb een pagina voor onze hond, gewoon voor de lol, omdat dat beest soms zo lomp is en de familie het een beetje kan volgen maar dat is dus echt een hele wereld...

Superleuk exode, ben benieuwd! Hoe vinden de kinderen het?

Ynske, veel sterkte ik hoop dat je hulp hebt hierbij.
Ik had TikTok voor de hond. Maar mijn kinderen vonden dat cringe omdat blijkbaar hun vrienden het dan ook zagen. Dus ja, maar mee gestopt.
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:56:47 #213
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219003620
Ik moet eigenlijk ook in de wacht gaan hangen bij Coolblue. Onze magnetron/oven van nog geen jaar oud, daar is gewoon, ik weet effe niet hoe ik het uit moet leggen de coating aan de binnenkant kapot. En geen van ons vieren heeft er met een mes in zitten krassen, of iets dergelijks. En op een andere plek is het ook een beetje.

[l

[ Bericht 0% gewijzigd door amaranta op 13-10-2025 10:03:02 ]
pi_219003627
Lekker dan @Nijna, die wachtrij. Zou fijn zijn als er de optie terugbellen was ingebouwd, dat doen sommige bedrijven wel. Niet dat ik ooit op die knop druk, maar het kan wél ;)

En plafondstaren, check :{ Je zou iets van valeriaan kunnen proberen nu de ha er niet is? Sterkte ermee iig, want dit breekt echt op.
If they say
pi_219003647
Das niet goed hoor, @amaranta! Anders mailtje ertegenaan gooien?

En dat insta he, geen idee hoe dat werkt, maar kan dat gewoon anoniem? Dat je niet gevonden kan worden, zeg maar. Dat wel degenen van wie je wil dat ze je zien ook kunnen zien? Jaa, socialmedian00b hier :@
If they say
pi_219003672
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:54 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik had TikTok voor de hond. Maar mijn kinderen vonden dat cringe omdat blijkbaar hun vrienden het dan ook zagen. Dus ja, maar mee gestopt.
Hahaha ik zei van de weekend dat ik dat ging doen omdat de hond zich leent voor filmpjes met een voice over... maar werd niet enthousiast ontvangen....
S. 2014
J. 2016
pi_219003686
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 10:02 schreef Mushanga71 het volgende:
Das niet goed hoor, @:amaranta! Anders mailtje ertegenaan gooien?

En dat insta he, geen idee hoe dat werkt, maar kan dat gewoon anoniem? Dat je niet gevonden kan worden, zeg maar. Dat wel degenen van wie je wil dat ze je zien ook kunnen zien? Jaa, socialmedian00b hier :@
Als jij een andere naam gebruikt en een andere foto is t relatief anoniem toch?

Via onze insta wel de 2 broertjes en 1 zusje van Cooper gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
pi_219004442
Nog voor de statistieken: juli 2018, ik was toen 34.

Wat leuk dat jullie een kennismakingsgesprek hebben met een fokker @exode! Hopelijk komt er een mooie pup uit voort O+ En ik had dezelfde error als Amaranta met het woord fokkers :')

@Nijna, wat raar dat je zo slecht slaapt, goed dat je de huisarts hebt gebeld en hopelijk kan die je helpen!

@Ynske, ik weetniet wat er speelt, maar je hart kan je hier altijd luchten als dat een beetje helpt. Al is het alleen al om je wat minder alleen te voelen. Heel veel sterkte :*
pi_219004582
Ik vind accounts uit naam van een dier ook een beetje cringe. Net als accounts uit naam van een baby of jong kind. Mijn ouders houden altijd een blog bij op vakantie, en hadden een keer de kat meegenomen. Hebben ze de hele blog uit naam van de kat geschreven, zo irritant. Plus dat de kat in kwestie ooit (ook) mijn kat was dus ik kan garanderen dat de gedachtes die ze het beest toeschreven niet altijd matchte met het karakter van het beestje.
pi_219004731
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 12:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind accounts uit naam van een dier ook een beetje cringe. Net als accounts uit naam van een baby of jong kind. Mijn ouders houden altijd een blog bij op vakantie, en hadden een keer de kat meegenomen. Hebben ze de hele blog uit naam van de kat geschreven, zo irritant. Plus dat de kat in kwestie ooit (ook) mijn kat was dus ik kan garanderen dat de gedachtes die ze het beest toeschreven niet altijd matchte met het karakter van het beestje.
:D Vreselijk inderdaad!!
Of advertenties van honden of katten die een nieuw baasje zoeken.
Ik zag van de week een oproep van een hond die heel graag mama wilde worden!!
Het hele verhaal dus geschreven vanuit de hond. Ik kreeg plaatsvervangende schaamte. :X
Dus ze zochten een geschikte dekhond. }:|
pi_219004789
Over honden gesproken:
Er was hier een user die een aantal labradors had en ook met hen fokten. Via de webcam kon je al hun avonturen, tot adoptie, volgen. O+
Weet iemand hier wie dat was? Ze is al een aantal jaren gestopt.
pi_219004872
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 12:44 schreef vencodark het volgende:
Over honden gesproken:
Er was hier een user die een aantal labradors had en ook met hen fokten. Via de webcam kon je al hun avonturen, tot adoptie, volgen. O+
Weet iemand hier wie dat was? Ze is al een aantal jaren gestopt.
Oeh ja O+. Dat was zo cute! Heerlijk om tussendoor even te kijken, volgens mij ook nog tijdens een lockdownperiode. Echt even een feel-good momentje :D :@.

Edit: dat was Miss_Isis, zie reeks: Topicreeks: Een nestje puppy's! - In gespannen afwachting!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 13 oktober 2025 @ 13:38:33 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219005104
quote:
Ben ik met je eens. Ja ik spreek mezelf nu tegen.
In mijn geval was niet een account namens m’n hond, maar over m’n hond.
pi_219005173
O
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 12:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Oeh ja O+. Dat was zo cute! Heerlijk om tussendoor even te kijken, volgens mij ook nog tijdens een lockdownperiode. Echt even een feel-good momentje :D :@.

Edit: dat was Miss_Isis, zie reeks: Topicreeks: Een nestje puppy's! - In gespannen afwachting!
Ooohja. Thx! O+
Tijdens corona inderdaad!
pi_219005191
quote:
Ik vind accounts uit naam van een dier ook een beetje cringe. Net als accounts uit naam van een baby of jong kind.
Eens, met 1 uitzondering op de regel: Mr. Milo. Die kat is mijn held. Al ben ik blij dat het niet mijn kat is, het lijkt me heel vermoeiend :+. Maar bizar dat een kat zo slim kan zijn _O_.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219005220
Net gebeld door werk.
Om aan mijn uren te komen, moet ik 4 diensten p/w gaan draaien van 16:00-22:00.
Ik vind het best lastig dat ik dan 4 avonden niet meer thuis ben met het eten of mijn dochter naar bed te brengen. -O-
pi_219005248
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 13:57 schreef vencodark het volgende:
Net gebeld door werk.
Om aan mijn uren te komen, moet ik 4 diensten p/w gaan draaien van 16:00-22:00.
Ik vind het best lastig dat ik dan 4 avonden niet meer thuis ben met het eten of mijn dochter naar bed te brengen. -O-
Dat snap ik wel, dat lijkt me ook best rot. Zeker met andere dingen die nu spelen is het denk ik een lastige combi. Is er geen mogelijkheid om dag- en avonddiensten af te wisselen? Om de week bijvoorbeeld?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219005299
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Dat snap ik wel, dat lijkt me ook best rot. Zeker met andere dingen die nu spelen is het denk ik een lastige combi. Is er geen mogelijkheid om dag- en avonddiensten af te wisselen? Om de week bijvoorbeeld?
Dat stelde ik ook voor maar de anderen, die nu ook overdag werken en maximaal tot 19:00, hebben er natuurlijk ook geen trek in om privé alles om te gooien.
Al was het maar 1 dienst hè. :{
pi_219005355
Als je het niet wil, moet je het niet doen. Ze kunnen wel eisen stellen, maar dat kan jij ook.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_219005364
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Als jij een andere naam gebruikt en een andere foto is t relatief anoniem toch?

Via onze insta wel de 2 broertjes en 1 zusje van Cooper gevonden.

[Spoiler]
Ik zal het zoon es vragen want die heeft wel insta, geloof ik. Heb echt geen idee hoe dat werkt :@
If they say
pi_219005379
Oh @vencodark, die overdag collega's willen niet een keer of om de week ofzo wat schuiven?
Die denken ook laat maar mooi zoals het nu is...?
Lastig :{ :*
pi_219005414
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:11 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat stelde ik ook voor maar de anderen, die nu ook overdag werken en maximaal tot 19:00, hebben er natuurlijk ook geen trek in om privé alles om te gooien.
Lekker collegiaal -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219005502
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:28 schreef Nijna het volgende:
Oh @:vencodark, die overdag collega's willen niet een keer of om de week ofzo wat schuiven?
Die denken ook laat maar mooi zoals het nu is...?
Lastig :{ :*
Dat vermoed ik niet. Maar ik heb wel aangegeven dat een andere dienst, al was het maar 1 x p/w ook best mogelijk is.

Maar eerlijk: zouden jullie dat doen? Speciaal voor je collega zelf ‘s avonds gaan draaien ipv overdag, zoals je altijd hebt gedaan?
Ik word het meest benadeeld door dit plan maar daar kunnen mijn collega’s zelf ook niets aan doen.
Die blijven natuurlijk het liefst ‘hun’ standaard diensten draaien.
pi_219005506
Ik zou eens gaan informeren hoe dit wettelijk in elkaar steekt. Ik weet dat als je vaste uren werkt elke week, je recht hebt op die specifieke uren. Maar als het bedrijf niet meer open gaat tijdens die uren dan hebben ze ‘zwaarwegende belangen’ dacht ik en kunnen ze wel je uren wijzigen, maar ik betwijfel of ze dat naar elke willekeurige tijd kunnen wijzigen of dat het in overleg moet. Wellicht kan het juridisch loket je daarbij helpen? Of nog beter: een vakbond (als je lid bent). Die hebben die kennis wel.

Met kinderen zou ik deze tijden sowieso weigeren. Je werkt om te leven, niet andersom.
pi_219005508
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:33 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Lekker collegiaal -O-.
Ja ho, ik sprak net nog maar de leidinggevende. Ik heb geen collega’s gesproken verder. :)
pi_219005521
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:11 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wat een rotsituatie zeg :( Maar laat je alsjeblieft niet zo makkelijk afschepen. Heb je een eenzijdig wijzigingsbeding in je arbeidsovereenkomst? En/of staan je werktijden opgenomen in je arbeidsovereenkomst? Hoe lang werk je al op deze manier en wat is het belang van de werkgever om deze werktijden opeens te willen wijzigen?

Bij een eenzijdige wijziging zal altijd een belangenafweging plaats moeten vinden, waarbij het belang van een werkgever echt wel zwaar mee zal tellen als er sprake is van een organisatorische noodzaak, maar wat jouw belang niet ondergeschikt maakt. Eenvoudig nee zeggen omdat je niet wil gaat niet op, maar er kan wel samen gekeken worden naar een oplossing die voor beide partijen werkt. En als er andere werktijden mogelijk zijn en daarvoor moet in het rooster met andere mensen geschoven worden, then so be it. Ze kunnen niet alleen jou of een clubje medewerkers laten opdraaien voor deze wijziging en maar verwachten dat je je daarnaar voegt als de gevolgen voor jou zo groot zijn.
  maandag 13 oktober 2025 @ 14:58:46 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219005596
Oef Venco,daar zou ik ook niet gelukkig mee zijn. Dat is wel een hele grote verandering voor de gezinsdynamiek.

Hopelijk kun je wat met alle tips die al gegeven zijn.
pi_219005666
Lieve dames, ik kan hier wel alle details mbt mijn werk op tafel gooien maar de gesprekken met de grote baas zijn al geweest.
De wijziging komt vanwege bezuinigingen.
Het team bestaat uit 6 mensen, 2 ervan worden overgeplaatst vanwege deze bezuiniging.
Natuurlijk kan ik aangeven deze uren niet te willen werken maar dat heeft tot gevolg: 1. Dat ik minder uren zou hebben en 2. Eventueel uren bij een andere locatie moet uitvoeren.
Dat wordt qua werktijden een grotere puzzel.

Maar: ik wil ‘voorlopig’ deze avonden wel doen. Ik vind het kut maar ik ga gewoon op zoek naar iets erbij.
In de hoop dat ik 1 avond kan laten vallen.

Het overvalt ons allemaal. Dus het moet vrij snel geschakeld worden.
Mijn collega’s hebben ook hun privé leven en voor hen is in de avonden werken ook vrij onmogelijk.

Overigens werk ik al sinds 2019 deze diensten. -O-
pi_219005689
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat vermoed ik niet. Maar ik heb wel aangegeven dat een andere dienst, al was het maar 1 x p/w ook best mogelijk is.

Maar eerlijk: zouden jullie dat doen? Speciaal voor je collega zelf ‘s avonds gaan draaien ipv overdag, zoals je altijd hebt gedaan?
Ik word het meest benadeeld door dit plan maar daar kunnen mijn collega’s zelf ook niets aan doen.
Als een paar collega's het zien zitten om 1x per week of zelfs om de week een avond te draaien, ben jij al enorm geholpen. Ik zou dat denk ik wel doen. Ik ga er daarbij vanuit dat er ook een toeslag geldt voor avondwerk, dus dat de collega in kwestie er iets op vooruit gaat door een avonddienst over te nemen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 13 oktober 2025 @ 15:20:17 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219005721
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:08 schreef vencodark het volgende:
Lieve dames, ik kan hier wel alle details mbt mijn werk op tafel gooien maar de gesprekken met de grote baas zijn al geweest.
De wijziging komt vanwege bezuinigingen.
Het team bestaat uit 6 mensen, 2 ervan worden overgeplaatst vanwege deze bezuiniging.
Natuurlijk kan ik aangeven deze uren niet te willen werken maar dat heeft tot gevolg: 1. Dat ik minder uren zou hebben en 2. Eventueel uren bij een andere locatie moet uitvoeren.
Dat wordt qua werktijden een grotere puzzel.

Maar: ik wil ‘voorlopig’ deze avonden wel doen. Ik vind het kut maar ik ga gewoon op zoek naar iets erbij.
In de hoop dat ik 1 avond kan laten vallen.

Het overvalt ons allemaal. Dus het moet vrij snel geschakeld worden.
Mijn collega’s hebben ook hun privé leven en voor hen is in de avonden werken ook vrij onmogelijk.

Overigens werk ik al sinds 2019 deze diensten. -O-
Ik bewonder je positieve mindset!
pi_219005739
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 15:20 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik bewonder je positieve mindset!
Dit idd ^^.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_219005796
Nou, positief. Ik heb vorige week nog zitten janken toen ik het voor het eerst hoorde. :')
Maar nu is het definitief en weet ik waar ik aan toe ben.
En het team kan er niets aan doen dus kan niemand iets verwijten.

Positief? Nee. Ik ben er echt wel somber over maar wat ga je eraan doen?
Op zoek naar wat anders dus.
pi_219006213
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik zou er denk ik niet direct om staan te springen, maar er veranderen dingen in het bedrijf, ik vind dat een leidinggevende dan ook wel kan zeggen dat iedereen een beetje moet meebuigen ipv alleen de mensen die de nacht deden... maar misschien is dat een te idealistisch beeld?

Misschien is dit ook wel een mooi zetje om toch verder te kijken en kan je het tot die tijd er maar mee doen... ik vind het wel knap dat je er zo overheen stapt en er het beste van wilt maken :*
pi_219006326
Mijn andere collega’s, degene die blijven, moeten ook allemaal een dienst extra per week draaien om aan hun uren te komen.
Ik ben alleen de enige die qua werktijden gigantisch naar voren geschoven moet worden.

Hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik baal. :(
pi_219006616
Het is toch ook stom, @vencodark
Daar mag je van balen.
Kijk om je heen en zoek wat anders en tot die tijd maak je het zo oke mogelijk op je huidige werk.
pi_219006835
Logisch dat je baalt venco! En wellicht komt er ook nog boosheid of andere emoties. En dat is heel normaal. Het is gewoon klote dat je veilige haven op het gebied van werk verdwijnt/veranderd. En je weer helemaal moet zoeken hoe het te combineren gaat zijn met het thuisfront. En zeker als dat niet meteen lukt.

Maar vind het knap hoe je het toch gewoon maar gaat doen en een plan hebt om verder te zoeken voor iets er bij! :*
pi_219009205
Thx ya’ll. O+

Ik kreeg een reactie op mijn sollicitatie voor huishoudelijke hulp.
Ik ben uitgenodigd voor een groepsmeet via Teams met allerlei andere kandidaten.
Camera én mic. moet aan, duurt allemaal 1 á 1,5 uur. ;(
Echt vreselijk, vreselijk! Ik heb al een hekel aan videobellen, zit nooit in meets of wat dan ook.
Kill me, kill me now!

Ik wil dit echt niet. :@
pi_219009402
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:38 schreef vencodark het volgende:
Thx ya’ll. O+

Ik ben uitgenodigd voor een groepsmeet via Teams met allerlei andere kandidaten.
Echt vreselijk, vreselijk! Ik heb al een hekel aan videobellen, zit nooit in meets of wat dan ook.
Kill me, kill me now!

Wat een bijzondere manier van solliciteren! In een gesprek met meerdere kandidaten en dan ook nog eens online.
Ik weet ook niet of ik daar aan mee zou willen doen hoor. Lijkt me ook echt verschrikkelijk. Dus afhankelijk van hoe graag je die functie wil zou ik er voor kiezen om het wel of niet te doen..
pi_219009912
quote:
Thx ya’ll. O+

Kill me, kill me now!

Bijzonder, zo'n groepssollicitatie... nog nooit van gehoord. Ik zou er ook niet heel blij van worden geloof ik.
Het klinkt wel als een harde nee van jouw kant, lijkt me een lastige afweging...
pi_219009974
quote:
Thx ya’ll. O+

Kill me, kill me now!

Ooit een groeps sollicitatie gehad voor een baan in de kinderopvang, met een hele groep jezelf in 2 minuten verkopen... was gezellig met die anderen maar qua sollicitatie volkomen kansloos.

Is er geen andere organisatie die je kunt benaderen? Of wellicht zoeken ze wel een gastvrouw bij t plaatselijke verzorgingshuis? Weet je achtergrond natuurlijk niet
S. 2014
J. 2016
pi_219010020
Het gaat om een huishoudelijk hulp functie.
Krijg je een halve week van tevoren het adres of adressen door en maak je zelf een afspraak met de cliënt.
Het betaalt als een tiet: ¤25 á ¤30 p/u.

Dus die groepsmeet is voor informatie en welke opties er zijn. Ze zoeken dus meerdere mensen.
Na die meet, kan je je inschrijven en daarna nog eens 1 of 2 gesprekken.

Maar ik had wel verwacht dat er een soort ‘addertje’ onder zou zitten, gezien het uurloon.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:21:09 #252
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219010081
Als je richting huishoudelijke iets zoekt, dan kun je ook kijken bij zorginstellingen. Daar zoeken ze vaak mensen voor poetsen met een praatje.
Of bijvoorbeeld met zo’n lunchkarretje in het ziekenhuis. Dat lijkt me oprecht leuk werk.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:22:53 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219010088
Voor wie een paar uur tijd heeft. De podcast “Op zoek naar Marlotte” van Zembla
Bizar dekt de lading niet.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)rlotte-heeft-gemaakt

[ Bericht 2% gewijzigd door amaranta op 14-10-2025 08:35:40 ]
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:23:47 #254
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_219010095
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:04 schreef vencodark het volgende:
Krijg je een halve week van tevoren het adres of adressen door en maak je zelf een afspraak met de cliënt.

Dus die groepsmeet is voor informatie en welke opties er zijn. Ze zoeken dus meerdere mensen.

Maar ik had wel verwacht dat er een soort ‘addertje’ onder zou zitten, gezien het uurloon.
Klinkt als een zzp-constructie, waarbij je zelf alle risico moet dragen mbt ziekte en pensioen e.d.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:26:41 #255
148247 taxibabe
pi_219010113
quote:

Mag ik vragen om welke zorgaanbieder het gaat? :@ (mag ook in DM als je dat liever doet)
Ik heb in het verleden veel te maken gehad met huishoudelijke zorg, en dan met name over de zorgcowboys. Er zijn veel aanbieders die het randje van de wet op zoeken ten nadele van de medewerkers.. :X
pi_219010169
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 07:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]
Ooit een groeps sollicitatie gehad voor een baan in de kinderopvang, met een hele groep jezelf in 2 minuten verkopen... was gezellig met die anderen maar qua sollicitatie volkomen kansloos.

Is er geen andere organisatie die je kunt benaderen? Of wellicht zoeken ze wel een gastvrouw bij t plaatselijke verzorgingshuis? Weet je achtergrond natuurlijk niet
Ik heb er ook niet direct vertrouwen in maar ik denk niet zo heel positief over mezelf. :')
Ik ben dan ook vrij beperkt qua werktijden natuurlijk.

Qua achtergrond heb ik een hbo diploma maatschappelijk werk met 15 jaar catering ervaring. _O- :')
pi_219010179
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Klinkt als een zzp-constructie, waarbij je zelf alle risico moet dragen mbt ziekte en pensioen e.d.
Ja, het kán niet anders dan dat er ‘iets’ moet zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:26 schreef taxibabe het volgende:

[..]
Mag ik vragen om welke zorgaanbieder het gaat? :@ (mag ook in DM als je dat liever doet)
Ik heb in het verleden veel te maken gehad met huishoudelijke zorg, en dan met name over de zorgcowboys. Er zijn veel aanbieders die het randje van de wet op zoeken ten nadele van de medewerkers.. :X
Doe ik!
pi_219010305
Jeetje Venco, wat een positieve doorzetter ben je. Knap dat je meteen vol in de actie gaat.
pi_219010399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:56 schreef exode het volgende:
Jeetje Venco, wat een positieve doorzetter ben je. Knap dat je meteen vol in de actie gaat.
Lief. O+
Maar ja. Achterover leunen en straks gezellig 4 avonden weg zijn, klinkt ook nog niet zo chill.

Aan de andere kant: ik zit niet op de schopstoel.
En ik heb een leuke baan hoor, daar niet van.
Voordeel ik ook dat ik voortaan fatsoenlijke nachtrust heb en overdag meer tijd.
Het zij zo.
pi_219010401
quote:

Groeps sollicitatie had ik ook bij de huishoudelijke hulp jaren geleden, dat was daar standaard maar dat was voor het tijdperk videobellen.
Het was vooral een infopraatje waar ik naar moest luisteren. Lijkt me raar als iedereen een uur lang de microfoon aan moet hebben staan net als de camera.

Betaald wel heel flink, in mijn tijd was het minimum uurloon. Tijden veranderen maar ik zou idd ff zoeken naar het addertje.
pi_219010415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:09 schreef Elleska het volgende:

[..]
Groeps sollicitatie had ik ook bij de huishoudelijke hulp jaren geleden, dat was daar standaard maar dat was voor het tijdperk videobellen.
Het was vooral een infopraatje waar ik naar moest luisteren. Lijkt me raar als iedereen een uur lang de microfoon aan moet hebben staan net als de camera.

Betaald wel heel flink, in mijn tijd was het minimum uurloon. Tijden veranderen maar ik zou idd ff zoeken naar het addertje.
Ja, de camera en mic moeten aan als je een vraag gesteld wordt, zo las ik het.
Niet in mijn post geschreven, blijkbaar. :)
Ik kan dat ene gesprek ingaan en dan beslissen.

Ik neem trouwens het hele topic over. Sorry. :D

* vencodark duikt even weg.
pi_219010520
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:10 schreef vencodark het volgende:
Ik neem trouwens het hele topic over. Sorry. :D

* vencodark duikt even weg.
Prima toch, je hebt iets te melden!
pi_219010551
Ik kan er ook wel iets in gooien... De airfryer is stuk. Het beveiligingspinnetje breekt steeds af. Dus ik wil contact met de klantenservice. Maar als ik dat doorgeklikt heb, gaat Philips er meteen van uit dat ik mijn hele apparaat ga opsturen.
Voelt nogal rigoreus als er niemand een oordeel heeft geveld over mijn klacht -O- Dus nu twijfel ik of dit wel goedkomt...
pi_219010605
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:22 schreef Hupje het volgende:
Ik kan er ook wel iets in gooien... De airfryer is stuk. Het beveiligingspinnetje breekt steeds af. Dus ik wil contact met de klantenservice. Maar als ik dat doorgeklikt heb, gaat Philips er meteen van uit dat ik mijn hele apparaat ga opsturen.
Voelt nogal rigoreus als er niemand een oordeel heeft geveld over mijn klacht -O- Dus nu twijfel ik of dit wel goedkomt...
Die van ons is er ook weleens acuut mee opgehouden. Andere oorzaak, dat wel.
Moesten we ook het hele ding opsturen en zo kwam het uit dat ze het fixten én een nieuwe opsturen.
Toen hadden we er 2. *)
We bewaren ook altijd de doos zodat het fatsoenlijk opgestuurd kan worden. :) Wij ervaren tenminste een goeie service.
pi_219010634
Ik sta weer in de wacht bij Ohra... maar deze meneer is nu aan het uitzoeken hoe ze dit berekend hebben, dus ben alweer een aantal stappen verder.... maar ik denk dat ze het zelf ook niet snappen... want het duurt vrij lang :+

@vencodark, rustig typen hoor!

@Hupje, zou ik ook hebben dat ik het liever even overleg ipv gelijk het hele ding op te sturen.
Wij moesten een keer de stofzuiger opsturen, ging wel een paar weken duren. Toen heb ik maar een andere gekocht terwijl die ene opgestuurd was, want een paar weken niet stofzuigen vond ik wel vrij lang.
pi_219010642
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Moesten we ook het hele ding opsturen en zo kwam het uit dat ze het fixten én een nieuwe opsturen.
Toen hadden we er 2. *)
We bewaren ook altijd de doos zodat het fatsoenlijk opgestuurd kan worden. :) Wij ervaren tenminste een goeie service.
Dus jij zegt, opsturen komt goed? Dan moet ik maar een doos zoeken... Ik heb veel dozen bewaard, maar deze niet, uiteraard.
pi_219010722
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:30 schreef Hupje het volgende:

[..]
Dus jij zegt, opsturen komt goed? Dan moet ik maar een doos zoeken... Ik heb veel dozen bewaard, maar deze niet, uiteraard.
Nou ja, in ons geval kwam dat goed. Dubbel dus. :@
Maar ik weet natuurlijk niet of het altijd essentieel is om op te sturen of dat ze bijv. ook aan service aan huis doen ofzo.
Het was gelukkig ook vrij snel voor elkaar. We misten onze fryer gelijk al.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:46:21 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219010805
Ik moet nog steeds bellen over die oven. Ik ontdekte gisteren nog een enorme kras in de oven. Echt oprecht dat wij niet met ons bestek in de oven zitten te krassen. Maar goed, zolang mijn man de factuur niet doorstuurt kan ik dus niet bellen met de blauwe.
pi_219010849
Als het een informatiebijeenkomst is kan ik mee voorstellen dat di en groupe is. Als daarna nog individuele gesprekken gaan komen. Waarschijnlijk omdat er uiteindelijk toch mensen afhaken als er meer info gedeeld is en het dan voor hun heel veel individuele gesprekken zijn waarbij er veel afvallen. Al dit de insteek is zou ik er denk ik minder snel op afknappen. Vooral luisteren naar de info en evt een vraag stellen om het voor jezelf nog wat te verduidelijken.

Opsturen van de airfryer bij een afgebroken pinnetje lijkt me ook vrij rigoureus, maar ze zullen vast weten wat ze doen (en waarschijnlijk de ervaring hebben dat als niet het hele ding wordt opgestuurd ze dingen missen er er langer mee bezig zijn of zo).
pi_219010925
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:27 schreef vencodark het volgende:

[..]
Toen hadden we er 2. *)
Zo heb ik tot 2x toe eeb vervangend IPL apparaat van de gekregen.
Nogal kak dat er 2x een niet werkte maar wel opgelost.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219010954
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:22 schreef amaranta het volgende:
Voor wie een paar uur tijd heeft. De podcast “Op zoek naar Marlotte” van Zembla
Bizar dekt de lading niet.

https://www.bnnvara.nl/ze(...)rlotte-heeft-gemaakt
Daar had @Vlinder het van de week nog over!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_219011068
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:52 schreef hilliebillie het volgende:
Opsturen van de airfryer bij een afgebroken pinnetje lijkt me ook vrij rigoureus, maar ze zullen vast weten wat ze doen (en waarschijnlijk de ervaring hebben dat als niet het hele ding wordt opgestuurd ze dingen missen er er langer mee bezig zijn of zo).
Nou, dat dus. Maar ik kan geen enkele mogelijkheid tot menselijk/chatbot contact vinden. Alleen het formulier invullen en dan staat er aan het eind: stuur maar op.
pi_219011393
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 09:46 schreef amaranta het volgende:
Ik moet nog steeds bellen over die oven. Ik ontdekte gisteren nog een enorme kras in de oven. Echt oprecht dat wij niet met ons bestek in de oven zitten te krassen. Maar goed, zolang mijn man de factuur niet doorstuurt kan ik dus niet bellen met de blauwe.
Misschien kan je man bellen met de blauwe...

@Hupje en als je googled op het telefoonnummer van de klantenservice is er dan nog iets te vinden?

Ik heb intussen duidelijk wat er mis is gegaan bij Ohra, of eigenlijk bij degene die de nota heeft aangeleverd. Ik had het al voorspeld. Ik vroeg om een nota van het hele jaar, maar ze hebben er 2x een half jaar van gemaakt (we betellen elk half jaar nieuwe lenzen omdat ze dan de sterkte weer even meten) en omdat de eerste in februari was en we pas in september toestemming kregen, heeft de verzekering die eerste nota niet meegeteld, want toen hadden we geen toestemming :{ .
Terwijl ze dus toestemming hebben gegeven voor een jaarpakket, want in de offerte stond dat wel.
Daarom wilde ik ook gewoon een nota die eruit zag als de offerte, om onduidelijkheid te voorkomen. Maar dat kon blijkbaar niet.

Gevalletje: ik zei het toch...
Volgens mij kan ik ook helemaal niet 2x per jaar indienen, maar dat terzijde.
Ik hoop dat ze er iets mee gaan doen, het is best een bedrag... And now we wait... again.
pi_219013051
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:23 schreef livelink het volgende:

[..]
Dit, is precies wat ik ook wilde zeggen inderdaad. Wat goed wel dat je meteen om je heen aan het kijken bent @vencodark, al snap ik ook hoe dubbel en moeilijk het voor je moet voelen. En je neemt het topic niet over he, gewoon blijven spuien, juist fijn dat je het hier kwijt kan!

@Nijna, hopelijk gaat Ohra het voor je oplossen en gaat het jou nu geen extra geld kosten :N

Vrouwlief heeft de 8 jarige gisteren opgehaald van school, de juf had een berichtje gestuurd dat het echt niet goed leek te gaan. Op aanraden van de juf heb ik haar vandaag ook thuis gehouden, ze heeft gewoon echt geen energie meer en er was vandaag ook nog eens een onbekende invaller wat voor stress zou hebben gezorgd. Biiiijjjna vakantie (voor de rest van het gezin dan, ik mag gewoon door zoals altijd :'))
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:17:35 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_219013882
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:10 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Daar had @:Vlinder het van de week nog over!
Hehehe, ik voel bepaalde Foknamen ineens opborrelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219013937
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 15:09 schreef Schanu het volgende:

[..]
Dit, is precies wat ik ook wilde zeggen inderdaad. Wat goed wel dat je meteen om je heen aan het kijken bent @:vencodark, al snap ik ook hoe dubbel en moeilijk het voor je moet voelen. En je neemt het topic niet over he, gewoon blijven spuien, juist fijn dat je het hier kwijt kan!

@:Nijna, hopelijk gaat Ohra het voor je oplossen en gaat het jou nu geen extra geld kosten :N

Vrouwlief heeft de 8 jarige gisteren opgehaald van school, de juf had een berichtje gestuurd dat het echt niet goed leek te gaan. Op aanraden van de juf heb ik haar vandaag ook thuis gehouden, ze heeft gewoon echt geen energie meer en er was vandaag ook nog eens een onbekende invaller wat voor stress zou hebben gezorgd. Biiiijjjna vakantie (voor de rest van het gezin dan, ik mag gewoon door zoals altijd :'))
Ohra belde me al terug, ze gaan er nog eens naar kijken... fingers crossed maar weer.

