Als je hem naar mij dmt kan ik het voor je proberen.quote:Op woensdag 3 december 2025 16:47 schreef Mirp het volgende:
Die avatar lukt me niet. Deze nerd snapt weer niet hoe ik een plaatje kleiner kan maken.
Ik doe dat morgen even, sluit net de laptop af. Bedankt alvast!quote:Op woensdag 3 december 2025 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je hem naar mij dmt kan ik het voor je proberen.
Prima hoor.quote:Op woensdag 3 december 2025 17:58 schreef Mirp het volgende:
[..]
Ik doe dat morgen even, sluit net de laptop af. Bedankt alvast!
Ik vroeg me wel steeds af waarom die woorden groen werden 😅.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Klopt. Elke klik is een mini bijdrage aan het forum.
En als je je browser op telefoon helemaal afsluit en daarna weer opent?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:16 schreef Missinglink24 het volgende:
Heb een abbo genomen maar nog steeds reclames. Ik forum mobiel, hoe krijg ik ze weg?
Edit; via desktopversie heb ik advertenties uit gezet maar als ik dan weer naar de mobiele weergave ga zijn ze weer terug.
Ha, het is gelukt, ik bleek nog meer vinkjes te moeten zetten 😅quote:Op woensdag 3 december 2025 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je je browser op telefoon helemaal afsluit en daarna weer opent?
Mooi! Een hele verademing hèquote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ha, het is gelukt, ik bleek nog meer vinkjes te moeten zetten 😅
Heerlijk zo!
Haha gelukkig.quote:Op woensdag 3 december 2025 21:40 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ha, het is gelukt, ik bleek nog meer vinkjes te moeten zetten 😅
Heerlijk zo!
En meer usericonsquote:Op woensdag 3 december 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha gelukkig.
Alles uit, behalve de smileys.
Daar heb ik het volgende probleem, die kan ik dus nergens vinden?quote:Op woensdag 3 december 2025 21:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha gelukkig.
Alles uit, behalve de smileys.
quote:Op donderdag 4 december 2025 07:18 schreef Mirp het volgende:
[..]
Daar heb ik het volgende probleem, die kan ik dus nergens vinden?
En anders op dequote:Op donderdag 4 december 2025 11:58 schreef Meke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou het deze zijn en dan smilies?
Op zoek daarnaar kwam ik dit topic weer eens tegen, ik weet niet of jullie het allemaal kennen maar anders een aanrader om door te lezen: FB / Verzameltopic FOK!uitleg; tips & truuks
Ja, ik twijfel alleen of je die mobiel ook ziet als je het niet eerst ingesteld hebt?quote:Op donderdag 4 december 2025 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En anders op deonderaan het invoerveld klikken, dan komen ze allemaal tevoorschijn.
Mobiel zag ik ze al, maar nu ook op de laptop. Dank!quote:Op donderdag 4 december 2025 12:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel alleen of je die mobiel ook ziet als je het niet eerst ingesteld hebt?
Ah topquote:Op donderdag 4 december 2025 12:53 schreef Mirp het volgende:
[..]
Mobiel zag ik ze al, maar nu ook op de laptop. Dank!
Hm ja, dat weet ik eigenlijk ook niet, bij mij staan ze altijd aanquote:Op donderdag 4 december 2025 12:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel alleen of je die mobiel ook ziet als je het niet eerst ingesteld hebt?
In je profiel staat de usericonmanager, daar heb je je UI opgeslagen, maar dan moet je achter de UI nog even klikken op Gebruik dit usericon, daarna staat hij standaard bij je naam.quote:Op zondag 7 december 2025 10:01 schreef Cattolica het volgende:
Heb ik nu ook een usericon of is wat ik net heb gedaan geen usericon?
Hmmm... ik moet de usericon steeds opnieuw aanklikken en opslaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |