Aan het slaven op kantoor, R.I.P.quote:Op zondag 5 oktober 2025 10:48 schreef Szura het volgende:
@:deebee toevallig hier ook aanwezig om stokken in wielen te prikken?
Vrijdag weekend neem ik aanquote:
Moet hij dan niet de hele dag bidden?quote:
Vorige week Menno Huising op het WK.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:03 schreef Mani89 het volgende:
???Matthijs Paasschens???
Nederlandse wielrennen is dood en begraven.
Paasschens reed best goed in de Vuelta viel me opquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:03 schreef Mani89 het volgende:
???Matthijs Paasschens???
Nederlandse wielrennen is dood en begraven.
Dumoulin schuift vanmiddag aan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:24 schreef Felagund het volgende:
Andries mag de hele middag alleen commentaar geven of schuift er straks nog iemand aan?
Daar is hij al.quote:
Eerst nog even marathon gelopen in 2.15quote:
WE zijn gedegradeerd tot een meelijwekkende exoten-ontsnapping.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Tientonners Hoole en Paasschens in de aanval.
Fenomenen Vervaeke en Langellotti ook mee vandaag. Erg mooi.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prodhomme in de aanval.
De rest zit met een probleem.
Hij is vanaf zijn geboorte al een Pool. Hij is tevens vanaf zijn geboorte al een Nederlander.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:54 schreef Szura het volgende:
Helemaal gemist dat Danny van der Tuuk nu een Pool is, dat is nog eens omgekeerde arbeidsmigratie
Pogacar heeft hem een half miljoen geboden om niet van start te gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom mocht fenomeen Prodhomme niet naar het wk?
IJdele hoop.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:24 schreef vaarsuvius het volgende:
VRT journaal is al 10 minuten bezig met de koers, inclusief een heel stel interviews
mag ik hopen dat ze die interviews nu niet nóg een keer gaan doen tijdens de sportuitzending?
Die rijden ook voor de sier mee, Pogi rolt de koplopers 1 voor 1 op straksquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef Pino112 het volgende:
Sloveentjes op kop kunnen er niks van, kopgroep loopt alleen maar uit.
Waar is Jonas?quote:
quote:
Altijd tegen mij.quote:
Heeft ie zin reserve-fiets al gepakt?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:01 schreef The_Undertone het volgende:
Pogi trekt z'n sokken op, die gaat straks.
quote:
Denen hebben andere voeding dan VLBquote:
Almeida straks ook nog lossen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Ayuso heeft ook alles al open geritst.
Mifsud lacht hier om.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:19 schreef The_Undertone het volgende:
Terwijl je nu ook niet het gevoel krijgt dat er zo hard gereden wordt.
Die zal wel hebben moeten klussen van Trine.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:21 schreef Arizona het volgende:
Nou, dan moet Remco het maar doen.
Zou Jonas te lang thuis op de bank hebben gelegen, kebab eten?
Vorige week plofte hij nog op 104km van de streep.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:23 schreef H.Vviv het volgende:
Evenepoel met een versnelling. Nog 104 kilometer te gaan.
Nee dat was zijn zadel!quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorige week plofte hij nog op 104km van de streep.
Zijn collega Fransen zouden hem de berm in moeten duwen...quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sivakov die gaat remmen in dienst van PogacarWat een vervelende act is dat.
En nu ook nog zonder maatje Mads.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:23 schreef Pistolero het volgende:
Dit is toch overduidelijk een mentale kwestie bij Vingegaard? Die zou zelfs met 2 gebroken benen nog dit tempo moeten kunnen volgen, maar in elk interview hoorde je al dat hij he-le-maal geen zin had om hier te zijn.
Dat kan je uittekenen. Geen zin in. Hopelijk gaan de Belgen het wel proberen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij is het plan om straks op de vlakke stroken in het tussenstuk oorlog te maken, maar ik zie Sivakov al op de voorste rijen om het op te lossen voor de kopman.
Kan het gewoon niet in eendagskoersen tsja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Visafslag er al af, heeft hij lopen zuipen na de Vuelta?
Keukentje verbouwd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Maar dit is toch weel heel matig. Dat hij niet wint, maar dit lijkt op überhaupt geen moeite hebben willen doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet in eendagskoersen tsja.
Ik gok teveel kebab en mentaal. Dit was nooit een hoofddoel voor hem.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Na dit klimmetje is het 15km vlak. Die zal wel wachten tot de grote klim.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar zie ik zo zelf al wel gaan.
Vorig jaar werd hij in San Sebastián gelost met 100 man in z’n wiel om in de week daarna de ronde van Polen te winnen.. Vingegaard en eendagskoersen is een wonderlijke combinatie, ook in goede vormquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dit is toch weel heel matig. Dat hij niet wint, maar dit lijkt op überhaupt geen moeite hebben willen doen.
Zeker matig. We moeten wel helemaal terug naar oktober 2022 om een eendagskoers te vinden waar Vingegaard is gefinisht (Lombardia 16e), won wel in zelfde jaar Drome Classic.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dit is toch weel heel matig. Dat hij niet wint, maar dit lijkt op überhaupt geen moeite hebben willen doen.
De Dylan Teuns van Zwitserland!quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het domme hoofd van Jan Christen op je beeldscherm.
Ja, te laatquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:42 schreef Felagund het volgende:
Seixas wel weer erg netjes, hopelijk gaat die niet teveel gehyped worden in Frankrijk.
Ik kijk ontzettend uit naar de Franse gekte.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:42 schreef Felagund het volgende:
Seixas wel weer erg netjes, hopelijk gaat die niet teveel gehyped worden in Frankrijk.
De nieuwe Hinaultquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:42 schreef Felagund het volgende:
Seixas is de nieuwe Widar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kijk ontzettend uit naar de Franse gekte.
Zou wel handig zijn, want als hij ooit Pogacar benadert, gaan Fransen overal parcoursen uittekenen tégen Pogacar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik kijk ontzettend uit naar de Franse gekte.
Dan moeten ze wel héél creatief zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, want als hij ooit Pogacar benadert, gaan Fransen overal parcoursen uittekenen tégen Pogacar.
Een groot fietsland als Frankrijk moet ook gewoon de hoop hebben op een nieuwe Tour de France winnaar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:42 schreef Felagund het volgende:
Zoals ze dit jaar probeerden?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zou wel handig zijn, want als hij ooit Pogacar benadert, gaan Fransen overal parcoursen uittekenen tégen Pogacar.
Een goede Seixas is onze beste kans op een inval bij Pogacar en UAE door de altijd ultranationalistische Fransen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
klinkt niet erg Hollandsquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:16 schreef Godshand het volgende:
Wie is die Hollander vooraan in het peloton? Del Grosso?
Volgend jaar ook nog bij QuickStep.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Svrcek op zoek naar een contract?
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evenepoel mooi aan het aanvallen, de Belgen mooi op kop aan het rijden, ja, zo klop je hem dus niet he? Iets met een plank die niet past.
Langste was Strade?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef franklop het volgende:
Als Pogi dit op deze manier wint dan is het zijn op 1 na langste solo!
Bron Steef
quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evenepoel mooi aan het aanvallen, de Belgen mooi op kop aan het rijden, ja, zo klop je hem dus niet he? Iets met een plank die niet past.
quote:
Aldus Steefquote:1 Strade Bianche 81.1
2 World Championships ME - Road Race 66.6
3 World Championships ME - Road Race 51.7
4 Strade Bianche 49.2
5 Il Lombardia 48.4
6 La Vuelta ciclista a España | Stage 20 39
7 Giro dell'Emilia 37.8
8 Jaén Paraiso Interior 36.5
Bij iedere renner zou dit kloppen,maar bij Pogacar een gewaagde uitspraak. Zeker als de Belgjes te ver achterop raken in de klim om Remco te steunen.quote:
TOUR OF HOLLANDquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waait gewoon meteen terug naar Seixas ach
Met deelname van UAE bij elk italiaanse koersje vanaf nu is het wel klaar met wegwielrennen dit jaar vrees ik.
Joh, dit kun je ook posten als ze niks doen. Dit kun je ook posten als ze hem weten te isoleren. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 1 is. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 10 is. Met andere woorden, het maakt geen reet uit wat je doet en zolang deze enorme klootzak ademt is de wielersport gewoon dood.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je mag op z'n minst iets proberen? Het lukte nu zowaar een keer om de ploeg van Pogacar op te roken, maar waarom ga je daarna op kop blijven rijden als hij geïsoleerd zit?quote:
Na La Planche des Belles Filles 2020 had men meteen moeten ingrijpen.quote:
Jij vindt op 104km van de streep aanvallen wel tactisch briljant?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Joh, dit kun je ook posten als ze niks doen. Dit kun je ook posten als ze hem weten te isoleren. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 1 is. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 10 is. Met andere woorden, het maakt geen reet uit wat je doet en zolang deze enorme klootzak ademt is de wielersport gewoon dood.
Maar in beide gevallen is de kans om Pogacar te kloppen 0%, en dat weet je stiekem zelf ook wel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag op z'n minst iets proberen? Het lukte nu zowaar een keer om de ploeg van Pogacar op te roken, maar waarom ga je daarna op kop blijven rijden als hij geïsoleerd zit?
0,1% kans is beter dan geen enkele kans, ofzo.
Dan moet je niet rijden alsof je hem wel kunt kloppen, zoals Evenepoel en de Belgen hebben gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar in beide gevallen is de kans om Pogacar te kloppen 0%, en dat weet je stiekem zelf ook wel.
De enige manier om hem te verslaan is door hem op een legoblokje te laten stappen. En ik ben groots voorstander.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar in beide gevallen is de kans om Pogacar te kloppen 0%, en dat weet je stiekem zelf ook wel.
Zo dan, koekoek.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige manier om hem te verslaan is door hem op een legoblokje te laten stappen. En ik ben groots voorstander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 05-10-2025 15:14:35 ]
Jeetjequote:Op zondag 5 oktober 2025 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige manier om hem te verslaan is door hem op een legoblokje te laten stappen. En ik ben groots voorstander.
Is Pogacar een product van genetisch modificatie?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Na La Planche des Belles Filles 2020 had men meteen moeten ingrijpen.
In de gaskamer ja, samen met Mathieu, Wout en Max?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja vlak en kort (uiteraard geen kasseien / onverharde ongein).quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Minder zware parcoursen uittekenen is de enige manier op Pogacar te stoppen.
Dit ja. Er mag geen verkeersdrempel in parcours zitten. Compleet vlakke koersen vanaf nu tot Potjakkertje stopt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Minder zware parcoursen uittekenen is de enige manier op Pogacar te stoppen.
We weten al dat hij aan de uitlaat heeft gelurkt, dus wat mij betreft is alles mogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Pogacar een product van genetisch modificatie?
Ik ben er nog steeds niet achter wat het nu echt is.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We weten al dat hij aan de uitlaat heeft gelurkt, dus wat mij betreft is alles mogelijk.
IDF heeft mijn toestemming.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef Mani89 het volgende:
HAMAS HAMAS POGACAR ..
Nu jij! @:Koffieplanter
Jonas ook maar die is weer viesslecht want geen tourquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We weten al dat hij aan de uitlaat heeft gelurkt, dus wat mij betreft is alles mogelijk.
Die gehele topics hier veranderen in pareltjes bij Pogi demo’squote:Op zondag 5 oktober 2025 15:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De woede van deze man is altijd smullen als Pogi weer eens aan het winnen is
Elk topic dus. Erg onleuk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die gehele topics hier veranderen in pareltjes bij Pogi demo’s.
Een combinatie van alles. Stukje gendoping, een elektrische fiets en dan nog een boel spul waar wij niets van weten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wat het nu echt is.
Grote kans dat het achter Pogi ook nog uit elkaar valt op die muur zo.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tom D is het er in ieder geval ook niet mee eens.
Dat lijkt me vrij omslachtig als je ook gewoon de Tour kan winnen met een elektrische fiets.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een combinatie van alles. Stukje gendoping, een elektrische fiets en dan nog een boel spul waar wij niets van weten.
Je vergeet nog de tientallen miljoenen aan steekpenningen richting de UCI waardoor die deze farce al jaren braaf in stand houden. David Lappartient is een terrorist.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een combinatie van alles. Stukje gendoping, een elektrische fiets en dan nog een boel spul waar wij niets van weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl als Van der Poel voor de zoveelste keer wint, wat ik ook mooi vind, hoor je niemand klagen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Die gehele topics hier veranderen in pareltjes bij Pogi demo’s.
VDP oogt menselijker, omdat hij ook weleens enorm faalt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Terwijl als Van der Poel voor de zoveelste keer wint, wat ik ook mooi vind, hoor je niemand klagen.
Stelletje nationalisten hier.
Pogacar faalde ook in de tijdrit laatst.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
VDP oogt menselijker, omdat hij ook weleens enorm faalt.
Kom maar weer terug als opperproleet Mathieu grote rondes gaat winnen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Terwijl als Van der Poel voor de zoveelste keer wint, wat ik ook mooi vind, hoor je niemand klagen.
Die doet het ook niet het hele jaar door. En meestal ook niet met enorme solo’s (tenzij de concurrentie zichzelf uitgeschakeld heeft)quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Weer een onkijkbare koers, gelukkig hebben we de reacties nog.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:27 schreef Marcoss het volgende:
Je kon de reacties hier al weer uittekenen
Voorlopig heeft Remco vooral ballast in zijn wielquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:30 schreef Van_Poppel het volgende:
28 seconde is goed te doen met dat lange vlakke stuk.
Die gaan straks wel meedraaien.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Voorlopig heeft Remco vooral ballast in zijn wiel
Geen idee, ik kijk altijd Sporza.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:31 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind Tom Dumoulin echt waardeloos als commentator. Dat wil ik even gezegd hebben.
Ook als analist.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:31 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind Tom Dumoulin echt waardeloos als commentator. Dat wil ik even gezegd hebben.
Zauggquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien kunnen we volgende week tijdens Lombardije samen de editie van 2011 terug gaan kijken.
Normaal gesproken kijk je geen sport voor de strijd om plek 2quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
En daarbij, als je Pogacar kut vindt, dan kun je toch ook gewoon genieten om de strijd voor plek 2?
Als analist heb ik hem al jaren afgeschreven, maar zijn commentaar is helemaal niet te hachelen.quote:
NFL is al helemaal geen sport. Had je hoger ingeschat dan dat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk NFL. Zo diep is wielrennen gezakt.
Dat zeg ik, wielrennen is waardeloos momenteel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]
NFL is al helemaal geen sport. Had je hoger ingeschat dan dat.
Ik denk dat niemand raadt wie er gaat winnen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Misschien kunnen we volgende week tijdens Lombardije samen de editie van 2011 terug gaan kijken.
Het is gewoon comedy met Del Toro en Pogacar. Ze zijn stuk voor stuk groter dan dan Bill Bur, Bobby Lee en Schulz...quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:30 schreef Hyaenidae het volgende:
En daarbij, als je Pogacar kut vindt, dan kun je toch ook gewoon genieten om de strijd voor plek 2?
Die sorteert nu in Qatar pallets.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]
@:deebee laat ons wederom in de steek
Wat een verschil met de huidige tijd!quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand raadt wie er gaat winnen.
Kijken hoe tijdens Bad Bunny een half stadion halftime leeg wordt geveegd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk NFL. Zo diep is wielrennen gezakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |