Het alternatief is 'carpet-bombing' of een nuke. Wat wil je precies?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:25 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Een deal maken met Hamas, hoe dom kan je zijn. Leren het ook nooit
Carpet-bombing.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het alternatief is 'carpet-bombing' of een nuke. Wat wil je precies?
Die nobelprijs kan hem niet meer ontgaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:17 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws. Hopelijk snel dat het rustiger wordt daar. Toch een overwinning voor Trump?
Heeft Hamas al toegezegd dan? Volledig?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die nobelprijs kan hem niet meer ontgaan.
En hij kan meteen beslag leggen op de eerstvolgende edities, want niemand wil de prijs dan nog hebben lijkt mij
Niet zo snel. Er is een eerste stap van Hamas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:43 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die nobelprijs kan hem niet meer ontgaan.
En hij kan meteen beslag leggen op de eerstvolgende edities, want niemand wil de prijs dan nog hebben lijkt mij
Nee er zijn tegeneisen. Wat dacht je anders van Hamas. Valt niet mee te praten die luiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Heeft Hamas al toegezegd dan? Volledig?
Ik geloof er ook eigenlijk niet zo in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nee er zijn tegeneisen. Wat dacht je anders van Hamas. Valt niet mee te praten die lui
Wat had je dan verwacht?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Nee er zijn tegeneisen. Wat dacht je anders van Hamas. Valt niet mee te praten die lui
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jaja iedereen zit in een villa veilig in Arabische landen bla bla.
Ik weet nog dat jij blij was bij het zien van de stervende Sinwar die nog probeerde een drone weg te slaan.
Zoek hulp, echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tr geplaatst voor het steunen van oktober 7.
Dus je claim kan niet waar zijn en je reactie is: jij bent radicaaaaallquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
![]()
croft eens op mijn naam en sinwar.
Radicaliseer nog fijn een stukje verder.
Dat vond ik al een maand of 2 terug toen je ineens Joden uit de VS erbij sleepte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je claim kan niet waar zijn en je reactie is: jij bent radicaaaaall
Denk dat de meeste Fok! users dit inmiddels al weten hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dus je claim kan niet waar zijn en je reactie is: jij bent radicaaaaall
Bozig? Ik lach de ballen uit mijn broek wanneer ik zo'n pro-Pallie wap weer zie doorslaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je wordt nogal bozig als je gewezen wordt op logische inconsistenties.
Ik geloof niet dat dit vrede gaat opleveren. Hoogstens een frozen conflict. Er moeten wat Israëlische ministers en militairen naar de gevangenis om enige hoop op vrede te hebben. De onderdrukking en rechteloze status van Palestijnen gaat onder de 20 punten niet veranderen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat vond ik al een maand of 2 terug toen je ineens Joden uit de VS erbij sleepte.
Gaza is je obsessie en religie geworden. Wil je daar eigenlijk wel vrede en een eind aan leed of is dit zo;n stuk zingeving geworden dat je van gekkigheid niet weet waar je je over moet opwinden als het Trump plan slaagt en dat leed waar je zegt tegen te zijn idd eindigt.
Nog wat eisen voor Hamas-leden ook?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:01 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit vrede gaat opleveren. Hoogstens een frozen conflict. Er moeten wat Israëlische ministers en militairen naar de gevangenis om enige hoop op vrede te hebben. De onderdrukking en rechteloze status van Palestijnen gaat onder de 20 punten niet veranderen.
Dat dertig meter hoge gouden standbeeld van hem gaat er zeker komen in Khan Younisquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:01 schreef RotatoR het volgende:
Zou een enorme overwinning zijn voor Trump als dit lukt. Nobelprijs waardig. Dat moeten zelfs de meest chronische Trump haters erkennen dan.
Piri en Ouwehand worden ZIEDEND als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat dertig meter hoge gouden standbeeld van hem gaat er zeker komen in Khan Younis
Lijkt je dat niet logisch? Het is een plan waarbij ze niet uitgenodigd waren. Als Israel geen tegeneisen duldt moeten ze een onvoorwaardelijke overgave eisen, wat ze in feite hiermee ook al wel deden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 23:10 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Onderhandelen doe je niet met terroristen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 00:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Lijkt je dat niet logisch? Het is een plan waarbij ze niet uitgenodigd waren. Als Israel geen tegeneisen duldt moeten ze een onvoorwaardelijke overgave eisen, wat ze in feite hiermee ook al wel deden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |