Idd no goodbye want door naar het andere eiland.quote:
Dat gaat ze niet redden, of het moet een puzzel proef ofzo zijn.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd no goodbye want door naar het andere eiland.
Ja idd die hoeft niet meer, dus de volgende afvaller.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:31 schreef FlippingCoin het volgende:
met wie moet linda battelen op afvallerseiland dan?
nordin mocht terugkomen al?
Dit heb ik gemist. Volgens mij krijgt Nordin weer een nieuwe battle volgende week. En dat gaat meestal zo door tot de samensmelting.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja idd die hoeft niet meer, dus de volgende afvaller.
Zo ging dat wel altijd maar er is meerdere keren gezegd dat hij terug keert (over een paar dagen) in de expeditie.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:46 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Volgens mij krijgt Nordin weer een nieuwe battle volgende week. En dat gaat meestal zo door tot de samensmelting.
Dat zou ik wel jammer vinden. Voelt niet echt als jezelf terugvechten als je door 1 spelletje winnen rechtstreeks terugmag.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo ging dat wel altijd maar er is meerdere keren gezegd dat hij terug keert (over een paar dagen) in de expeditie.
Ik vind het eigenlijk wel zonde dat dat nu is verbroken. Al ben ik de enige, waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2025 21:02 schreef Soury het volgende:
Wat een onzin om zuid bij elkaar te houden, tief die Linda eruit
Omdat kneuters altijd spoileren. En vooral omdat reclame-inkomsten.quote:Op zondag 19 oktober 2025 15:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Veel te laat. Waarom niet voordat het op tv komt of tegelijk
Heeft hij ook gedaan.quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:02 schreef Sorella het volgende:
Twan kon zijn munten toch aan nordin geven ?
Kijken mensen wel?quote:Op maandag 20 oktober 2025 17:02 schreef Sorella het volgende:
Twan kon zijn munten toch aan nordin geven ?
Welkom weerquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:15 schreef pullup het volgende:
Vorige week gemist maar haak nu mooi weer aan
Was jij daar?quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
We ZiEn eEn Vis eN iK vOeL zOvEeL kRaChT nAaR bOvEn KoMeN
Ik skip het altijd, maar er is dan weer iemand die het hier neerzetquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:50 schreef Document1 het volgende:
Lekkere spoilers weer. Zuid dus verloren.
Sorry zal er rekening mee houden. Het komt ook gewoon door een stukje frustratie natuurlijk. Dat is hetzelfde met die gesprekjes tussendoor, daar kan je tussen de regels door ook wel lezen wie er verloren hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik skip het altijd, maar er is dan weer iemand die het hier neerzet
Groen is helemaal niks meer nadat Tobias en Mathias weg zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goede samenwerking daar bij Groen.
Nou ja het zit in de uitzending, maar ik kijk het bewust niet. Jij spoilerd niet maar dat programma.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sorry zal er rekening mee houden. Het komt ook gewoon door een stukje frustratie natuurlijk. Dat is hetzelfde met die gesprekjes tussendoor, daar kan je tussen de regels door ook wel lezen wie er verloren hebben.
Dat wordt toch een teleurstelling...quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
F1 begint, dus jammer voor ER.
Tobias liet het al bij de start van de hele proef merken. Zo lame. In alle gesprekjes merkte je dat er winst zou komen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:55 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sorry zal er rekening mee houden. Het komt ook gewoon door een stukje frustratie natuurlijk. Dat is hetzelfde met die gesprekjes tussendoor, daar kan je tussen de regels door ook wel lezen wie er verloren hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |