Dat slaat al helemaal nergens op iddquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook plus dat het eerst op tv komt en een dag later pas op Videoland beschikbaar is bevalt eigenlijk ook niet.
Veel te laat. Waarom niet voordat het op tv komt of tegelijkquote:Op zondag 19 oktober 2025 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Videoland is toch meestal dezelfde avond al online, rond 23.00 uur of eerder zelfs al?
Big Brother kwam ook altijd eerder online of tegelijk. Dus deze bewering klopt nietquote:Op zondag 19 oktober 2025 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Omdat het juist eerst op TV moet komen van RTL in deze situatie. Het is in eerste instantie een lineair TV programma en geen Videoland show. Daar maken ze nogal verschil mee bij RTL.
Verschillend per seizoen bij Expeditie Robinson en programma’s als de verraders, bestemming x etc liep het ook wel eens week voor. Zoals bij dingen als masked singer en andere live uitzendingen is het tegenwoordig gelijk na de uitzending online op videoland.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Omdat het juist eerst op TV moet komen van RTL in deze situatie. Het is in eerste instantie een lineair TV programma en geen Videoland show. Daar maken ze nogal verschil mee bij RTL.
Linda is een beetje dom.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef superniger het volgende:
Waarom interne politiek verklappen aan het andere team?
Omdat het niet de meest slimme spelers zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:16 schreef superniger het volgende:
Waarom interne politiek verklappen aan het andere team?
Die heeft nog wat veren in zijn reet zitten van zijn vorige successenquote:
Camiel vind ik ook maar irritant. Er zijn maar weinig echt leuke kandidaten. Churandy en? Ik weet het niet, misschien die bioloog.quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:43 schreef KapiteinChris het volgende:
Exit Linda hopelijk? Wat een nutteloos en vervelend wijf zeg, man man man.
Ik juich enkel voor Churandy en Camiel, de rest mag wiebelen van mij.
Oja Matyas mag ook wel blijvenquote:Op zondag 19 oktober 2025 20:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Camiel vind ik ook maar irritant. Er zijn maar weinig echt leuke kandidaten. Churandy en? Ik weet het niet, misschien die bioloog.
quote:Op zondag 19 oktober 2025 20:43 schreef KapiteinChris het volgende:
Exit Linda hopelijk? Wat een nutteloos en vervelend wijf zeg, man man man.
Ik juich enkel voor Churandy en Camiel, de rest mag wiebelen van mij.
Ik moest hardop lachen.quote:
Dat is toch geen spoiler als je met twee ogen open naar de aflevering kijkt?quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zo slecht geedit deze expeditie. Net voor de reclame focust de camera zich op Roelof en Linda. Spoilers much?
Niet naar kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:13 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Zo slecht geedit deze expeditie. Net voor de reclame focust de camera zich op Roelof en Linda. Spoilers much?
Idd no goodbye want door naar het andere eiland.quote:
Dat gaat ze niet redden, of het moet een puzzel proef ofzo zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd no goodbye want door naar het andere eiland.
Ja idd die hoeft niet meer, dus de volgende afvaller.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
met wie moet linda battelen op afvallerseiland dan?
nordin mocht terugkomen al?
Dit heb ik gemist. Volgens mij krijgt Nordin weer een nieuwe battle volgende week. En dat gaat meestal zo door tot de samensmelting.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd die hoeft niet meer, dus de volgende afvaller.
Zo ging dat wel altijd maar er is meerdere keren gezegd dat hij terug keert (over een paar dagen) in de expeditie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:46 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Volgens mij krijgt Nordin weer een nieuwe battle volgende week. En dat gaat meestal zo door tot de samensmelting.
Dat zou ik wel jammer vinden. Voelt niet echt als jezelf terugvechten als je door 1 spelletje winnen rechtstreeks terugmag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ging dat wel altijd maar er is meerdere keren gezegd dat hij terug keert (over een paar dagen) in de expeditie.
Ik vind het eigenlijk wel zonde dat dat nu is verbroken. Al ben ik de enige, waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
Wat een onzin om zuid bij elkaar te houden, tief die Linda eruit
Omdat kneuters altijd spoileren. En vooral omdat reclame-inkomsten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Veel te laat. Waarom niet voordat het op tv komt of tegelijk
Heeft hij ook gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:02 schreef Sorella het volgende:
Twan kon zijn munten toch aan nordin geven ?
Kijken mensen wel?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:02 schreef Sorella het volgende:
Twan kon zijn munten toch aan nordin geven ?
Welkom weerquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
Vorige week gemist maar haak nu mooi weer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |