Volgens mij deze dame ook nog, @summer2bird ?quote:Op maandag 6 oktober 2025 08:40 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zie hier nog een beschikbare shopper.
Nee daar is een mail van binnen met donateurquote:Op maandag 6 oktober 2025 10:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Volgens mij deze dame ook nog, @:summer2bird ?
summer2bird in FHF / Kerstpakkettenactie 2025: Hohoho voor iedereen een kerstcadeau!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kindjes opgegeven.Jij doos. Je hoort gewoon heel je gezinnetje op. Te geven, jezelf dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ik kan nog wel voorje shoppen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik wil me wel opgeven als donateur.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij doos. Je hoort gewoon heel je gezinnetje op. Te geven, jezelf dus ook
Heb ons zojuist aangemeld als koppelquote:Op maandag 6 oktober 2025 02:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja hoor, stuur me maar een dm, en meld ons gerust aan als koppel
quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mijn kindjes opgegeven.Kan ik specifiek voor dit kerstpakket een (extra) donatie doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Kan ik specifiek voor dit kerstpakket een (extra) donatie doen?
[..]
[..]
Ik heb nog geen mail gezien dus misschien dat hier een shopper gezocht wordt nog?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:06 schreef Starflyer het volgende:
@:Whiskers2009 en ik willen ook dit jaar weer doneren en zoeken nog een shopper.
Ik ben de shopper, maar ik wacht nog op wat antwoorden van Starflyerquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:14 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik heb nog geen mail gezien dus misschien dat hier een shopper gezocht wordt nog?
Hup - gewoon doenquote:Op maandag 6 oktober 2025 14:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb me 2x eerder anoniem opgegeven, maar voel me erg bezwaard om het weer te doen.
Nodig hebben we het niet, anderen veel meer. Maar wel een klote jaar qua gezondheid achter de rug.
Gewoon opgeven. Ook jij verdient een pakket, misschien wel juist omdat je het anderen meer gunt dan jezelf. Doen hoor!quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:58 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik heb me 2x eerder anoniem opgegeven, maar voel me erg bezwaard om het weer te doen.
Nodig hebben we het niet, anderen veel meer. Maar wel een klote jaar qua gezondheid achter de rug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |