Ja!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:47 schreef egeltje1985 het volgende:
Kan ik me al weer aanmelden als gever?
Yes! Ik meld ons aanquote:
Ik neem aan dat je met gever shopper bedoelt? Ik ben zoals elk jaar weer van de partij als donateur (geen creativiteit om te kopen), dus dan kunnen we een koppeltje zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Pinuts het volgende:
Ik meld me aan als gever, liefst samen met een donateur, zodat we samen een mooi pakketje kunnen samenstellen. Ik wil wel shoppenDus donateur gezocht!
Wij denken nog steeds vaak aan jouw pakket van vorig jaar, die was prachtig en zo zorgvuldig samengesteldquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Mochten er nog meer donateurs zijn, ik zoek nog een match, shop graag voor je![]()
Ik hoop dat ik dan voor jou mag shoppen. Als er iemand een pakket verdiend ben jij het welquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef yvonne het volgende:
Schaam me rot, maar na jaren toch eens opgegeven.
Hoezo schamen?? Niks om te schamen hoor!!quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef yvonne het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ik wil weer graag donateur wordenquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Mochten er nog meer donateurs zijn, ik zoek nog een match, shop graag voor je![]()
Niets om je voor te schamen. Iedereen heeft zo zijn/haar redenen om zich (of een ander) op te geven. Ik heb Rewimo ook 2 of 3x opgegeven als ontvanger.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef yvonne het volgende:
Ik zoek ook nog een donateur, dus mocht je niemand anders vinden, dan ben ik ook nog beschikbaar.quote:
Ik heb al iemand gevonden. Maar mocht er straks een tekort aan donateurs zijn, dan wil ik eventueel ook voor een tweede pakket instaan. Laten we eerst de tijd geven aan iedereen die zich wil opgeven, zowel de ontvangers, shoppers als donateurs.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een donateur, dus mocht je niemand anders vinden, dan ben ik ook nog beschikbaar.
Dit!quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik dan voor jou mag shoppen. Als er iemand een pakket verdiend ben jij het wel
Ik mocht me ook niet schamen de afgelopen 2 jaar van jou, dus nu hoef jij je zeker niet te schamen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:30 schreef yvonne het volgende:
Er worden in elk geval nog wel shoppers aangebodenquote:Op zondag 5 oktober 2025 22:31 schreef n0sferat2 het volgende:
Ik heb al eens eerder meegedaan als gever en zou dit jaar ook graag weer meedoen. Als kersverse moeder weinig tijd om me op het shoppen te storten, dus meld me graag aan als donateur. Wie wil er voor mij shoppen?![]()
Tegen de tijd dat de pakketten bezorgd moeten worden ben ik wellicht wel beschikbaar voor route van de regio’s Alkmaar - Rotterdam. Maar dat is nog even onder voorbehoud.
Thanks, had nog niet alles gelezen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 23:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Er worden in elk geval nog wel shoppers aangebodenKijk het topic even door naar boven toe!
![]()
Ik ben zelf ook shopper, maar heb al contact met 1 of mss 2 donateurs op dit moment!
Ja hoor, stuur me maar een dm, en meld ons gerust aan als koppelquote:Op zondag 5 oktober 2025 23:21 schreef n0sferat2 het volgende:
[..]
Thanks, had nog niet alles gelezen.Ik zie dat @:DJMO nog een donateur zoekt. Wil jij voor mij shoppen?
quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Ik heb al iemand gevonden. Maar mocht er straks een tekort aan donateurs zijn, dan wil ik eventueel ook voor een tweede pakket instaan. Laten we eerst de tijd geven aan iedereen die zich wil opgeven, zowel de ontvangers, shoppers als donateurs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |