Ja doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:43 schreef MoreDakka het volgende:
Als Hamas niet akkoord gaat wordt het tijd om de handen ineen te slaan als rest van de wereld en dat onkruid net als IS uit te woekeren. Toch?
Niet zo realistisch doen, vriend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb als kind mijn vader uit mogen zwaaien voor de forever war tegen tereur in Afghanistan. Na 20 jaar was de oorlog alsnog verloren. The Forever War is toevallig ook een boek dat is geschreven door een Vietnam veteraan terwijl die oorlog nog bezig was.
Eerst de wooncrisis oplossen, voordat je met de macht naar andere landen gaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:43 schreef MoreDakka het volgende:
Als Hamas niet akkoord gaat wordt het tijd om de handen ineen te slaan als rest van de wereld en dat onkruid net als IS uit te woekeren. Toch?
Sorry!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Niet zo realistisch doen, vriend.
Grootste nieuws vindt ik eigenlijk dat Trump pro Hamas is. Hij praat met terroristen alsof ze wat te vertellen hebben!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:43 schreef MoreDakka het volgende:
Leuk grapje!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:56 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grootste nieuws vindt ik eigenlijk dat Trump pro Hamas is. Hij praat met terroristen alsof ze wat te vertellen hebben!
Dan moeten ze juist positief reageren. En kunnen ze Israel de schuld geven van het mislukken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Netanyahu heeft al van meerdere punten gezegd dat ze zich er niet aan gaan houden en volgens mij geloofd niemand in enige vrije aftocht voor Hamas leden. Het hele plan is een grote propaganda win voor Israël, maar daar is het wel mee gezegd.
Goede post. Daar zou het eigenlijk over moeten gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:29 schreef oblo het volgende:
Ik heb de podcast alleen maar vanaf 18:00 beluisterd, maar hebben ze het ook nog een keer over wat goed zou zijn voor de burgers van beide kanten? Ipv dit is goed voor Netanyahu / slecht voor Hamas.
Als Hamas weigert het vredesvoorstel te tekenen, kan Netanyahu zeggen dat hij het geprobeerd heeft. Trump ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moeten ze juist positief reageren. En kunnen ze Israel de schuld geven van het mislukken.
Wat doe je op een nieuwsforum als je nooit voorbij titels leest? Het ene gedrag past niet bij het andere zeg maar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:13 schreef MoreDakka het volgende:
Ach ja, de Europese landen die een Palestijnse staat erkend hebben geven Hamas mooi rugdekking. Waarom akkoord gaan als ze krijgen wat ze willen?
Na alle wapens en gijzelaars uit handen te hebben gegeven Israël de schuld geven? En dan? Wachten tot de wereld weer niks doet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moeten ze juist positief reageren. En kunnen ze Israel de schuld geven van het mislukken.
Kritisch zijn op inhoud van een doelstelling wil niet zeggen dat iemand daarmee voor/tegen is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef HowardRoark het volgende:
Op vrijdag 3 oktober 2025 17:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat niet gaat lukken.
Wil jij eigenlijk wel dat Hamas wordt verslagen?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Na 2 jaar oorlog ligt er nog geen enkel plan om ze te verslaan, dus hoe kun je dit nou zeggen?
Precies, onderhandelen met een entiteit die je vernietigen wil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het is een verwijt wat je fok serieus krijgt als je zegt dat Israël zou moeten onderhandelen.
Ja, dat denk ik ook. Om hier nog even op in te haken: er kwam een poll langs op Israëlische televisie. 71% van de Israelis steunt het plan en 93% van de Arabische Israelis steunt het plan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goede post. Daar zou het eigenlijk over moeten gaan.
Jaja iedereen zit in een villa veilig in Arabische landen bla bla.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
welicht omdat ze zelf al twee jaar veilig elders zitten.
Tr geplaatst voor het steunen van oktober 7.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, onderhandelen met een entiteit die je vernietigen wil.
Welk mens met hersens uitgerust wil dat nu niet.
Dat is goed nieuws. Hopelijk snel dat het rustiger wordt daar. Toch een overwinning voor Trump?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 22:04 schreef Mylene het volgende:
https://www.nu.nl/algemee(...)redesplan-trump.html
Hamas zegt vrijdagavond akkoord te gaan met het vrijlaten van alle Israëlische gijzelaars. De militante beweging wil ook onderhandelen over het overdragen van het bestuur van Gaza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |