Jij bent dus niet zo trots op je avatar?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze wellicht niet zo trots zijn op de zaak waar ze voor staan, dat ze zich schamen.
Volgens BNR waren alle negen deskundigen in de Eerste Kamer het unaniem eens over de asielwetten. Zoals die er nu liggen zijn ze een slecht idee.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:14 schreef Bluesdude het volgende:
Nog meer verval van de VVD
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)aal-kompas~ac22772b/
Als ik de peilingen zo wat volg dan maakt het verval van de VVD Nederland er niet bestuurbaarder op. Voor mij heft dit het genot behoorlijk op.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:42 schreef Bluesdude het volgende:
Ok..... ik juich wel , want VVD in verval
Mwah, een paar partijen hoeven in de peilingen nog maar een paar zetels te stijgen, en dat is in campagnetijd goed mogelijk, en er is wellicht een CDA - PvdA - D66 kabinet mogelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ik de peilingen zo wat volg dan maakt het verval van de VVD Nederland er niet bestuurbaarder op. Voor mij heft dit het genot behoorlijk op.
Door een zwaar zetelverlies van de VVD in de Tweede Kamer kan de partij besluiten voorlopig niet in een regeringscoalitie te stappen. Dan kan er geen stabiele meerderheidscoalitie worden gemaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:44 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ik de peilingen zo wat volg dan maakt het verval van de VVD Nederland er niet bestuurbaarder op. Voor mij heft dit het genot behoorlijk op.
Waarna zijn opportunistische trekpopjes in de2e kamer helemaal afgemaakt gaan worden door de oppositie.quote:
VOLT is zo democratisch, dat ze het debat met mensen die anders denken niet willen aangaan. Als je zo zeker bent dat het desinformatie is, ga je het debat aan, in plaats van dat je zwijgt.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:23 schreef Hexagon het volgende:
Wel hebben ze gelijk dat de FvD gewoon leugenaars zijn en dat is veel ernstiger
Ik zie VOLT kamerleden best veel in de Tweede Kamer in debat..... parblue..... met tegenstanders.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:20 schreef Black_Baron het volgende:
Volt zegt NOS-debat af, wil niet met FVD in discussie over klimaat - https://nos.nl/l/2585655
Volt is een wegloper. Wat een zielige partij is het ook.
Een politieke partij die niet eens met een tegenstander in debat gaat.
Waarom zou je disinformatie uberhaubt een podium willen geven? Ik meen me namelijk te herinneren dat je in dit topic nogal tekeer ging over een Irakees die een Duitser werd genoemd...quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
VOLT is zo democratisch, dat ze het debat met mensen die anders denken niet willen aangaan. Als je zo zeker bent dat het desinformatie is, ga je het debat aan, in plaats van dat je zwijgt.
Je zou je drukker moeten maken om een partij met een Kamerlid die insinueert een Nederlandse 6 januari goed te keurenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
VOLT is zo democratisch, dat ze het debat met mensen die anders denken niet willen aangaan. Als je zo zeker bent dat het desinformatie is, ga je het debat aan, in plaats van dat je zwijgt.
Wordt 3 koningen een officiële feestdag?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je drukker moeten maken om een partij met een Kamerlid die insinueert een Nederlandse 6 januari goed te keuren
Precies. Gewoon het debat aan gaan. En niet weglopen voor andersdenkenden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waarom zou je disinformatie uberhaubt een podium willen geven? Ik meen me namelijk te herinneren dat je in dit topic nogal tekeer ging over een Irakees die een Duitser werd genoemd...
Je spreekt jezelf dus tegen. Wat je waarschijnlijk niet door hebt. Ik merk toch wel echt een verband met steeds dezelfde usersquote:
Nee liegen is niet "anders denken"quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:27 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Dan zou niemand uitgenodigd worden.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee liegen is niet "anders denken"
Dat is gewoon bewust kwaadaardig gedrag. Eigenlijk moeten partijen die liegen gewoon helemaal niet meer uitgenodigd worden in de media tot ze stoppen met liegen.
Blijven goedpraten die FvD-leugenaars, blijven goedpratenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:37 schreef Black_Baron het volgende:
In een democratische rechtsstaat hoort het vrije debat centraal te staan.
Niet bij VOLT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |