Ik weet niet of je dan ook mijn reacties bedoeld.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb geen kritiek op haar lijst omdat ze dik is. Want dat vroeg degene waar ik op reageerde. Ik heb kritiek op haar lijst omdat zij klaagt over hoe lastig plussize is...vandaag zelfs nog! én ze dan vervolgens wekelijks dit soort lijstjes deelt.
Maar nu ik het teruglees bedoel je volgens mij dat ik die koppeling met gewicht maak. Dat klopt!
Maar dus niet omdat ze dik is is dat een slechte boodschappenlijst, want als iemand met een gezond gewicht dit zou delen had ik hetzelfde gezegd als die klaagt over last van de buik ofzo.
Sanneke klaagt over het lastige leven met plussize en laat dan dit zien.
En als ik fatsoenlijk vraag wat fatshaming dan is (want ik versta er iets anders onder) dan zijn de reacties ook niet normaal hoor.
Nee die laatste zin was niet aan jouw adres.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:03 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dan ook mijn reacties bedoeld.
Ik begon wel met de term fatshaming maar heb in mijn beleving verder fatsoenlijk gereageerd.
Overigens kan je mij ook op geen enkele andere reactie betrappen over het uiterlijk van de fluflu's .
Heb het liever over hun leugens of het uitbuiten van de privacy van hun kinderen.
Nee, ik deelde zeker wel een sneer uit. Omdat ik het vermoeiend vind dat steeds hetzelfde herhaald wordt in combinatie met het ‘kijk mij het beter doen’. Ik vind dat gewoon drammen. Maar dat mag ik niet zeggen.quote:
Ow 🙃quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee, ik deelde zeker wel een sneer uit. Omdat ik het vermoeiend vind dat steeds hetzelfde herhaald wordt in combinatie met het ‘kijk mij het beter doen’. Ik vind dat gewoon drammen. Maar dat mag ik niet zeggen.
Nee helemaal niet: kijk mij het beter doen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nee, ik deelde zeker wel een sneer uit. Omdat ik het vermoeiend vind dat steeds hetzelfde herhaald wordt in combinatie met het ‘kijk mij het beter doen’. Ik vind dat gewoon drammen. Maar dat mag ik niet zeggen.
Ik heb er bij anderen in het verleden ook al eens iets over gezegd hoor. Bijvoorbeeld over het eindeloze gemiep over dat velen een schoner huis hebben dan Milou. Het heeft bij mij niets met het onderwerp te maken. Ik vind het overduidelijk op iemand neerkijken en vinden dat je beter bent gewoon heel naar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:19 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet: kijk mij het beter doen.
Maar: kijk hier mijn verbazing hoe zd daaraan genoeg hebben met 2 personen in een week.
Net als de reacties op bv de "rommel" bij Tatjana: " dat ze gek zouden worden in zo'n huis".
Of de reacties op HVK haar rommel en haar 5 kinderen. Wordt ook gezegd dat ze niet moet.klagen omdat ze zich steeds laat bezwangeren.
Gewoon verwondering en verbazing.
Wordt nooit wat van gezegd, maar nu gaat het over overgewicht en is het ineens een heel gevoelig puntje
Is dat niet een beetje een gevalletje van gewoon lekker zeuren?quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En als het niet je doel is om te laten zien dat jij/anderen het beter doet/doen, waarom dan toch continu vergelijken?
Ik denk zelf dat je dat verkeerd opvat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik heb er bij anderen in het verleden ook al eens iets over gezegd hoor. Bijvoorbeeld over het eindeloze gemiep over dat velen een schoner huis hebben dan Milou. Het heeft bij mij niets met het onderwerp te maken. Ik vind het overduidelijk op iemand neerkijken en vinden dat je beter bent gewoon heel naar.
Thanks! Allemaal via Spotify? Ben altijd opzoek naar nieuwe podcasts om te luisteren tijdens de honden uitlaten en het huishouden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Nog wat podcast tips in de categorie ‘op zoek naar Marlotte’. Wel in het Engels:
Scamanda
Sympathy pains
Believe in magic
The con: Kaithlyns baby
Hetzelfde geld voor de lichaamsbeharing van Peppie. Ook niet iets waar je veel tegen kan doen. Je hele lichaam iedere paar weken laten waxen of laten laseren is ook niet echt een optie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Trouwens dat van die oren vond ik ook op/over het randje, want iemand kan daar niks aan doen. Maar niet op gereageerd omdat ik dat account niet volg.
Thanks! Hele hoop te luisteren de komende dagen. Sowieso fan hier van podcasts waarin mensen echt grenzen aan psycho. In de ban van Rian en The Influencer: Belle Gibson (female criminals) zijn favoriet, net als de series Apple Cider Vinegar en Inventing Anna. Zo fascinerend.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Nog wat podcast tips in de categorie ‘op zoek naar Marlotte’. Wel in het Engels:
Scamanda
Sympathy pains
Believe in magic
Bedankt voor de tips!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Scamanda
Sympathy pains
Believe in magic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |