SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
BlubskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, had er wel rekening mee gehouden maar toch, blijft wel pijnlijk want je hebt langere tijd een wat groter spaarbedrag en ineens is't weg. Maar heb vanaf deze maand meer inkomsten dus kan weer langzaam aan sparen.
Of volgend jaar eigenlijk pas, mijn toeslagen zijn ook aangepast en heb alles al gehad voor dit jaar met mijn nieuwe inkomen, anders was het wat meer gespreid geweest en had ik zowel zorg, als huurtoeslag en kindgebonden budget, maar ook dat overleef ik wel. Het een heft het ander op
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
@JustinK mooie aantal punten gisteren 555 hoe krijg je het voor elkaar gebolkt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:ik zit net een bericht voor je te typen ben je er al
Morguh Jussie![]()
Lekker geslapen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
@:JustinK mooie aantal punten gisteren 555 hoe krijg je het voor elkaar gebolkt![]()
![]()
![]()
ik moest gister bij de supermarkt ¤33,33 afrekenen, vond ik ook wel leuk want mijn vrouw en ik hebben iets met 33
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat is wel bijzonder danquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
ik moest gister bij de supermarkt ¤33,33 afrekenen, vond ik ook wel leuk want mijn vrouw en ik hebben iets met 33Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawelquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]ik zit net een bericht voor je te typen ben je er al
Morguh Jussie![]()
Lekker geslapen?Jij alweer vroeg hier?
![]()
Ja helaas, te slecht geslapen vannacht.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Us33rTquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
ik moest gister bij de supermarkt ¤33,33 afrekenen, vond ik ook wel leuk want mijn vrouw en ik hebben iets met 33![]()
![]()
quote:
Owquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helaas, te slecht geslapen vannacht.De prik is weer uitgewerkt dus...
![]()
Gisteren te druk geweest en de laatste vergadering was langer en heftig.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
OwDe prik is weer uitgewerkt dus...
Dat spookt dan door in het hoofd schijnbaar in je slaap
En dan een droom dat ik in mijn huis werd overvallen door drie donkere mannen.
En ik probeerde te vluchten, maar niet weg kon komen omdat ik niet goed ter been benWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat is echt kut, die droom.. thuis zou je je veilig moeten voelen maar als je zelfs in je slaap je niet veilig voelt door een droom.. wordt je ook kut wakkerTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja zo'n drukke dag helpt vaak niet mee.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren te druk geweest en de laatste vergadering was langer en heftig.
Dat spookt dan door in het hoofd schijnbaar in je slaap
En dan een droom dat ik in mijn huis werd overvallen door drie donkere mannen.
En ik probeerde te vluchten, maar niet weg kon komen omdat ik niet goed ter been ben
En wat een nare droom![]()
![]()
Ja met een hartslag die door je lijf bonktquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:38 schreef _UserName_ het volgende:
dat is echt kut, die droom.. thuis zou je je veilig moeten voelen maar als je zelfs in je slaap je niet veilig voelt door een droom.. wordt je ook kut wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, was lang geleden dat ik zo soort droom heb gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo'n drukke dag helpt vaak niet mee.
En wat een nare droomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar jij bent er nu dus voel mij weer veiligquote:
Woeiiiiquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jij bent er nu dus voel mij weer veilig![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ben er ook nog!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar jij bent er nu dus voel mij weer veiligNooit meer slapen![]()
Kijk twee mannen waar ik mij veilig bij mag voelen, dat is nooit verkeerd natuurlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij jou voel ik mij wel het veiligst. Jij bent er altijd, ik hoef hier maar een letter te typen en je bent er.quote:
Dat geeft een veilig gevoel
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij jou voel ik mij wel het veiligst. Jij bent er altijd, ik hoef hier maar een letter te typen en je bent er.
Dat geeft een veilig gevoel![]()
![]()
![]()
KW zit soms te diep in een ander spel, dan zijn zijn gedachtes niet hierquote:
Dat is waarquote:Op donderdag 2 oktober 2025 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KW zit soms te diep in een ander spel, dan zijn zijn gedachtes niet hier![]()
![]()
tijd voor koffie![]()
en thee
Lekker.
Hoelaat begin jij eigenlijk met werken Jussie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O zo eind van je huis af. Baal je daar niet van dat is toch 2 uur reizen op een dag wat je kwijt bentquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:13 schreef JustinK het volgende:
Eerst zo naar kantoor, uur reizen nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoef ook niet elke dag naar kantoor, dus vind het prima zoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zo eind van je huis af. Baal je daar niet van dat is toch 2 uur reizen op een dag wat je kwijt bent![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Was dat ook al voor corona?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoef ook niet elke dag naar kantoor, dus vind het prima zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey MT6quote:
O dan ben je al langer bevoorrechtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker, je merkt wel dat het daarna nog meer is geworden. Maar 2 dagen thuiswerken was altijd wel de norm bij ons.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan ben je al langer bevoorrecht![]()
Niet gewoon binnen 2 km van je werk wonen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Niet gewoon binnen 2 km van je werk wonen![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-10-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 589 / +555 / +34 / 274 / 326 / 1.81
2. FreshFruit / 202 / +141 / +61 / 208 / 299 / 0.68
3. KillemWieft / 100 / +68 / +32 / 80 / 133 / 0.75
4. Dotteke / 62 / +42 / +20 / 226 / 276 / 0.22
5. KoningWouter / 51 / +11 / +40 / 116 / 143 / 0.36
6. HappyCharly / 23 / +13 / +10 / 29 / 38 / 0.61
7. _UserName_ / 22 / +19 / +3 / 29 / 43 / 0.51
8. hemarookworst / 20 / +15 / +5 / 21 / 52 / 0.38
9. moemoe / 19 / +0 / +19 / 28 / 35 / 0.54
10. greysbones / 17 / +17 / +0 / 18 / 30 / 0.57
11. devzero / 16 / +13 / +3 / 42 / 56 / 0.29
12. Pinnenmutske / 12 / +7 / +5 / 30 / 48 / 0.25
13. Dr.Mikey / 9 / +9 / +0 / 2 / 8 / 1.13
14. StevenHyde / 9 / +6 / +3 / 24 / 43 / 0.21
15. Lovely / 8 / +8 / +0 / 17 / 30 / 0.27
16. gebrokenglas / 7 / +7 / +0 / 24 / 38 / 0.18
17. mario390 / 7 / +7 / +0 / 15 / 27 / 0.26
18. ToT / 3 / +1 / +2 / 37 / 42 / 0.07
19. MooieTop6 / 1 / +1 / +0 / 16 / 26 / 0.04
20. Rob / 1 / +1 / +0 / 5 / 7 / 0.14SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ToTtiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:33 schreef ToT het volgende:
Ietsjes gerust, maar slapen kon ik echt wel vergeten.
Oh well.![]()
Straks een tukkie dan maar?![]()
![]()
En hoeveel is dat nu?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jazeker, je merkt wel dat het daarna nog meer is geworden. Maar 2 dagen thuiswerken was altijd wel de norm bij ons.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt mij ook niets hoor, met al die files die je tegenkomt, neemt ook nog eens extra tijd in beslagquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:25 schreef MooieTop6 het volgende:
Niet gewoon binnen 2 km van je werk wonenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik sta nooit in de filequote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niets hoor, met al die files die je tegenkomt, neemt ook nog eens extra tijd in beslag![]()
![]()
Vervelend he, ik zit hier ook in te kakken, maar mijn hulp komt zo dus kan niet gaan liggenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:33 schreef ToT het volgende:
Ietsjes gerust, maar slapen kon ik echt wel vergeten.
Oh well.
Oke, je moet er dus drie dagen in de week op uit en twee dagen in de week thuis?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde, maar er zijn er ook die vaker thuiswerken nu
Wat vind je fijner?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er hoeft maar een ongeluk te gebeuren en je bent de klosquote:
offfff reis je met de trein?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maag ook meer/minder, maar dit vind ik prima zoquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, je moet er dus drie dagen in de week op uit en twee dagen in de week thuis?
Wat vind je fijner?![]()
Treinquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er hoeft maar een ongeluk te gebeuren en je bent de klos
offfff reis je met de trein?![]()
![]()
Ja maag datquote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maag ook meer/minder, maar dit vind ik prima zo
Dat happert ook wel eens met al die storingenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar dat valt reuze meequote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat happert ook wel eens met al die storingen![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
Hopattee de medicijnman gesproken alles wordt geregeld.
Ik ben klaar voor vandaag.![]()
![]()
Ik merk vanzelf wel of ik zo ga instorten of niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
ToTtie![]()
Straks een tukkie dan maar?![]()
![]()
Living on the edgequote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik merk vanzelf wel of ik zo ga instorten of niet.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mooi zo, gaat het vanaf nu via de huisarts dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 07:54 schreef KoningWouter het volgende:
Hopattee de medicijnman gesproken alles wordt geregeld.
Ik ben klaar voor vandaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen idee, heb ik niet gevraagd. Ik vermoed dat ik eerst een brief thuis krijg nog.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, gaat het vanaf nu via de huisarts dan?Nooit meer slapen![]()
Huh, wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee, heb ik niet gevraagd. Ik vermoed dat ik eerst een brief thuis krijg nog.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oh niets bijzonders. Ik ben uitbehandeld dus medicijnen gaan een dezer dagen via mijn huisarts.quote:Nooit meer slapen![]()
Uitbehandeld als in effectief geweest en verdere ondersteuning met medicatie of in: we kunnen je niet meer helpen dus je zoekt het maar uit met medicatie?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh niets bijzonders. Ik ben uitbehandeld dus medicijnen gaan een dezer dagen via mijn huisarts.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee ik heb alles gedaan wat er voor mij was. Ik zit daar eigenlijk alleen nog maar voor de medicatie. Dus dat kan ook wel via de huisarts dacht ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
Uitbehandeld als in effectief geweest en verdere ondersteuning met medicatie of in: we kunnen je niet meer helpen dus je zoekt het maar uit met medicatie?
Mocht ik in een crisis komen dan kan ik binnen een jaar nog terug zonder wachtlijst dus dat zit wel snor.Nooit meer slapen![]()
Dat laatste klinkt iig positief. Hier werd mijn dossier bij parnassia, waar ik op de wachtlijst voor de afdeling dubbele diagnose in castricum stond, doodleuk gesloten toen ik daar tijdens een gesprek (vlak na m'n laatste detox) volgens hen te goed functioneerde en ik het maar met thuisbegeleiding uit moest zoeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee ik heb alles gedaan wat er voor mij was. Ik zit daar eigenlijk alleen nog maar voor de medicatie. Dus dat kan ook wel via de huisarts dacht ik.
Mocht ik in een crisis komen dan kan ik binnen een jaar nog terug zonder wachtlijst dus dat zit wel snor.
Ja leuk joh, die zijn er voor de ondersteuning met praktische zaken, ze geven geen therapie en bieden geen behandeling. Iets wat er volgens de wmo medewerker overduidelijk wel nodig is om mij ooit weer een beetje de oude te helpen worden. Functioneren op drie verschillende pammetjes lijkt me op de langere duur ook nog eens onwenselijk, maar goed. Voorlopig die ik het er maar mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt iig positief. Hier werd mijn dossier bij parnassia, waar ik op de wachtlijst voor de afdeling dubbele diagnose in castricum stond, doodleuk gesloten toen ik daar tijdens een gesprek (vlak na m'n laatste detox) volgens hen te goed functioneerde en ik het maar met thuisbegeleiding uit moest zoeken.
Ja leuk joh, die zijn er voor de ondersteuning met praktische zaken, ze geven geen therapie en bieden geen behandeling. Iets wat er volgens de wmo medewerker overduidelijk wel nodig is om mij ooit weer een beetje de oude te helpen worden. Functioneren op drie verschillende pammetjes lijkt me op de langere duur ook nog eens onwenselijk, maar goed. Voorlopig die ik het er maar mee.Nee die pammetjes zijn niet voor de lange termijn, dat gaat tegen je werken. Maar je moet kijken wat goed voor jou is, de zorg kan therapien bieden en medicijnen en weet ik allemaal wat maar het belangrijkste is dat het ook voor jou goed werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij mij ging het pas de goede kant op toen ik het 5e of 6e antidepressivum probeerde. Ik had er echt 0 vertrouwen in maar het moest volgens het protocol. Totdat ik ineens merkte dat ik niet meer hoefde te controleren (Stevige OCD)
En het is alleen maar beter gegaan.
90% van de klachten zijn weg, en het gaat nog steeds meer de goede kant op
Nooit meer slapen![]()
Welke gebruik je nu dan? Ik heb er inmiddels ook al diverse gehad, waarvan ik op de sertraline nog het positiefst reageerde, maar waarvan ik ook weer te veel last had van bijwerkingenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee die pammetjes zijn niet voor de lange termijn, dat gaat tegen je werken. Maar je moet kijken wat goed voor jou is, de zorg kan therapien bieden en medicijnen en weet ik allemaal wat maar het belangrijkste is dat het ook voor jou goed werkt.
Bij mij ging het pas de goede kant op toen ik het 5e of 6e antidepressivum probeerde. Ik had er echt 0 vertrouwen in maar het moest volgens het protocol. Totdat ik ineens merkte dat ik niet meer hoefde te controleren (Stevige OCD)
En het is alleen maar beter gegaan.
90% van de klachten zijn weg, en het gaat nog steeds meer de goede kant op
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik neem dulexetine voor mijn depressie. Verder geen andere pammetjes ofzo.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Douche bolkIk heb er één en ik ben er trots op
clomipramine (moet het telkens opnieuw opzoeken)quote:Op donderdag 2 oktober 2025 08:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke gebruik je nu dan? Ik heb er inmiddels ook al diverse gehad, waarvan ik op de sertraline nog het positiefst reageerde, maar waarvan ik ook weer te veel last had van bijwerkingen
Op Sertraline heb ik een jaar gefunctioneerd maar het werkte niet voor mij. Pas toen ik dat aangaf en voor ketamine-therapie wilde gaan gingen we verder naar tweedelijns (?) antidepressiva. En dat sloeg toen aan en ik ben blij.
Ik heb weer ruimte in mijn hoofd voor dingen, ben bezig met een sollicitatie en sociaal gaat het veel beter. Echt fijn.Nooit meer slapen![]()
Ah mooi. Ja still going strongquote:Op donderdag 2 oktober 2025 09:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja wel ok hiero en met de nummer 1?![]()
![]()
Zo dat was een uurtje pitten wakker van de hulp die boven klaar was. Nu nog dufferWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey dottiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat was een uurtje pitten wakker van de hulp die boven klaar was. Nu nog duffer![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo dat was een uurtje pitten wakker van de hulp die boven klaar was. Nu nog duffer![]()
![]()
Hoe weet je dat ik dat nu doen, aan een stuk door gapenquote:
Ik ken jou toch wel een beetjequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik dat nu doen, aan een stuk door gapen![]()
![]()
Blijkbaarquote:we zijn bijna oude bekenden
Brengen ook wel veel tijd samen door he zo hier
Meer dan met wie dan ookquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijkbaarwe zijn bijna oude bekenden
Brengen ook wel veel tijd samen door he zo hier![]()
![]()
oehhhh
Jus en Dottie
sitting in a treeDM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Zellufquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
oehhhh
Jus en Dottie
sitting in a tree![]()
![]()
Ja dat zeker, en de tijden die we alleen zitten hebben we elkaar ook beter leren kennen natuurlijkquote:![]()
Je hebt alleen pech dat ik druk ben en veel moet doen tussen door.
Ik zit nu ook weer een stuk te typen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greys,quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
oehhhh
Jus en Dottie
sitting in a treeja we zitten veel alleen samen, dan ga je wat anders doen zo tussen neus en lippen door
he Dottiequote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys,ja we zitten veel alleen samen, dan ga je wat anders doen zo tussen neus en lippen door
DM’s gonzen zacht,
Ja niet normaalquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:52 schreef JustinK het volgende:
Oh lekker zeg, daar komt nogal wat werk uit
[ Bericht 49% gewijzigd door Dotteke op 02-10-2025 11:13:41 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kwam je even mee bolkerenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
heel evenquote:
ben met de btw aangifte bezigDM’s gonzen zacht,
wat ga je nu doen met al die extra tijd?quote:DM’s gonzen zacht,
nieuwe meetings plannenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ga je nu doen met al die extra tijd?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Thnx Stevenquote:![]()
Ik kan daar heel slecht tegen. En het liefst zeg ik dat ook gelijk om meer ruis te voorkomen.quote:
Lekkerrrrr hier komen der alleen maar bijquote:
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
"Delete"quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekkerrrrr hier komen der alleen maar bijIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jussiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haiquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Moppie moppie moppie
ik vind je hellemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie
ooh moppieUw ADH vitamine Worst
@greysbonesquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:25 schreef hemarookworst het volgende:
Moppie moppie moppie
ooh moppie![]()
![]()
Is dit je move op datingssites?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:25 schreef hemarookworst het volgende:
Moppie moppie moppie
ooh moppie![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit je move op datingssites?
Uw ADH vitamine Worst
Zou instant datenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit je move op datingssites?![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is dit je move op datingssites?
Dacht dat er tussen ons een soort van Bolk aan het groeien wasquote:, maar helaas ik moet weer een stapje opzij doen zie ik
en als Lovely zo komt ook weer een stapje
en dan komt Amy dan weer een stapje
![]()
Dat krijg je als je wat ouder bent het dan gaat het jonge spul allemaal veur. En dat terwijl je op een ouwe bolk ook gewoon kan bolken
Ik kan mij beter onder den bolk verstopperenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja trekt weer te snel conclusies Dot. Je kunt beter iets anders trekkenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat er tussen ons een soort van Bolk aan het groeien was, maar helaas ik moet weer een stapje opzij doen zie ik
![]()
Dat krijg je als je wat ouder bent het dan gaat het jonge spul allemaal veur. En dat terwijl je op een ouwe bolk ook gewoon kan bolken
Ik kan mij beter onder den bolk verstopperen![]()
![]()
Je hangt te veel in DTSquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht dat er tussen ons een soort van Bolk aan het groeien was, maar helaas ik moet weer een stapje opzij doen zie ik
![]()
Ik kan mij beter onder den bolk verstopperen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat valt reuze mee, zeker de laatste tijd.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Waar solliciteer jij naar meneer Jussie
Uhu tuukquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, zeker de laatste tijd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hoi Puzzie
Een pak rammelquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]Waar solliciteer jij naar meneer Jussie
![]()
![]()
ppff moet dat nu, ben al zo moe. Oke je houdt hem tegoed okequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is goed, wat in het vat zit...quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ppff moet dat nu, ben al zo moe. Oke je houdt hem tegoed oke![]()
En zo is hetquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Dottie ik zou Justin nu zeker opsluiten in je logeerkamer!![]()
![]()
Denk eerder in de schuur, denk je niet, daar staat wel de loungebank kan die ook op liggenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:47 schreef StevenHyde het volgende:
Dottie ik zou Justin nu zeker opsluiten in je logeerkamer!
Zal er over nadenken.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
Doe je dan een deel vd gehaktballetjes naar mij opsturen?
2 dagen voor Kerstquote:
Niet schreeuwuhhhhhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Broodje, opensnijden
Kaas, ham tomaat zoete paprika ham kaas en hoppa dichtklappen en onder de gril
Is al opquote:
Had het al op toen ik het plaatste
Ja dat kan iedereen is niet moeilijk
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hey heer Grrrrrrrrquote:Ook weer in het bolkdorp aan het buurten
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Broodje, opensnijden
Kaas, ham tomaat zoete paprika ham kaas en hoppa dichtklappen en onder de gril
Uw ADH vitamine Worst
Ja smaakte wonderbaarlijk lekkerquote:
De ham moest op, dus dacht waarom niet dubbelbeleg ik ga mij zelf gewoon even verwennen (met eten)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slechts een kleine bolk hier en daarquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey heer GrrrrrrrrOok weer in het bolkdorp aan het buurten
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja Jussie is hier voor de grote bolk, wij doen af en toe een klein bolkje tussen doorquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slechts een kleine bolk hier en daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb het eten voor vanavond ook al zover klaar, Gisteren voor 2 dagen gekookt
Lekker makkelijk
Lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik maak bospaddenstoelensoepquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:
Heb het eten voor vanavond ook al zover klaar, Gisteren voor 2 dagen gekookt
Lekker makkelijk
met een broodje
en gamba pil pil erbijDM’s gonzen zacht,
heb uit gemaktszucht een bolognese baguette van de bekende dokter in de oven geschoven, was mehUw ADH vitamine Worst
Toe maarquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik maak bospaddenstoelensoep
met een broodje
en gamba pil pil erbij![]()
![]()
Gamba pil pil?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik maak bospaddenstoelensoep
met een broodje
en gamba pil pil erbij
Ik heb brocolie met tomaat in kaassaus en een karbonade gebakken met een uitje en tomaat er op in sambal trasieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
die vind ik echt niks aanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
heb uit gemaktszucht een bolognese baguette van de bekende dokter in de oven geschoven, was meh
die baquettes zijn sowieso niet zo bijzonderDM’s gonzen zacht,
pittige gamba'squote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gamba pil pil?
Ik heb brocolie met tomaat in kaassaus en een karbonade gebakken met een uitje en tomaat er op in sambal trasie
een beetje spanje in NLDM’s gonzen zacht,
A zo. Ik hou niet van eten wat uit de zee komtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
pittige gamba's
een beetje spanje in NL
Heel af en toe een bakkie kibbeling maar dan wel met extra kruiden, verder niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
had jij maar niks aanquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vind ik echt niks aan
die baquettes zijn sowieso niet zo bijzondergewoon na de lunch een siesta houdenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
pittige gamba's
een beetje spanje in NLUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. Ik hou niet van eten wat uit de zee komt
Heel af en toe een bakkie kibbeling maar dan wel met extra kruiden, verder niets.![]()
ik eet ze zelf ook niet
maar man en dochter en vriend van dochterDM’s gonzen zacht,
pppff het is wel raak de laatste tijd zeg
Bij een synagoge in Manchester heeft een steekpartij plaatsgevonden. Een automobilist is eerst ingereden op mensen en heeft daarna nog zeker een persoon gestoken. In totaal zijn er minstens vier gewonden, de verdachte niet meegerekend.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)manchester-verdachteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hemaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had jij maar niks aan
[..]
gewoon na de lunch een siesta houden
DM’s gonzen zacht,
Lief DTS Dagboek, ik moet zo nog naar buiten om de griepspuit te halen. Mijn arm doet nog zeer van de corona prik die er 18 september ingejast isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal er bij jou eens wat injassenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:03 schreef Dotteke het volgende:
Lief DTS Dagboek, ik moet zo nog naar buiten om de griepspuit te halen. Mijn arm doet nog zeer van de corona prik die er 18 september ingejast is![]()
![]()
helpt dat tegen de griep?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou eens wat injassenDM’s gonzen zacht,
deur staat openquote:
honden lopen in en uit
DM’s gonzen zacht,
Heb je daar nog wel tijd voor?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou eens wat injassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jus is net zo vlot als een griepspuitquote:
DM’s gonzen zacht,
je hebt wel een beetje gelijkquote:DM’s gonzen zacht,
maar die 2 minuten van jou gaan niet genoeg zijnDM’s gonzen zacht,
Kijk maar uit dan, straks moet er bij jou nog wat ingejast wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
deur staat open
honden lopen in en uit![]()
![]()
Wat een man hequote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jus is net zo vlot als een griepspuitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat weet je helemaal nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:07 schreef greysbones het volgende:
maar die 2 minuten van jou gaan niet genoeg zijn![]()
![]()
tis dat de huidige prima voldoetquote:
anders had ik het wel geweten
DM’s gonzen zacht,
quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis dat de huidige prima voldoet
anders had ik het wel geweten![]()
![]()
a so sweetquote:
altijd handig als je wat achter de hand hebt voor noodgevallenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis dat de huidige prima voldoet
anders had ik het wel geweten
Zo werkt het niet hequote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
altijd handig als je wat achter de hand hebt voor noodgevallen![]()
![]()
met al die datende fokkers zijn ze weg voor je het weetquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
altijd handig als je wat achter de hand hebt voor noodgevallenDM’s gonzen zacht,
Ja echt he, er zijn er 12 oktober wat in Zutphen, FOK!kers, wie weet komt daar ook weer wat uitquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
met al die datende fokkers zijn ze weg voor je het weet
Hoi greysquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
met al die datende fokkers zijn ze weg voor je het weet
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
voor de Bolkbieren zekerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, er zijn er 12 oktober wat in Zutphen, FOK!kers, wie weet komt daar ook weer wat uitUw ADH vitamine Worst
Jipquote:
* greysbones schrijft de datum op en duikt onderquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, er zijn er 12 oktober wat in Zutphen, FOK!kers, wie weet komt daar ook weer wat uit
DM’s gonzen zacht,
Heer Killem, nog lekker even onder zeil geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij ook er ook naar toe?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones schrijft de datum op en duikt onderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
neeeeeequote:
ik drink niet
wat zou ik er in vredesnaam moeten zoeken
DM’s gonzen zacht,
bierkequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
FOK!kersquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeeee
ik drink niet
wat zou ik er in vredesnaam moeten zoeken
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: