Volgens mij deze dame ook nog, @summer2bird ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zie hier nog een beschikbare shopper.
Nee daar is een mail van binnen met donateurquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij deze dame ook nog, @:summer2bird ?
summer2bird in FHF / Kerstpakkettenactie 2025: Hohoho voor iedereen een kerstcadeau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kindjes opgegeven.Jij doos. Je hoort gewoon heel je gezinnetje op. Te geven, jezelf dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik kan nog wel voorje shoppen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wil me wel opgeven als donateur.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij doos. Je hoort gewoon heel je gezinnetje op. Te geven, jezelf dus ook
Heb ons zojuist aangemeld als koppelquote:Op maandag 6 oktober 2025 02:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, stuur me maar een dm, en meld ons gerust aan als koppel
quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kindjes opgegeven.Kan ik specifiek voor dit kerstpakket een (extra) donatie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan ik specifiek voor dit kerstpakket een (extra) donatie doen?
[..]
[..]
Ik heb nog geen mail gezien dus misschien dat hier een shopper gezocht wordt nog?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:06 schreef Starflyer het volgende:
@:Whiskers2009 en ik willen ook dit jaar weer doneren en zoeken nog een shopper.
Ik ben de shopper, maar ik wacht nog op wat antwoorden van Starflyerquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail gezien dus misschien dat hier een shopper gezocht wordt nog?
Hup - gewoon doenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb me 2x eerder anoniem opgegeven, maar voel me erg bezwaard om het weer te doen.
Nodig hebben we het niet, anderen veel meer. Maar wel een klote jaar qua gezondheid achter de rug.
Gewoon opgeven. Ook jij verdient een pakket, misschien wel juist omdat je het anderen meer gunt dan jezelf. Doen hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb me 2x eerder anoniem opgegeven, maar voel me erg bezwaard om het weer te doen.
Nodig hebben we het niet, anderen veel meer. Maar wel een klote jaar qua gezondheid achter de rug.
Dat is precies wat ik dacht. Maar toen bedacht ik me wat het mij mentaal oplevert dat iemand voor mij iets bij elkaar zoekt. Want ik heb me dit jaar niet anoniem aangemeld, maar gewoon met mijn echte naam. En hoe beter het mentaal gaat, hoe beter het ook fysiek gaat. Dus als je dat klote jaar gehad hebt, meld je gewoon aan, want dan kun je het jaar fijn afsluiten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Als we dat nou allemaal doen he, is er dan niet de mogelijkheid voor een weekendje weg ofzo?quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Als het helpt, ik ben bij meer edities wel ontvanger geweest dan niet. En elke keer was het zo ontzettend fijn en niemand valt er over dat ik elke keer weer ontvanger ben. Gewoon doenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik kan me nog goed herinneren dat jij eens riep dat je zo graag een van mijn ontvangers wilde zijnquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht. Maar toen bedacht ik me wat het mij mentaal oplevert dat iemand voor mij iets bij elkaar zoekt. Want ik heb me dit jaar niet anoniem aangemeld, maar gewoon met mijn echte naam. En hoe beter het mentaal gaat, hoe beter het ook fysiek gaat. Dus als je dat klote jaar gehad hebt, meld je gewoon aan, want dan kun je het jaar fijn afsluiten.
En ja, het is normaal om daar eerst nog even over te piekeren en te twijfelen. Als je het daarna maar gewoon doet
Als je zo'n vervelend jaar achter de rug hebt, heb je het harder nodig dan ooit. Gewoon opgeven dus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Als iemand het verdient met alles wat er dit jaar is gebeurd, ben jij hetquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik dacht. Maar toen bedacht ik me wat het mij mentaal oplevert dat iemand voor mij iets bij elkaar zoekt. Want ik heb me dit jaar niet anoniem aangemeld, maar gewoon met mijn echte naam. En hoe beter het mentaal gaat, hoe beter het ook fysiek gaat. Dus als je dat klote jaar gehad hebt, meld je gewoon aan, want dan kun je het jaar fijn afsluiten.
En ja, het is normaal om daar eerst nog even over te piekeren en te twijfelen. Als je het daarna maar gewoon doet
Als er teveel ontvangers zijn, dan zijn er altijd nog meer gevers die bereid zijn een extra pakket te sponsoren. Dat is altijd al zo geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:40 schreef Schanu het volgende:
[..]
Als iemand het verdient met alles wat er dit jaar is gebeurd, ben jij het![]()
Ik heb mijn gezin vanmiddag ook weer opgegeven, met hetzelfde bezwaarde gevoel, maar ook met dezelfde gedachte. Want wat doet dat lichtpuntje goed. Niet in woorden te beschrijven. Maar wel met de opmerking dat als er teveel ontvangers zijn, mijn aanmelding weg mag. Want ik zou het mijzelf nooit vergeven als een ander die het meer verdient niet in aanmerking komt voor een pakket door mijn aanmelding.
Ik vind het zo gaaf om te zien hoe ver van te voren je al begintquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan me nog goed herinneren dat jij eens riep dat je zo graag een van mijn ontvangers wilde zijn
Dat vond ik zo'n tof compliment dat ik het nog steeds weet.
Zo grappig, want ik vind dat anderen het veel meer verdienenquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:40 schreef Schanu het volgende:
[..]
Als iemand het verdient met alles wat er dit jaar is gebeurd, ben jij het![]()
Dit jaar heb ik me nog ingehouden. Vorige jaren was ik rond juni al bezig met inkopenquote:Op maandag 6 oktober 2025 16:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het zo gaaf om te zien hoe ver van te voren je al begintPrachtig. En je bent geowon een tof mens.
[..]
Zo grappig, want ik vind dat anderen het veel meer verdienenEn zo zal iedereen wel over zichzelf denken.
Ik weet niet hoe oud je kindjes zijn, maar mocht je er wat aan hebben: Ik doneer met alle liefde mijn PS3 als extraatje.quote:
Daar wil ik best aan meedoen als er animo voor is!quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we dat nou allemaal doen he, is er dan niet de mogelijkheid voor een weekendje weg ofzo?
Jaa, als ze dat leuk vinden. Als ze liever gewoon een pakket hebben mag dat ook he. Gewoon eerlijk zeggen! 😊quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Als we dat nou allemaal doen he, is er dan niet de mogelijkheid voor een weekendje weg ofzo?
Wat een ontzettend lief aanbod, Ze hebben een poosje terug een ps3 gekregen van de buurman die zelf een ps4 had, maar superlief aanbod!quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:08 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je kindjes zijn, maar mocht je er wat aan hebben: Ik doneer met alle liefde mijn PS3 als extraatje.
Prachtig idee en klinkt heerlijk maar ook veel en veel te gek!!!!quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah wat leuk!quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:58 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wat een ontzettend lief aanbod, Ze hebben een poosje terug een ps3 gekregen van de buurman die zelf een ps4 had, maar superlief aanbod!
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gewoon opgeven. Ook jij verdient een pakket, misschien wel juist omdat je het anderen meer gunt dan jezelf. Doen hoor!
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:12 schreef Troel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als het helpt, ik ben bij meer edities wel ontvanger geweest dan niet. En elke keer was het zo ontzettend fijn en niemand valt er over dat ik elke keer weer ontvanger ben. Gewoon doen
Dank jullie wel voor het steuntje in de rug. Ik heb me weer anoniem opgegeven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:37 schreef qltel het volgende:
[..]
Als je zo'n vervelend jaar achter de rug hebt, heb je het harder nodig dan ooit. Gewoon opgeven dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |