Ohra belde me al terug, ze gaan er nog eens naar kijken... fingers crossed maar weer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 15:09 schreef Schanu het volgende:
[..]
Dit, is precies wat ik ook wilde zeggen inderdaad. Wat goed wel dat je meteen om je heen aan het kijken bent @:vencodark, al snap ik ook hoe dubbel en moeilijk het voor je moet voelen. En je neemt het topic niet over he, gewoon blijven spuien, juist fijn dat je het hier kwijt kan!
@:Nijna, hopelijk gaat Ohra het voor je oplossen en gaat het jou nu geen extra geld kosten![]()
Vrouwlief heeft de 8 jarige gisteren opgehaald van school, de juf had een berichtje gestuurd dat het echt niet goed leek te gaan. Op aanraden van de juf heb ik haar vandaag ook thuis gehouden, ze heeft gewoon echt geen energie meer en er was vandaag ook nog eens een onbekende invaller wat voor stress zou hebben gezorgd. Biiiijjjna vakantie (voor de rest van het gezin dan, ik mag gewoon door zoals altijd)
Ik weet haar username niet, maar dit is haar Linkedin (tenzij ik helemaal in de war ben) https://www.linkedin.com/in/zwaanopdemaan?originalSubdomain=nlquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:30 schreef taxibabe het volgende:
Ik zat laatst ook ineens aan een user te denken hoe het met haar zou zijn. Ik kan niet op haar naam komen.
Ik weet nog dat ze meerlingen had en dat ze een lotusbevalling had. Ik geloof dat ze ook fotografe was.
Dat is haar idd ik kom zo snel ook niet op haar nicknamequote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:44 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ik weet haar username niet, maar dit is haar Linkedin (tenzij ik helemaal in de war ben) https://www.linkedin.com/in/zwaanopdemaan?originalSubdomain=nl
En Amerikaanse stopcontactenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hehehe, ik voel bepaalde Foknamen ineens opborrelen
Madivi volgens mij, als ik het meerlingentopic bekijk. Maar ze is al een tijdje niet meer hier geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:45 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat is haar idd ik kom zo snel ook niet op haar nickname
elamanilo !quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:52 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Madivi volgens mij, als ik het meerlingentopic bekijk. Maar ze is al een tijdje niet meer hier geweest.
Iets met een Miss Jones tochquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 17:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Hehehe, ik voel bepaalde Foknamen ineens opborrelen
Die ookquote:
Ik ook ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
Die ook
Iemand een linkje, geloof dat ik wat gemist heb
Ik wou net zeggen, volgens mij was daar niets raars aan, maar dat wordt ook niet gesuggereerdquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
Met elamanilo is niets raars hoorbehalve dat ze haar inlog kwijt was en jaren onder een kerstkloon heeft gepost daardoor
Dat was de verrassingstweeling
Dat was L-E/Nanukerst toch? Of die óók?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:16 schreef FlyingFish het volgende:
Met elamanilo is niets raars hoorbehalve dat ze haar inlog kwijt was en jaren onder een kerstkloon heeft gepost daardoor
Dat was de verrassingstweeling
Nouja, het was al een nieuwe inlog, want in een nog andere inlog heeft ze toen meegedaan in mijn groep met de roundrobinquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat was L-E/Nanukerst toch? Of die óók?
Round Robin. Was dat die draagdoek die rond ging?quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, het was al een nieuwe inlog, want in een nog andere inlog heeft ze toen meegedaan in mijn groep met de roundrobin
Nee, een boekje waar we allemaal een x aantal pagina's in maaktenquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Round Robin. Was dat die draagdoek die rond ging?
Oja, ik haal nu twee mensen door elkaar iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2025 20:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat was L-E/Nanukerst toch? Of die óók?
Geniale podcast idd! Ik moest ook meteen aan alle FOK!-scams denken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 08:22 schreef amaranta het volgende:
Voor wie een paar uur tijd heeft. De podcast “Op zoek naar Marlotte” van Zembla
Bizar dekt de lading niet.
https://www.bnnvara.nl/ze(...)rlotte-heeft-gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |