quote:
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evenepoel mooi aan het aanvallen, de Belgen mooi op kop aan het rijden, ja, zo klop je hem dus niet he? Iets met een plank die niet past.
quote:
Aldus Steefquote:1 Strade Bianche 81.1
2 World Championships ME - Road Race 66.6
3 World Championships ME - Road Race 51.7
4 Strade Bianche 49.2
5 Il Lombardia 48.4
6 La Vuelta ciclista a España | Stage 20 39
7 Giro dell'Emilia 37.8
8 Jaén Paraiso Interior 36.5
Bij iedere renner zou dit kloppen,maar bij Pogacar een gewaagde uitspraak. Zeker als de Belgjes te ver achterop raken in de klim om Remco te steunen.quote:
TOUR OF HOLLANDquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waait gewoon meteen terug naar Seixas ach
Met deelname van UAE bij elk italiaanse koersje vanaf nu is het wel klaar met wegwielrennen dit jaar vrees ik.
Joh, dit kun je ook posten als ze niks doen. Dit kun je ook posten als ze hem weten te isoleren. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 1 is. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 10 is. Met andere woorden, het maakt geen reet uit wat je doet en zolang deze enorme klootzak ademt is de wielersport gewoon dood.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evenepoel mooi aan het aanvallen, de Belgen mooi op kop aan het rijden, ja, zo klop je hem dus niet he? Iets met een plank die niet past.
Je mag op z'n minst iets proberen? Het lukte nu zowaar een keer om de ploeg van Pogacar op te roken, maar waarom ga je daarna op kop blijven rijden als hij geïsoleerd zit?quote:
Na La Planche des Belles Filles 2020 had men meteen moeten ingrijpen.quote:
Jij vindt op 104km van de streep aanvallen wel tactisch briljant?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Joh, dit kun je ook posten als ze niks doen. Dit kun je ook posten als ze hem weten te isoleren. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 1 is. Dit kun je ook posten als het 1 tegen 10 is. Met andere woorden, het maakt geen reet uit wat je doet en zolang deze enorme klootzak ademt is de wielersport gewoon dood.
Maar in beide gevallen is de kans om Pogacar te kloppen 0%, en dat weet je stiekem zelf ook wel.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag op z'n minst iets proberen? Het lukte nu zowaar een keer om de ploeg van Pogacar op te roken, maar waarom ga je daarna op kop blijven rijden als hij geïsoleerd zit?
0,1% kans is beter dan geen enkele kans, ofzo.
Dan moet je niet rijden alsof je hem wel kunt kloppen, zoals Evenepoel en de Belgen hebben gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar in beide gevallen is de kans om Pogacar te kloppen 0%, en dat weet je stiekem zelf ook wel.
De enige manier om hem te verslaan is door hem op een legoblokje te laten stappen. En ik ben groots voorstander.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar in beide gevallen is de kans om Pogacar te kloppen 0%, en dat weet je stiekem zelf ook wel.
Zo dan, koekoek.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige manier om hem te verslaan is door hem op een legoblokje te laten stappen. En ik ben groots voorstander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rellende_Rotscholier op 05-10-2025 15:14:35 ]
Jeetjequote:Op zondag 5 oktober 2025 15:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige manier om hem te verslaan is door hem op een legoblokje te laten stappen. En ik ben groots voorstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |