Verdammtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
was wel even een man mann kutverdoriemomentje ja
Ook leuk om daar ff te kijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel veel wind aan de kust. Dus als ik waterfiets ben ik zo in Engeland
Die is druk met pozza's eten 🍕quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
Moet meteen weer aan @:schakeltopia denken. Lang geleden dat ie gepost heeft.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel veel wind aan de kust. Dus als ik waterfiets ben ik zo in Engeland
Ik zie hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Bijna. Ik ben aan het trainen daarvoor.
hij post net toen ik op vakantie was in het land van grote bierglazenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
Moet meteen weer aan @:schakeltopia denken. Lang geleden dat ie gepost heeft.
[ afbeelding ]
Zul je net zienquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij post net toen ik op vakantie was in het land van grote bierglazen
Hij is vaker lang weg van fok. Hopelijk binnenkort weer eens een post van 'm.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij post net toen ik op vakantie was in het land van grote bierglazen
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
was het vandaag nou dierendag of bierendag?
Drink een bier met je dier-dag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
was het vandaag nou dierendag of bierendag?
Dat drinken ze niet hoor. Zijn brave beestenquote:
Die Bolke tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat drinken ze niet hoor. Zijn brave beesten![]()
Moet met Bolke () wel altijd oppassen dat hij geen chocomel bestelt, hij is lactose-intolerant en als hij daar meer dan 2 slokken van op heeft krijg je echt een vlaaienexplosie.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet met Bolke () wel altijd oppassen dat hij geen chocomel bestelt, hij is lactose-intolerant en als hij daar meer dan 2 slokken van op heeft krijg je echt een vlaaienexplosie.
en Bolkequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En Bolke (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |