Dat snap ik wel, dat lijkt me ook best rot. Zeker met andere dingen die nu spelen is het denk ik een lastige combi. Is er geen mogelijkheid om dag- en avonddiensten af te wisselen? Om de week bijvoorbeeld?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:57 schreef vencodark het volgende:
Net gebeld door werk.
Om aan mijn uren te komen, moet ik 4 diensten p/w gaan draaien van 16:00-22:00.
Ik vind het best lastig dat ik dan 4 avonden niet meer thuis ben met het eten of mijn dochter naar bed te brengen.
Dat stelde ik ook voor maar de anderen, die nu ook overdag werken en maximaal tot 19:00, hebben er natuurlijk ook geen trek in om privé alles om te gooien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, dat lijkt me ook best rot. Zeker met andere dingen die nu spelen is het denk ik een lastige combi. Is er geen mogelijkheid om dag- en avonddiensten af te wisselen? Om de week bijvoorbeeld?
Ik zal het zoon es vragen want die heeft wel insta, geloof ik. Heb echt geen idee hoe dat werktquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Als jij een andere naam gebruikt en een andere foto is t relatief anoniem toch?
Via onze insta wel de 2 broertjes en 1 zusje van Cooper gevonden.
[Spoiler]
Lekker collegiaalquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat stelde ik ook voor maar de anderen, die nu ook overdag werken en maximaal tot 19:00, hebben er natuurlijk ook geen trek in om privé alles om te gooien.
Al was het maar 1 dienst hè.
Dat vermoed ik niet. Maar ik heb wel aangegeven dat een andere dienst, al was het maar 1 x p/w ook best mogelijk is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:28 schreef Nijna het volgende:
Oh @:vencodark, die overdag collega's willen niet een keer of om de week ofzo wat schuiven?
Die denken ook laat maar mooi zoals het nu is...?
Lastig![]()
Wat een rotsituatie zegquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat stelde ik ook voor maar de anderen, die nu ook overdag werken en maximaal tot 19:00, hebben er natuurlijk ook geen trek in om privé alles om te gooien.
Al was het maar 1 dienst hè.
Als een paar collega's het zien zitten om 1x per week of zelfs om de week een avond te draaien, ben jij al enorm geholpen. Ik zou dat denk ik wel doen. Ik ga er daarbij vanuit dat er ook een toeslag geldt voor avondwerk, dus dat de collega in kwestie er iets op vooruit gaat door een avonddienst over te nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vermoed ik niet. Maar ik heb wel aangegeven dat een andere dienst, al was het maar 1 x p/w ook best mogelijk is.
Maar eerlijk: zouden jullie dat doen? Speciaal voor je collega zelf ‘s avonds gaan draaien ipv overdag, zoals je altijd hebt gedaan?
Ik word het meest benadeeld door dit plan maar daar kunnen mijn collega’s zelf ook niets aan doen.
Die blijven natuurlijk het liefst ‘hun’ standaard diensten draaien.
Ik bewonder je positieve mindset!quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:08 schreef vencodark het volgende:
Lieve dames, ik kan hier wel alle details mbt mijn werk op tafel gooien maar de gesprekken met de grote baas zijn al geweest.
De wijziging komt vanwege bezuinigingen.
Het team bestaat uit 6 mensen, 2 ervan worden overgeplaatst vanwege deze bezuiniging.
Natuurlijk kan ik aangeven deze uren niet te willen werken maar dat heeft tot gevolg: 1. Dat ik minder uren zou hebben en 2. Eventueel uren bij een andere locatie moet uitvoeren.
Dat wordt qua werktijden een grotere puzzel.
Maar: ik wil ‘voorlopig’ deze avonden wel doen. Ik vind het kut maar ik ga gewoon op zoek naar iets erbij.
In de hoop dat ik 1 avond kan laten vallen.
Het overvalt ons allemaal. Dus het moet vrij snel geschakeld worden.
Mijn collega’s hebben ook hun privé leven en voor hen is in de avonden werken ook vrij onmogelijk.
Overigens werk ik al sinds 2019 deze diensten.![]()
Dit idd ^^.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik bewonder je positieve mindset!
Ik zou er denk ik niet direct om staan te springen, maar er veranderen dingen in het bedrijf, ik vind dat een leidinggevende dan ook wel kan zeggen dat iedereen een beetje moet meebuigen ipv alleen de mensen die de nacht deden... maar misschien is dat een te idealistisch beeld?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vermoed ik niet. Maar ik heb wel aangegeven dat een andere dienst, al was het maar 1 x p/w ook best mogelijk is.
Maar eerlijk: zouden jullie dat doen? Speciaal voor je collega zelf ‘s avonds gaan draaien ipv overdag, zoals je altijd hebt gedaan?
Ik word het meest benadeeld door dit plan maar daar kunnen mijn collega’s zelf ook niets aan doen.
Die blijven natuurlijk het liefst ‘hun’ standaard diensten draaien.
Wat een bijzondere manier van solliciteren! In een gesprek met meerdere kandidaten en dan ook nog eens online.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:38 schreef vencodark het volgende:
Thx ya’ll.![]()
Ik kreeg een reactie op mijn sollicitatie voor huishoudelijke hulp.
Ik ben uitgenodigd voor een groepsmeet via Teams met allerlei andere kandidaten.
Camera én mic. moet aan, duurt allemaal 1 á 1,5 uur.![]()
Echt vreselijk, vreselijk! Ik heb al een hekel aan videobellen, zit nooit in meets of wat dan ook.
Kill me, kill me now!
Ik wil dit echt niet.
Bijzonder, zo'n groepssollicitatie... nog nooit van gehoord. Ik zou er ook niet heel blij van worden geloof ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:38 schreef vencodark het volgende:
Thx ya’ll.![]()
Ik ben uitgenodigd voor een groepsmeet via Teams met allerlei andere kandidaten.
Echt vreselijk, vreselijk! Ik heb al een hekel aan videobellen, zit nooit in meets of wat dan ook.
Kill me, kill me now!
Ik wil dit echt niet.
Ooit een groeps sollicitatie gehad voor een baan in de kinderopvang, met een hele groep jezelf in 2 minuten verkopen... was gezellig met die anderen maar qua sollicitatie volkomen kansloos.quote:Op maandag 13 oktober 2025 22:38 schreef vencodark het volgende:
Thx ya’ll.![]()
Kill me, kill me now!
Ik wil dit echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |