SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met de hakken over de sloot.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja, maar wel krap aan.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
met vriendelijke groentenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet de groe(n)ten van Hak hebbenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Yepquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:31 schreef JustinK het volgende:
Of groentjes zoals ze bij mutske zeggenWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The Lord of the Rings en In Deep Geekquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit net dit te kijken:
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik denk dat er verdomd weinig video's op die channel zijn die ik nog niet gezien heb!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
The Lord of the Rings en In Deep Geek![]()
![]()
Deze heb ik volgens mij al eens eerder gekeken!![]()
![]()
Heel veel van de lore kun ook uit de boeken van Tolkien halen, maar wel geinige achtergrond muziek als je aan de wandel bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat er verdomd weinig video's op die channel zijn die ik nog niet gezien heb!
Deze heb ik volgens mij al eens eerder gekeken!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dame Shii.quote:
Hij uploadt altijd om 22.00 onze tijd, en ik vind het een enorm fijne stem om bij te relaxen voor ik ga slapen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel veel van de lore kun ook uit de boeken van Tolkien halen, maar wel geinige achtergrond muziek als je aan de wandel bent.
Hij heeft ook een ander kanaal: In deep sleep, speciaal voor dat doel, maar de video's daar vind ik weer niet zo interessant!![]()
![]()
Verdammtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
was wel even een man mann kutverdoriemomentje ja
![]()
![]()
Ook leuk om daar ff te kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel veel wind aan de kust. Dus als ik waterfiets ben ik zo in Engeland![]()
Die is druk met pozza's eten 🍕quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
Moet meteen weer aan @:schakeltopia denken. Lang geleden dat ie gepost heeft.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel veel wind aan de kust. Dus als ik waterfiets ben ik zo in Engeland
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Ik zie hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Bijna. Ik ben aan het trainen daarvoor.![]()
![]()
hij post net toen ik op vakantie was in het land van grote bierglazenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
Moet meteen weer aan @:schakeltopia denken. Lang geleden dat ie gepost heeft.
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Zul je net zienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij post net toen ik op vakantie was in het land van grote bierglazen![]()
![]()
Hij is vaker lang weg van fok. Hopelijk binnenkort weer eens een post van 'm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij post net toen ik op vakantie was in het land van grote bierglazen![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
was het vandaag nou dierendag of bierendag?
![]()
![]()
Drink een bier met je dier-dag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
was het vandaag nou dierendag of bierendag?
![]()
Dat drinken ze niet hoor. Zijn brave beestenquote:![]()
Moet met Bolke () wel altijd oppassen dat hij geen chocomel bestelt, hij is lactose-intolerant en als hij daar meer dan 2 slokken van op heeft krijg je echt een vlaaienexplosie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die Bolke tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat drinken ze niet hoor. Zijn brave beesten![]()
Moet met Bolke () wel altijd oppassen dat hij geen chocomel bestelt, hij is lactose-intolerant en als hij daar meer dan 2 slokken van op heeft krijg je echt een vlaaienexplosie.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
![]()
en Bolkequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
heeft een notenallergie
Uw ADH vitamine Worst
En Bolke (quote:) heeft een zwak voor zoute pinda's, maar die mag hij ook echt maar een paar anders is het 2 dagen flatsenfeest.
En ze willen natuurlijk altijd wat slecht voor ze is. Valt niet mee hoor, twee van die beesten opvoeden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: