Wat het doet met het bevolkingscijfer? Veel minder hard stijgen dan het nu doet. Bevolkingsgroei is normaal. Dat is altijd gegroeid en dat is prima. Onze oma's en opa's leefde ook in een tijd waarin véél meer gebouwd werd dan nu, met veel minder mensen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat denk je dat 60K jaarlijkse instroom met het bevolkingscijfer doet? Je begrijpt dat die ook kinderen krijgen? En heel wat meer dan de autochtone bevolking. Om nog maar te zwijgen van de na reizigers. Die op zichzelf ook nog voor nieuwe aanwas zullen zorgen.
En dat is allemaal nog naast de enorme achterstand aan woningen die er nu nog is. Die moet je ook inlopen.
Conclusie is uiteindelijk gewoon dat de asielstroom sterk ingeperkt zal moeten worden. Tienduizend is al teveel.
Even aan alle succesvolle rijke mensen vragen of ze willen betalen voor Mohammed, Fatima, Henk en Ingrid.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:12 schreef nostra het volgende:
Interessant, wat een volstrekt nieuw aanpak van links. "Heel veel geld er tegenaan gooien en dan is het probleem OPGELOST".
Dit ziet er een stuk mooier uit dan dakloosheidquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef mackinac het volgende:
[ afbeelding ]
'woningcorporatie voor de middenklasse'
Denk inderdaad dat het vooral gaat om Immigratie en veel minder om woningen te kort.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef Aberkullie het volgende:
Ja ze kunne wel allemaal problemen gaan lopen oplossen maar ik vind asielzoekers niet leuk dus ik stem toch gewoon PVV.
en laat er niet een zeldzame muis rondlopen maar inderdaad nu al teveel bureaucratie en partijen als PvdA zijn gek op meer mensen bij de overheid aannemen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:04 schreef Glazenmaker het volgende:
Al deze partijen willen smijten met geld, maar vorige maand is het zoveelste onderzoek gepubliceerd dat de honderdmiljoen regeltjes en eindeloze rechtszaken voor de meeste vertraging en extra kosten zorgen. Wat gaan de woningbouwpartijen daaraan doen?
Idd, dit ook!quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Dit ziet er een stuk mooier uit dan dakloosheid
Klopt, ook dit is mooier dan dakloosheid, maar zelfs dit stukje afval hebben de VVD/PVV/NSC/BBB niet kunnen bewerkstelligen.quote:
1990.. CDA-PvdA coalitie. Mooie tijd!quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:27 schreef hondonspain het volgende:
[..]
en laat er niet een zeldzame muis rondlopen maar inderdaad nu al teveel bureaucratie en partijen als PvdA zijn gek op meer mensen bij de overheid aannemen.
In 1990 kocht ik een Premie A woning voor 142.000 gulden met 42.000 gulden subsidie over 10 jaar, dat was pas een goede deal.
Kun jij uberhaupt tellen of is dat moeilijk voor je.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef Aberkullie het volgende:
Ja ze kunne wel allemaal problemen gaan lopen oplossen maar ik vind asielzoekers niet leuk dus ik stem toch gewoon PVV.
Welke partij moeten we dan wel stemmen als we iets aan de ongebreidelde instroom willen doen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Snel stem op Wilders die dan Faber jarenlang niks laat doen behalve dan jou een beetje ophitsen met publiciteitsstunts.
Je bent gek. Dat zijn lelijke flats in Rusland / Oekraïne / WIt-Rusland. In zulk soort flats / buurten wil je echt niet wonen. Ga voor de grap eens rondkijken op Google streetview in zulk soort landen en je schrikt je het lazarus .......... (niet dat de Bijlmer nou zo geweldig is).quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit ziet er een stuk mooier uit dan dakloosheid
Niet eens first post. Neppert.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:12 schreef nostra het volgende:
Interessant, wat een volstrekt nieuw aanpak van links. "Heel veel geld er tegenaan gooien en dan is het probleem OPGELOST".
AchJa. Ik ben daadwerkelijk in zo'n wijk geweest. Noordkant Mumbai (Bombay, Borivali).quote:
Nope in 1992, heb er 10 jaar van genoten, 1990 - 2000quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Toen was dat hele premiewoningen verhaal al afgeschaft...
Universeel verdrag voor de rechten van de mens:quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:03 schreef deedeetee het volgende:
Alsof er ooit iets terecht is gekomen van al die geweldige en mooie plannen tijdens verkiezingstijd.....![]()
Zet in ter Apel een groot bord met vol=vol en sluit de tent daar. Het zal wel ff flink lastig zijn maar zodra ze de boodschap begrijpen gaan de migranten t wel in een ander land proberen. En als ze overlast gaan geven en niet willen vertrekken opsluiten in een tentenkamp tot ze bereid zijn om wel te vertrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |