abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218948286
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:58 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nee hoor, ik heb geen kritiek op haar lijst omdat ze dik is. Want dat vroeg degene waar ik op reageerde. Ik heb kritiek op haar lijst omdat zij klaagt over hoe lastig plussize is...vandaag zelfs nog! én ze dan vervolgens wekelijks dit soort lijstjes deelt.

Maar nu ik het teruglees bedoel je volgens mij dat ik die koppeling met gewicht maak. Dat klopt!

Maar dus niet omdat ze dik is is dat een slechte boodschappenlijst, want als iemand met een gezond gewicht dit zou delen had ik hetzelfde gezegd als die klaagt over last van de buik ofzo.
Sanneke klaagt over het lastige leven met plussize en laat dan dit zien.

En als ik fatsoenlijk vraag wat fatshaming dan is (want ik versta er iets anders onder) dan zijn de reacties ook niet normaal hoor.
Ik weet niet of je dan ook mijn reacties bedoeld.
Ik begon wel met de term fatshaming maar heb in mijn beleving verder fatsoenlijk gereageerd.

Overigens kan je mij ook op geen enkele andere reactie betrappen over het uiterlijk van de fluflu's .

Heb het liever over hun leugens of het uitbuiten van de privacy van hun kinderen.
pi_218948291
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik weet niet of je dan ook mijn reacties bedoeld.
Ik begon wel met de term fatshaming maar heb in mijn beleving verder fatsoenlijk gereageerd.

Overigens kan je mij ook op geen enkele andere reactie betrappen over het uiterlijk van de fluflu's .

Heb het liever over hun leugens of het uitbuiten van de privacy van hun kinderen.
Nee die laatste zin was niet aan jouw adres.
pi_218948301
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:48 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Dat gebeurde ook, toch?
Nee, ik deelde zeker wel een sneer uit. Omdat ik het vermoeiend vind dat steeds hetzelfde herhaald wordt in combinatie met het ‘kijk mij het beter doen’. Ik vind dat gewoon drammen. Maar dat mag ik niet zeggen. :s)
pi_218948332
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee, ik deelde zeker wel een sneer uit. Omdat ik het vermoeiend vind dat steeds hetzelfde herhaald wordt in combinatie met het ‘kijk mij het beter doen’. Ik vind dat gewoon drammen. Maar dat mag ik niet zeggen. :s)
Ow 🙃

Ja het 'kijk mij beter doen' is ook irritant en iets wat dikke mensen natuurlijk constant al dan niet in bedekte termen om hun oren krijgen. (Overigens ben ik zelf niet dik, maar je ziet het overal gebeuren rondom dit thema)
pi_218948363
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:08 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nee helemaal niet: kijk mij het beter doen.
Maar: kijk hier mijn verbazing hoe zd daaraan genoeg hebben met 2 personen in een week.

Net als de reacties op bv de "rommel" bij Tatjana: " dat ze gek zouden worden in zo'n huis".
Of de reacties op HVK haar rommel en haar 5 kinderen. Wordt ook gezegd dat ze niet moet.klagen omdat ze zich steeds laat bezwangeren.
Gewoon verwondering en verbazing.

Wordt nooit wat van gezegd, maar nu gaat het over overgewicht en is het ineens een heel gevoelig puntje.
pi_218948438
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:19 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Nee helemaal niet: kijk mij het beter doen.
Maar: kijk hier mijn verbazing hoe zd daaraan genoeg hebben met 2 personen in een week.

Net als de reacties op bv de "rommel" bij Tatjana: " dat ze gek zouden worden in zo'n huis".
Of de reacties op HVK haar rommel en haar 5 kinderen. Wordt ook gezegd dat ze niet moet.klagen omdat ze zich steeds laat bezwangeren.
Gewoon verwondering en verbazing.

