Zijn collega Fransen zouden hem de berm in moeten duwen...quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sivakov die gaat remmen in dienst van PogacarWat een vervelende act is dat.
En nu ook nog zonder maatje Mads.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:23 schreef Pistolero het volgende:
Dit is toch overduidelijk een mentale kwestie bij Vingegaard? Die zou zelfs met 2 gebroken benen nog dit tempo moeten kunnen volgen, maar in elk interview hoorde je al dat hij he-le-maal geen zin had om hier te zijn.
Dat kan je uittekenen. Geen zin in. Hopelijk gaan de Belgen het wel proberen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgens mij is het plan om straks op de vlakke stroken in het tussenstuk oorlog te maken, maar ik zie Sivakov al op de voorste rijen om het op te lossen voor de kopman.
Kan het gewoon niet in eendagskoersen tsja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Visafslag er al af, heeft hij lopen zuipen na de Vuelta?
Keukentje verbouwd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Maar dit is toch weel heel matig. Dat hij niet wint, maar dit lijkt op überhaupt geen moeite hebben willen doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan het gewoon niet in eendagskoersen tsja.
Ik gok teveel kebab en mentaal. Dit was nooit een hoofddoel voor hem.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:29 schreef Momo het volgende:
Na dit klimmetje is het 15km vlak. Die zal wel wachten tot de grote klim.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar zie ik zo zelf al wel gaan.
Vorig jaar werd hij in San Sebastián gelost met 100 man in z’n wiel om in de week daarna de ronde van Polen te winnen.. Vingegaard en eendagskoersen is een wonderlijke combinatie, ook in goede vormquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dit is toch weel heel matig. Dat hij niet wint, maar dit lijkt op überhaupt geen moeite hebben willen doen.
Zeker matig. We moeten wel helemaal terug naar oktober 2022 om een eendagskoers te vinden waar Vingegaard is gefinisht (Lombardia 16e), won wel in zelfde jaar Drome Classic.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dit is toch weel heel matig. Dat hij niet wint, maar dit lijkt op überhaupt geen moeite hebben willen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |