U begrijpt mijn doel.quote:Op dinsdag 2 december 2025 18:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
@:Donna a.k.a Ophrah: eigenlijk zouden ze vanuit Fok! Iedereen een maand (ofzo) gratis abo moeten geven, om zo te ervaren hoe het is om advertentie-vrij te forummen. Ik denk dat je dan best veel mensen over de abonnement-streep zou kunnen trekken (en inkomsten kunt vergaren).
de leuke mensen zij met meer! 🥳😁quote:Op dinsdag 2 december 2025 20:32 schreef Gooischevrouw het volgende:
[..]
Haha als je een abonnement neemt, dan kan je er één weggeven voor een maand. Dus ik heb er net één genomen en kan nu een mede forummer blij maken! Best leuk 🥰
Naast jouw naam staat een sterretje, als je daar met je muis op gaat staan (niet klikt) komt er in beeld dat je een abo hebt. De post van Mirp heeft ook een sterretje, maar die is veel lichter omdat zij (nogquote:Op woensdag 3 december 2025 08:19 schreef Cattolica het volgende:
Ik heb een beetje een dilemma, dus ik gooi het hier in de groep. Ik vind het geven van abo's geven een leuk idee, dus ik heb dit gedaan. Nou heb ik er nog niets (behalve de bevestiging van FOK) op gehoord, dus ik weet niet of het is goed gegaan (ik las dat bij iemand een abo nemen niet was doorgevoerd). Ik heb het niet anoniem gedaan, maar wil ook niet dat het overkomt, dat ik op een dank je wel zit te wachten. Alleen als iemand niet weet dat ze een abo hebben, of het is niet doorgevoerd, dan wil ik dat ook niet. Kortom, wat is wijsheid?
Je doet jezelf en FOK! er een groot plezier mee, en je echt afvragen waarom je het niet eerder hebt gedaan.quote:Op woensdag 3 december 2025 08:35 schreef Mirp het volgende:
Jullie zijn allemaal zo enthousiast over dat abbo dat ik me er denk ik toch ook eens aan ga wagen.
Goeie tip! Ik weet van het sterretje bij mezelf, maar had er niet aan gedacht om het bij anderen te checken. Ik heb gekeken en zie het sterretje, dus ik ga er vanuit dat het goed is gaan en dat ze het ook weten 🥳.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naast jouw naam staat een sterretje, als je daar met je muis op gaat staan (niet klikt) komt er in beeld dat je een abo hebt. De post van Mirp heeft ook een sterretje, maar die is veel lichter omdat zij (nog) geen abo heeft. Dus je zou bij degene die je een abo hebt gegeven even naast de naam naar het sterretje kunnen kijken.
Told you soquote:Op woensdag 3 december 2025 09:25 schreef Mirp het volgende:
Oh volgens mij is het gelukt, wat een ruimte op mijn scherm!
De user krijgt een pop up dat hij/zij een abo heeft zodra het aangeschaft is en ik denk dat het wel duidelijk is omdat de ads ontbrekenquote:Op woensdag 3 december 2025 09:28 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Goeie tip! Ik weet van het sterretje bij mezelf, maar had er niet aan gedacht om het bij anderen te checken. Ik heb gekeken en zie het sterretje, dus ik ga er vanuit dat het goed is gaan en dat ze het ook weten 🥳.
Zo fijn en rustgevend zonder dat constante onrustige gedoe op je scherm 🫠. En inderdaad bij instellingen nog meer uit te schakelen dus nu echt alleen maar het forum te zien.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De user krijgt een pop up dat hij/zij een abo heeft zodra het aangeschaft is en ik denk dat het wel duidelijk is omdat de ads ontbreken
Bedoel je een abo weggever? Volgens mij is dat niet iets wat je over hebt en kan weggeven, maar kun je het voor iemand kopen, zoals je het voor jezelf doet. In ieder geval als er zoiets gratis bestaat, ben ik het nog niet tegengekomen. Smartphone heeft ook instellingen maar of je daar "alles" mee weg krijgt, weet ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb alleen een smartphone, geen desktop. Vraag me af of ik dan ook dingen in kan stellen?
Iemand een weggever over zodat ik kan proberen of het werkt?
Op je mobiel kan je ook voor de desktopversie kiezen en daar kan je dan de instellingen voor advertenties aanpassen.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik heb alleen een smartphone, geen desktop. Vraag me af of ik dan ook dingen in kan stellen?
Ik weet ook niets van zo'n weggevertje.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Bedoel je een abo weggever? Volgens mij is dat niet iets wat je over hebt en kan weggeven, maar kun je het voor iemand kopen, zoals je het voor jezelf doet. In ieder geval als er zoiets gratis bestaat, ben ik het nog niet tegengekomen. Smartphone heeft ook instellingen maar of je daar "alles" mee weg krijgt, weet ik niet.
PS: wel slim van FOK om van het woord "smartphone" een link te maken naar Coolblue 😉. Ben ik nog nooit eerder tegengekomen, kan ik wel waarderen ✌️.
Volgens mij gebeurt er met koelkast hetzelfde.quote:Op woensdag 3 december 2025 10:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
PS: wel slim van FOK om van het woord "smartphone" een link te maken naar Coolblue 😉. Ben ik nog nooit eerder tegengekomen, kan ik wel waarderen ✌️.
Ik forum ook alleen op mijn tel. Vraag me hetzelfde af inderdaad.quote:Op woensdag 3 december 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Bij opties (rechtsboven op je naam klikken > opties) kan je die aanzetten. Misschien staan ze uit bij je?quote:Op woensdag 3 december 2025 11:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik forum ook alleen op mijn tel. Vraag me hetzelfde af inderdaad.
Zo weet ik ook nooit hoe ik de emotions van Fok hier bij een bericht krijg.
Klopt. Elke klik is een mini bijdrage aan het forum.quote:Op woensdag 3 december 2025 11:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt er met koelkast hetzelfde.
Ik heb echt nooit op de link geklikt.
Oh wat goed zeg! Heb gelijk mn lettergrootte aangepast dn zie nu ook de avatars. Dank je!quote:Op woensdag 3 december 2025 11:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij opties (rechtsboven op je naam klikken > opties) kan je die aanzetten. Misschien staan ze uit bij je?
Ik dacht gisteren gelezen te hebben dat als je een abonnement hebt genomen, je iemand een gratis maand cadeau kan geven. Maar dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebbenquote:Op woensdag 3 december 2025 10:32 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Bedoel je een abo weggever? Volgens mij is dat niet iets wat je over hebt en kan weggeven, maar kun je het voor iemand kopen, zoals je het voor jezelf doet. In ieder geval als er zoiets gratis bestaat, ben ik het nog niet tegengekomen. Smartphone heeft ook instellingen maar of je daar "alles" mee weg krijgt, weet ik niet.
Dat is ook zo als wordt gezegd dat een bepaalde forummer veel in haar nest ligt 😁quote:PS: wel slim van FOK om van het woord "smartphone" een link te maken naar Coolblue 😉. Ben ik nog nooit eerder tegengekomen, kan ik wel waarderen ✌️.
quote:Op woensdag 3 december 2025 11:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik forum ook alleen op mijn tel. Vraag me hetzelfde af inderdaad.
Zo weet ik ook nooit hoe ik de emotions van Fok hier bij een bericht krijg.
quote:Op woensdag 3 december 2025 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op je mobiel kan je ook voor de desktopversie kiezen en daar kan je dan de instellingen voor advertenties aanpassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |