abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218931300
Een deal maken met Hamas, hoe dom kan je zijn. Leren het ook nooit
graag op anoniem
pi_218931329
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Een deal maken met Hamas, hoe dom kan je zijn. Leren het ook nooit
Het alternatief is 'carpet-bombing' of een nuke. Wat wil je precies?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 22:31:28 #53
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218931339
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Het alternatief is 'carpet-bombing' of een nuke. Wat wil je precies?
Carpet-bombing. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218931371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:31 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Carpet-bombing. ^O^
Bekijk deze YouTube-video
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_218931443
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws. Hopelijk snel dat het rustiger wordt daar. Toch een overwinning voor Trump?
Die nobelprijs kan hem niet meer ontgaan.
En hij kan meteen beslag leggen op de eerstvolgende edities, want niemand wil de prijs dan nog hebben lijkt mij
-
pi_218931549
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef quo_ het volgende:

[..]
En hij kan meteen beslag leggen op de eerstvolgende edities, want niemand wil de prijs dan nog hebben lijkt mij

Heeft Hamas al toegezegd dan? Volledig?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218931573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef quo_ het volgende:

[..]

Niet zo snel. Er is een eerste stap van Hamas.

Op zich vind ik dat al een mega-stap, maar niettemin is het pas een eerste stap.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218931586
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:03 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Heeft Hamas al toegezegd dan? Volledig?
Nee er zijn tegeneisen. Wat dacht je anders van Hamas. Valt niet mee te praten die lui
graag op anoniem
pi_218931597
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Nee er zijn tegeneisen. Wat dacht je anders van Hamas. Valt niet mee te praten die lui
Ik geloof er ook eigenlijk niet zo in.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218931626
Nu kan Kaag met de wederopbouw starten, eindelijk.
life is like a box of chocolates
pi_218931653
quote:

[..]
Wat had je dan verwacht?
Dat ze meteen tekenden bij het kruisje? Ze hebben zelf 0 inbreng in het hele plan gehad. Ze willen opmaken minst onderhandelen. Dat lijkt me een prima vertrekpunt.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:32:38 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218931678
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jaja iedereen zit in een villa veilig in Arabische landen bla bla.

Ik weet nog dat jij blij was bij het zien van de stervende Sinwar die nog probeerde een drone weg te slaan.
:') 8)7 :W

croft eens op mijn naam en sinwar.

Radicaliseer nog fijn een stukje verder.

[ Bericht 5% gewijzigd door EttovanBelgie op 03-10-2025 23:42:11 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:34:18 #63
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218931689
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Tr geplaatst voor het steunen van oktober 7.
Zoek hulp, echt
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218931774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
:') 8)7 :W

croft eens op mijn naam en sinwar.

Radicaliseer nog fijn een stukje verder.
Dus je claim kan niet waar zijn en je reactie is: jij bent radicaaaaall :'(
pi_218931780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoek hulp, echt
Je wordt nogal bozig als je gewezen wordt op logische inconsistenties.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:52:02 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218931787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Dat vond ik al een maand of 2 terug toen je ineens Joden uit de VS erbij sleepte.

Gaza is je obsessie en religie geworden. Wil je daar eigenlijk wel vrede en een eind aan leed of is dit zo;n stuk zingeving geworden dat je van gekkigheid niet weet waar je je over moet opwinden als het Trump plan slaagt en dat leed waar je zegt tegen te zijn idd eindigt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218931792
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Denk dat de meeste Fok! users dit inmiddels al weten hoor.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 23:54:19 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218931795
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je wordt nogal bozig als je gewezen wordt op logische inconsistenties.
Bozig? Ik lach de ballen uit mijn broek wanneer ik zo'n pro-Pallie wap weer zie doorslaan.

Nergens lees ik iets in de wetten van Israël dat over genocide gaat jegens anderen. Het Hamas handvest is er op gegrondvest.

Dat pro-Pallie in Nederland al zo ver heen is dat het de kont likt van terreurclubs als Hamas is niet eens verbazingwekkend, maar tenenkrommend blijft het wel. En humoristisch, ook, wanneer je ziet hoe allerlei verder oh zo progressief regenboogvolk meemarcheert.

Wanneer is je volgende 'protestaksie'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218931818
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat vond ik al een maand of 2 terug toen je ineens Joden uit de VS erbij sleepte.

Gaza is je obsessie en religie geworden. Wil je daar eigenlijk wel vrede en een eind aan leed of is dit zo;n stuk zingeving geworden dat je van gekkigheid niet weet waar je je over moet opwinden als het Trump plan slaagt en dat leed waar je zegt tegen te zijn idd eindigt.
Ik geloof niet dat dit vrede gaat opleveren. Hoogstens een frozen conflict. Er moeten wat Israëlische ministers en militairen naar de gevangenis om enige hoop op vrede te hebben. De onderdrukking en rechteloze status van Palestijnen gaat onder de 20 punten niet veranderen.
pi_218931822
Zou een enorme overwinning zijn voor Trump als dit lukt. Nobelprijs waardig. Dat moeten zelfs de meest chronische Trump haters erkennen dan.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 00:02:13 #71
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218931827
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:01 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik geloof niet dat dit vrede gaat opleveren. Hoogstens een frozen conflict. Er moeten wat Israëlische ministers en militairen naar de gevangenis om enige hoop op vrede te hebben. De onderdrukking en rechteloze status van Palestijnen gaat onder de 20 punten niet veranderen.
Nog wat eisen voor Hamas-leden ook?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218931840
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:01 schreef RotatoR het volgende:
Zou een enorme overwinning zijn voor Trump als dit lukt. Nobelprijs waardig. Dat moeten zelfs de meest chronische Trump haters erkennen dan.
Dat dertig meter hoge gouden standbeeld van hem gaat er zeker komen in Khan Younis :Y
graag verwijderen
pi_218931848
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat dertig meter hoge gouden standbeeld van hem gaat er zeker komen in Khan Younis :Y
Piri en Ouwehand worden ZIEDEND als dat gebeurt.
pi_218931870
quote:

[..]
Lijkt je dat niet logisch? Het is een plan waarbij ze niet uitgenodigd waren. Als Israel geen tegeneisen duldt moeten ze een onvoorwaardelijke overgave eisen, wat ze in feite hiermee ook al wel deden.
pi_218931882
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Lijkt je dat niet logisch? Het is een plan waarbij ze niet uitgenodigd waren. Als Israel geen tegeneisen duldt moeten ze een onvoorwaardelijke overgave eisen, wat ze in feite hiermee ook al wel deden.
Onderhandelen doe je niet met terroristen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218931886
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is goed nieuws. Hopelijk snel dat het rustiger wordt daar. Toch een overwinning voor Trump?
Linksom of rechtsom probeert hij meer dan Europa te bewerkstelligen. Wat doen wij: Israël boycotten van het OSF en andere symboolpolitiek dat geen enkel slachtoffer dient. Tuurlijk vist Trump naar die prijs, ik ga er vanuit dat de prestatie voor die prijs getoetst wordt.
pi_218931889
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Zoals gezegd, dan moeten we het denk ik gewoon behandelen als een onvoorwoordelijke overgave en zouden ze het ook zo moeten noemen. Vrij raar om het een "vredesplan" te noemen daarmee, al zou het mooi zijn als het vechten daar wel stopt natuurlijk.
pi_218931890
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:18 schreef Justinn het volgende:

[..]
Linksom of rechtsom probeert hij meer dan Europa te bewerkstelligen. Wat doen wij: Israël boycotten van het OSF en andere symboolpolitiek dat geen enkel slachtoffer dient. Tuurlijk vist Trump naar die prijs, ik ga er vanuit dat de prestatie voor die prijs getoetst wordt.
Europa lijkt niets te durven, maar nee hoor een groot europa zou ieders grote droom moeten zijn :')
pi_218931893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:18 schreef Justinn het volgende:

[..]
Europa heeft geen eigen militaire capaciteiten en niet 1 mond in die zin, vooral wat economische en diplomatieke soft power.
pi_218931906
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Europa heeft geen eigen militaire capaciteiten en niet 1 mond in die zin, vooral wat economische en diplomatieke soft power.
Ik doelde eigenlijk op 'Europese landen' maargoed. We laten het maar weer over aan de VS, net zoals de oorlog in Oekraïne eigenlijk. Ik veracht het stilzitten en niet (echt) doorpakken. Het maakt ons zwak en we geven deels zelf de macht uit handen aan Trump.
pi_218931927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:26 schreef Justinn het volgende:

[..]
Ik doelde eigenlijk op 'Europese landen' maargoed. We laten het maar weer over aan de VS, net zoals de oorlog in Oekraïne eigenlijk. Ik veracht het stilzitten en niet (echt) doorpakken. Het maakt ons zwak en we geven deels zelf de macht uit handen aan Trump.
Oh, maar als je de VS vergelijkt met willekeurig welk individueel Europees land qua macht is het al helemaal geen enkel vergelijk denk ik. Als we wat dat betreft meer in de melk te brokkelen willen hebben (wie krijgen immers steeds te maken met bv de vluchtelingenstromen dankzij ondermeer Amerikaans geklooi in het Midden Oosten of waar dan ook), ontkom je er denk ik niet aan om meer samen te werken.
pi_218931957
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:43 schreef MoreDakka het volgende:
Als Hamas niet akkoord gaat wordt het tijd om de handen ineen te slaan als rest van de wereld en dat onkruid net als IS uit te woekeren. Toch?
:Y
pi_218931984
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:04 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo niet? Tuurlijk gaat dat lukken. Gaat waarschijnlijk nog jaren en jaren duren, maar goed, daar kiezen ze voor als ze niet akkoord gaan met dit plan.
Israël heeft het afgelopen jaar geen enkele vooruitgang geboekt. Dat is geen toeval. Hamas is zeker niet onverslaanbaar, maar met deze tactiek zitten ze er over 20 jaar nog steeds.
Incelfrikandel
pi_218932097
quote:

[..]
Daarom snap ik ook niet waarom ze met Israël onderhandelen.

Hamas schijnt akkoord te gaan met de vrijlating van de gevangen.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 07:49:11 #85
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218932313
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 01:21 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Israël heeft het afgelopen jaar geen enkele vooruitgang geboekt. Dat is geen toeval. Hamas is zeker niet onverslaanbaar, maar met deze tactiek zitten ze er over 20 jaar nog steeds.
Misschien is dat ook wel de bedoeling. Ideaal argument de oorlog door te zetten op elk moment of te hervatten + ideaal argument waarom je niet kan onderhandelen over twee staten oplossing en dat dus een gesloten boek blijft
enkelband
pi_218932340
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 18:23 schreef oblo het volgende:
In die Boekestijn en de Wijk podcast hebben ze het filmpje van Netanyahu niet goed begrepen denk ik.

Ik denk niet dat het verkeerd begrijpen is, maar dat deze heren gewoon hun eigen alternatieve waarheid hebben.
pi_218932358
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:01 schreef RotatoR het volgende:
Lees dit topic nog eens goed na… nee, men zal het gewoon onderdrukking blijven noemen. Een ‘koloniaal’ bewind. Gooi er nog wat bingo termen door als intersectioneel en je bent er weer. Kom op, straks moeten ze weer gaan protesteren tegen het gebruik van olie…
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 08:11:15 #88
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_218932372
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:18 schreef hondonspain het volgende:
Nu kan Kaag met de wederopbouw starten, eindelijk.
Die is al ontslagen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_218932534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Bozig? Ik lach de ballen uit mijn broek wanneer ik zo'n pro-Pallie wap weer zie doorslaan.

Nergens lees ik iets in de wetten van Israël dat over genocide gaat jegens anderen. Het Hamas handvest is er op gegrondvest.

Dat pro-Pallie in Nederland al zo ver heen is dat het de kont likt van terreurclubs als Hamas is niet eens verbazingwekkend, maar tenenkrommend blijft het wel. En humoristisch, ook, wanneer je ziet hoe allerlei verder oh zo progressief regenboogvolk meemarcheert.

Wanneer is je volgende 'protestaksie'?
Gaza is dus niet verwoest om Hamas te vernietigen? Waarom dan wel?
pi_218932545
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nog wat eisen voor Hamas-leden ook?
Laten we de top opgraven en alsnog berechten!!!
pi_218932623
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 08:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Oprechte vraag: wil jij dat dit plan (al dan niet met wat schaafwerk) slaagt, of liever niet?
pi_218932667
quote:
Genoeg users hier die dit graag in de bios zouden willen zien met cola en zoute popcorn
pi_218932687
quote:

[..]
Het Amerikaanse leger pleegt op dit moment staat terreur tegen mensen op de caribische zee dus deze eenzijdige deal van de een terrorist tegen de andere is dan wel erg bizar. :D
pi_218932738
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het Amerikaanse leger pleegt op dit moment staat terreur tegen mensen op de caribische zee dus deze eenzijdige deal van de een terrorist tegen de andere is dan wel erg bizar. :D
Je bedoelt dat het Amerikaanse leger illegale drugshandel aan banden legt? Dat maakt hen natuurlijk geen terroristen. Het blijft bijzonder om dergelijke retoriek te aanschouwen met anti-Westerse sentimenten.

Of het nu over Islamitisch terreur of drugshandel gaat, binnen bepaalde kringen denkt men dan dat de partijen die daar korte metten mee willen maken het eigenlijke probleem zijn.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:43:19 #95
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218932760
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 00:26 schreef Justinn het volgende:

[..]
Volgens mij zijn we toch aardig bezig met hybride oorlogsvoering in Oekraïne.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_218932772
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 08:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Er zijn nog steeds Hamas leiders, denk aan degenen die in Qatar zitten of de gijzelaars vasthouden. Maar die hoeven van jou dus klaarblijkelijk niet te worden berecht, jij focust je alleen op Israëlische politici en militairen. Noted.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218932773
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Volgens mij zijn we toch aardig bezig met hybride oorlogsvoering in Oekraïne.
Zeker, maar totaal niet bezig met met pogen vrede te bewerkstelligen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:51:58 #98
438527 MissButterflyy
pi_218932804
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:47 schreef vosss het volgende:

[..]
Zeker, maar totaal niet bezig met met pogen vrede te bewerkstelligen.
Dat wil Rusland toch ook helemaal niet?
En niemand zal tegen Rusland durven te zeggen dat de hel losbreekt als ze nu niet stoppen.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:53:00 #99
438527 MissButterflyy
pi_218932813
Rusland, het land met de meeste kernwapens in bezit VS Hamas, die er waarschijnlijk niks van bezit. Van Hamas is nog maar weinig over.
De vergelijking is onzinnig in mijn ogen.
pi_218932833
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Je bedoelt dat het Amerikaanse leger illegale drugshandel aan banden legt? Dat maakt hen natuurlijk geen terroristen. Het blijft bijzonder om dergelijke retoriek te aanschouwen met anti-Westerse sentimenten.

geloof jij nu echt de amerikaanse propaganda en denkt je serieus dat er 11 mensen op een drugsboot zaten, daarmee verliezen smokkelaars 700 kilo smokkel gewicht. Het blijft bizar dat goed ingelichte westerse mensen doorzichtige amerikaanse propaganda omtrent het zogenaamd gelegitimeerd vermoorden van drugs smokkelaars napraten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')