Oh die net te lange weken tot de vakantie, we hebben ze op het moment niet gelukkig, maar herkenbaar van eerder. Slim om de 8 jarige vandaag thuis te houden ivm invaller. :*

Ik zit die podcast te luisteren "op zoek naar Marlotte" wat een bizar verhaal... ben nog niet aan het eind.
pi_219013962
Wij hebben al herfstvakantie en ik ben zelf ook vrij.
Super lekker, ben er toch wel aan toe terwijl ik het afgelopen jaar al ziekelijk veel vrij geweest ben ivm teveel vakantie uren tot vervelens toe.
Morgenavond met een vriendin naar de bioscoop.
Dat is een partij lang geleden dat ik naar een volwassen film ging. :D
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 oktober 2025 @ 17:30:34 #278
148247 taxibabe
pi_219013966
Ik zat laatst ook ineens aan een user te denken hoe het met haar zou zijn. Ik kan niet op haar naam komen.
Ik weet nog dat ze meerlingen had en dat ze een lotusbevalling had. Ik geloof dat ze ook fotografe was.
pi_219014030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:30 schreef taxibabe het volgende:
Ik zat laatst ook ineens aan een user te denken hoe het met haar zou zijn. Ik kan niet op haar naam komen.
Ik weet nog dat ze meerlingen had en dat ze een lotusbevalling had. Ik geloof dat ze ook fotografe was.
Ik weet haar username niet, maar dit is haar Linkedin (tenzij ik helemaal in de war ben) https://www.linkedin.com/in/zwaanopdemaan?originalSubdomain=nl
pi_219014036
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:44 schreef SaskiaR het volgende:

[..]
Ik weet haar username niet, maar dit is haar Linkedin (tenzij ik helemaal in de war ben) https://www.linkedin.com/in/zwaanopdemaan?originalSubdomain=nl
Dat is haar idd ik kom zo snel ook niet op haar nickname
pi_219014075
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:17 schreef Troel het volgende:

[..]
En Amerikaanse stopcontacten :+
pi_219014086
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:45 schreef F_r het volgende:

[..]
Dat is haar idd ik kom zo snel ook niet op haar nickname
Madivi volgens mij, als ik het meerlingentopic bekijk. Maar ze is al een tijdje niet meer hier geweest.
pi_219014149
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef SaskiaR het volgende:

[..]
Madivi volgens mij, als ik het meerlingentopic bekijk. Maar ze is al een tijdje niet meer hier geweest.
elamanilo !
pi_219014175
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:04 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
elamanilo !
Oja!
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:29:10 #285
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219014308
Miss Jones?(is die van de stopcontacten)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:29:31 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219014309
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 17:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Iets met een Miss Jones toch :+

Ik vond t iig heftig om te luisteren vandaag en enorm bozar
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 oktober 2025 @ 18:31:34 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_219014324
quote:

[..]
elamanilo !
Die ook :o

Iemand een linkje, geloof dat ik wat gemist heb
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf dinsdag 14 oktober 2025 @ 19:42:37 #288
148247 taxibabe
pi_219014947
quote:

[..]
elamanilo !
Owja, die bedoelde ik idd!!
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:06:30 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219015189
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 18:31 schreef Ynske het volgende:

[..]
Die ook :o

Iemand een linkje, geloof dat ik wat gemist heb
Ik ook ?
pi_219015312
Met elamanilo is niets raars hoor :) behalve dat ze haar inlog kwijt was en jaren onder een kerstkloon heeft gepost daardoor :D

Dat was de verrassingstweeling
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:26:46 #291
35189 Troel
scherp en bot
pi_219015410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
Met elamanilo is niets raars hoor :) behalve dat ze haar inlog kwijt was en jaren onder een kerstkloon heeft gepost daardoor :D

Ik wou net zeggen, volgens mij was daar niets raars aan, maar dat wordt ook niet gesuggereerd :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219015460
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef FlyingFish het volgende:

Dat was L-E/Nanukerst toch? Of die óók? :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:32:04 #293
35189 Troel
scherp en bot
pi_219015488
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nouja, het was al een nieuwe inlog, want in een nog andere inlog heeft ze toen meegedaan in mijn groep met de roundrobin :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:46:15 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_219015670
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Nouja, het was al een nieuwe inlog, want in een nog andere inlog heeft ze toen meegedaan in mijn groep met de roundrobin :)
Round Robin. Was dat die draagdoek die rond ging?
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:47:09 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_219015686
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:46 schreef amaranta het volgende:

[..]
Round Robin. Was dat die draagdoek die rond ging?
Nee, een boekje waar we allemaal een x aantal pagina's in maakten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:53:48 #296
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219015760
Round Robin. Boekje staat nog in de kast hier O+

elamanilo had eerst een andere nickname. Maar was een bewust keuze geloof ik.

En Miss Jones..... toen was ik zwanger van de oudste. Omg wat een verhaal was dat :X
pi_219015795
Hoe komt het nou ineens op oud-fokkers (niet perse ouders)?
Heb de aanleiding gemist, ondanks teruglezen. :P
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 20:59:07 #298
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_219015820
iets met een podcast
pi_219016030
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oja, ik haal nu twee mensen door elkaar idd :@