Wordt nooit wat van gezegd, maar nu gaat het over overgewicht en is het ineens een heel gevoelig puntje
Ik heb er bij anderen in het verleden ook al eens iets over gezegd hoor. Bijvoorbeeld over het eindeloze gemiep over dat velen een schoner huis hebben dan Milou. Het heeft bij mij niets met het onderwerp te maken. Ik vind het overduidelijk op iemand neerkijken en vinden dat je beter bent gewoon heel naar.
En als het niet je doel is om te laten zien dat jij/anderen het beter doet/doen, waarom dan toch continu vergelijken?
  Moderator/colorchick zondag 5 oktober 2025 @ 22:35:26 #157
382129 crew  Donna
pi_218948476
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En als het niet je doel is om te laten zien dat jij/anderen het beter doet/doen, waarom dan toch continu vergelijken?
Is dat niet een beetje een gevalletje van gewoon lekker zeuren?
pi_218948482
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ik heb er bij anderen in het verleden ook al eens iets over gezegd hoor. Bijvoorbeeld over het eindeloze gemiep over dat velen een schoner huis hebben dan Milou. Het heeft bij mij niets met het onderwerp te maken. Ik vind het overduidelijk op iemand neerkijken en vinden dat je beter bent gewoon heel naar.
Ik denk zelf dat je dat verkeerd opvat.
Als je nl het dagrlijks leven bij anderen ziet dan vergelijk je dat (on)bewust met jezelf. Heel normaal, dat is je referentiekader.
Dus het aantal stukken fruit of koekjes dat iemand eet, het aantal kinderen, de leefomgeving.
Ik zou ook gillend gek worden in Tatjana haar huis, ik vind mijzelf niet beter, maar ben blij dat ik er niet hoef te wonen.
En ik zou mega honger hebben als ik het met de groente van Sanneke moest doen.
pi_219019492
Verkeerde topic
  dinsdag 21 oktober 2025 @ 13:45:49 #160
22273 Dizer
Save the beard!
pi_219068847
Hola! :W
Oh shizzle... ken niemand meer hier.
Friends don't let friends remain beardless...
pi_219070052
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Rimboequeen op 21-10-2025 16:29:23 ]
pi_219070057
Foutje
  Moderator/colorchick dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:44:12 #163
382129 crew  Donna
pi_219070164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Rimboequeen het volgende:
Foutje
Haha, ben je al bekend mee zie ik. :P
pi_219087865
Nog wat podcast tips in de categorie ‘op zoek naar Marlotte’. Wel in het Engels:

Scamanda
Sympathy pains
Believe in magic
The con: Kaithlyns baby
pi_219088209
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 19:30 schreef NineMilka het volgende:
Nog wat podcast tips in de categorie ‘op zoek naar Marlotte’. Wel in het Engels:

Scamanda
Sympathy pains
Believe in magic
Thanks! Allemaal via Spotify? Ben altijd opzoek naar nieuwe podcasts om te luisteren tijdens de honden uitlaten en het huishouden.

Er is ook wel een topic met True crime podcast tips hier op fok, mocht iemand daar interesse in hebben
pi_219088277
Ja allemaal via Spotify!
pi_219088375
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Trouwens dat van die oren vond ik ook op/over het randje, want iemand kan daar niks aan doen. Maar niet op gereageerd omdat ik dat account niet volg.
Hetzelfde geld voor de lichaamsbeharing van Peppie. Ook niet iets waar je veel tegen kan doen. Je hele lichaam iedere paar weken laten waxen of laten laseren is ook niet echt een optie.
pi_219088407
quote:

Scamanda
Sympathy pains
Believe in magic
Thanks! Hele hoop te luisteren de komende dagen. Sowieso fan hier van podcasts waarin mensen echt grenzen aan psycho. In de ban van Rian en The Influencer: Belle Gibson (female criminals) zijn favoriet, net als de series Apple Cider Vinegar en Inventing Anna. Zo fascinerend.
pi_219089004
Ja, ik vind dat ook fascinerend. Wat jij noemt ook allemaal gezien/geluisterd. Heb je over Rian ook die van het Financieel Dagblad (Achter gesloten deuren) geluisterd? Ingestoken als verhaal over Gerard Sanderink. Nu ik hier weer aan denk vraag ik me gelijk af hoe het met deze mensen gaat nu.

Dan kan je wel uit de voeten met mijn tips. Lekker luisteren!
pi_219089056
quote:

Scamanda
Sympathy pains
Believe in magic
Bedankt voor de tips!
Ik vond het einde wel erg tegenvallen bij Marlotte trouwens, snap dat het niet anders kon maar erg onbevredigend na die andere afleveringen haha.

Zijn die bovenstaande wel fijn om te luisteren in het Engels?
pi_219089091
Ja eens, ik vind het ook een onbevredigend einde. Voelt onaf.

Ik vind ze goed te volgen in het Engels!
pi_219089162
Scamanda ben ik trouwens momenteel zelf nog aan het luisteren. Maar zuigt me tot nu toe wel mee.
  Moderator/colorchick vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:36:04 #173
382129 crew  Donna
pi_219097224
Ik up 'm maar weer even aangezien het lastig is om on topic te blijven in een bepaald ander topic. :9
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:07:00 #174
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219097611
Ik heb even advies nodig, en wellicht dat er hier mensen meelezen met goede tips *)

Een vriendin van mij is deze week bevallen van haar eerste kindje O+ Zij en haar partner zijn Duits, ze wonen nu in Finland, dus ik wil alvast een leuk kleinigheidje sturen omdat ik gok dat het nog wel even duurt voordat ik langs ga.

Dus: wat is leuk om te sturen? Het liefst iets wat me geen fortuin gaan kosten aan verzendkosten, dus iets kleins denk ik? En iets met een Nederlands tintje vind ik ook wel leuk, dus iets met Nijntje of Fiep Westendorp-achtigs bijv?

Hebben jullie nog inspiratie of goede waanzinnige ideeën O-)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:07:53 #175
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219097620
Toch wel jammer dat ik geen fluflu ben, die krijgen waarschijnlijk zelfs dit soort dingen allemaal gesponsord _O- Had ik ze een pallet YFood kunnen sturen voor in de kraamweken :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')