abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219142682
Maar ik ben ook niet zo snel ergens vies van. Ik vind het vooral belangrijk dat het optisch schoon is. Heb ik geleerd op mijn werk van de schoonmakers. Optisch schoonmaken en dan eens in de zoveel tijd wat grondiger.

Vroeger stofzuigde ik elke dag. Daar heb ik nu wel een robot voor. Het is dus optish schoon als ik thuiskom. De ene keer zet ik 's ochtends alles al omhoog en de andere keer gaat de robot overal langs. Hoe vies kan het worden als je niet thuis bent, toch?
pi_219142828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:56 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Mijn bestekla kun je bij mij gewoon openen. Als ik zie dat er wat viezigheid in zit, dan pak ik zo'n vochtig doekje, haal het bestek er met de ene hand uit, doekje in de andere hand door de la, bestek weer terug. Volgende besteksoort, doekje en door. Dat kan ik gewoon, terwijl de olie in de pan warm wordt.
Ah ja, daar ga je. Ik doe niet aan koken. Haha.
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 09:52:37 #203
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219147057
Wij hebben een heel romantische app waar we in hebben gezet wat er allemaal schoongemaakt moet worden, en hoe vaak. Alles krijgt dan punten voor de moeite, en wij weten dat we per week dus 80 punten in huis schoon moeten maken om bij te blijven _O- En dan mogen we allebei onze 40 punten verdelen zoals we willen door de weeks.

Dit klinkt echt ontzettend kinderachtig, dat weet ik :') Maar we HATEN opruimen/schoonmaken, en als we het niet zo doen, doen we het allebei niet of zijn we gefrustreerd :P En dan vind ik het vaak héél oneerlijk voelen als ik bijvoorbeeld iets aan het uitruimen ben terwijl mijn vriend op de bank zit _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 09:54:11 #204
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219147073
(Het allerleukste is natuurlijk als je een taakje hebt dat die dag niet nodig is, bijv 'wokpan afwassen' als je uit eten bent geweest. GRATIS PUNTEN *G* *O* *G* :') :') )
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
pi_219147564
quote:
10s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:52 schreef Meke het volgende:
Wij hebben een heel romantische app waar we in hebben gezet wat er allemaal schoongemaakt moet worden, en hoe vaak. Alles krijgt dan punten voor de moeite, en wij weten dat we per week dus 80 punten in huis schoon moeten maken om bij te blijven _O- En dan mogen we allebei onze 40 punten verdelen zoals we willen door de weeks.

Dit klinkt echt ontzettend kinderachtig, dat weet ik :') Maar we HATEN opruimen/schoonmaken, en als we het niet zo doen, doen we het allebei niet of zijn we gefrustreerd :P En dan vind ik het vaak héél oneerlijk voelen als ik bijvoorbeeld iets aan het uitruimen ben terwijl mijn vriend op de bank zit _O-
Ik ken iemand die daar een heel handige planner voor gemaakt heeft. Dan weet je precies wanneer je wat moet doen 😂😜
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 10:59:22 #206
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219147752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik ken iemand die daar een heel handige planner voor gemaakt heeft. Dan weet je precies wanneer je wat moet doen 😂😜
_O- _O-

Maar daar kun je niet inzetten WIE het moet doen toch? :P
Misschien kan ze dat toevoegen in de derde druk
pi_219147760
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 10:43 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan koop je een 4-kleurenpen en noteer je of jij, de ander of jullie het samen hebben gedaan.
Of koop stempels! 🤪
pi_219151476
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef Meke het volgende:
(Het allerleukste is natuurlijk als je een taakje hebt dat die dag niet nodig is, bijv 'wokpan afwassen' als je uit eten bent geweest. GRATIS PUNTEN *G* *O* *G* :') :') )
_O- _O- _O-
pi_219151480
#teamstickers
pi_219152025
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 09:54 schreef Meke het volgende:
Hahaha dit zou ik vaak doen denk ik😂. Vind zo'n app helemaal geen gek idee.
Nu heb ik last van nesteldrang, dus mijn man hoeft nu niks te doen haha. Beetje jammer dat mijn bekken het niet eens zijn met mijn schoonmaakrooster 🙈.

Ik vind iets niet snel vies, ben wel wat gewend, maar als het vies is (zoals een oven, airfryer, keukenla) dan maak ik het wel (vrijwel) meteen schoon, anders ga ik me er aan ergeren.
En ik heb een tijd terug zo'n prowin avond gehad en ben dus overstag gegaan voor dat oven spul en dat werkt echt als een tierelier kan ik je vertellen #nospon.
pi_219152494
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 19:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hahaha dit zou ik vaak doen denk ik😂. Vind zo'n app helemaal geen gek idee.
Nu heb ik last van nesteldrang, dus mijn man hoeft nu niks te doen haha. Beetje jammer dat mijn bekken het niet eens zijn met mijn schoonmaakrooster 🙈.

Ik vind iets niet snel vies, ben wel wat gewend, maar als het vies is (zoals een oven, airfryer, keukenla) dan maak ik het wel (vrijwel) meteen schoon, anders ga ik me er aan ergeren.
En ik heb een tijd terug zo'n prowin avond gehad en ben dus overstag gegaan voor dat oven spul en dat werkt echt als een tierelier kan ik je vertellen #nospon.
Ja dat heb ik ook gekocht. En het werkt geweldig!
Zag trouwens dat Eline Zwitser ook aan de Prowin wil
pi_219286097
Er zal ongetwijfeld (weer) een ander topic zijn voor deze vraag, maar geen idee waar 🫣 dus maar hier:

Sinds een dag of 2 werkt de ‘’ (quote) functie bij mij niet meer. Opeens, volgens mij. Kan me niet herinneren dat ik ergens aan heb gezeten wat niet mocht 😁

Ik kan er wel op klikken, maar dan verschijnt niet meer de tekst gequote. Gewoon een leeg vak waar ik wat in kan typen en na plaatsen verschijnt die tekst er ook niet.

Iemand een idee? Ik heb ook al bij mijn instellingen gekeken, maar daar ook niks kunnen vinden wat er over gaat.
pi_219286614
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2025 16:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Er zal ongetwijfeld (weer) een ander topic zijn voor deze vraag, maar geen idee waar 🫣 dus maar hier:

Sinds een dag of 2 werkt de ‘’ (quote) functie bij mij niet meer. Opeens, volgens mij. Kan me niet herinneren dat ik ergens aan heb gezeten wat niet mocht 😁

Ik kan er wel op klikken, maar dan verschijnt niet meer de tekst gequote. Gewoon een leeg vak waar ik wat in kan typen en na plaatsen verschijnt die tekst er ook niet.

Iemand een idee? Ik heb ook al bij mijn instellingen gekeken, maar daar ook niks kunnen vinden wat er over gaat.
Even getest met deze reactie maar bij mij werkt het dus. Ik kan je helaas niet helpen. Geen idee waar dat aangepast moet
  Moderator maandag 17 november 2025 @ 18:57:23 #214
184769 crew  Deisyy
pi_219286934
quote:

Er is zelfs een heel subforum voor dit soort vragen, maar ik zie er (nog) geen topic over quote-problemen, je zou er eentje aan kunnen maken als je er nog steeds last van hebt.

FOK! doet wel vaker een beetje raar, maar dit soort gedoe is vaak als snel over.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Colorchick maandag 17 november 2025 @ 20:38:54 #215
382129 crew  Donna
pi_219287713
quote:

Zit je mobiel of op een desktop/laptop?

Welke browser gebruik je? Heb je het in alle browsers?
pi_219288956
Mobiel via Chrome. Al jaren. En tot een dag of 2 geleden werkte het gewoon.

Als er verder geen meldingen zijn wacht ik het wel af, misschien komt het vanzelf goed.
pi_219289230
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2025 01:29 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mobiel via Chrome. Al jaren. En tot een dag of 2 geleden werkte het gewoon.

Als er verder geen meldingen zijn wacht ik het wel af, misschien komt het vanzelf goed.
Heel raar en bijzonder: als ik het via de wifi doe krijg ik geen tekst van de quote, zonder wifi werkt het wél.
🤪
  Moderator / Colorchick dinsdag 18 november 2025 @ 09:06:26 #218
382129 crew  Donna
pi_219289880
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2025 07:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Heel raar en bijzonder: als ik het via de wifi doe krijg ik geen tekst van de quote, zonder wifi werkt het wél.
🤪
Zou kunnen dat er bijv. op je netwerk een blocker zit die teveel blockt. Het zit iig lokaal dan. Je kan op WiFi ook altijd even een andere browser proberen.
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 09:30:52 #219
382129 crew  Donna
pi_219391686
Goedemorgen allemaal op deze 2de december.
Laatste maand van het jaar weer, bizar snel gegaan.
pi_219392798
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:30 schreef Donna het volgende:
Niet normaal he, ik ben eind januari uitgerekend en voor mijn gevoel duurt dat nog heel lang, maar dat is helemaal niet zo 😂
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 11:31:57 #221
382129 crew  Donna
pi_219393029
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 11:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet normaal he, ik ben eind januari uitgerekend en voor mijn gevoel duurt dat nog heel lang, maar dat is helemaal niet zo 😂
Oh wat leuk! Nee dat komt al echt dichtbij idd. :Y
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 14:30:35 #222
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219394226
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 09:30 schreef Donna het volgende:
Ja allemaal gefeliciteerd met de verjaardag van Britney hè w/ w/

(Dit is echt het meest nutteloze feitje dat ik ooit geautomatiseerd heb geloof ik _O- )
  Moderator dinsdag 2 december 2025 @ 14:45:38 #223
184769 crew  Deisyy
pi_219394327
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 14:30 schreef Meke het volgende:

[..]

(Dit is echt het meest nutteloze feitje dat ik ooit geautomatiseerd heb geloof ik _O- )
Gefeliciteerd! *O*

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator / Colorchick dinsdag 2 december 2025 @ 15:26:50 #224
382129 crew  Donna
pi_219394673
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 december 2025 14:30 schreef Meke het volgende:

[..]

Hahahaha.
pi_219395814
@Donna a.k.a Ophrah: eigenlijk zouden ze vanuit Fok! Iedereen een maand (ofzo) gratis abo moeten geven, om zo te ervaren hoe het is om advertentie-vrij te forummen. Ik denk dat je dan best veel mensen over de abonnement-streep zou kunnen trekken (en inkomsten kunt vergaren).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')